رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تمامی مأموریت‌های امدادونجات و خدمات پزشکی و درمانی جمعیت هلال احمر در کشور عراق در مرکز EOC مستر در نجف اشرف رصد و پایش می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات پدافند هوایی ارتش گفت: در روز‌های گذشته چند فروند هواپیما‌های F-۳۵ آمریکا در حال پرواز در خلیج فارس بودند و از لحظه برخاستن به طور کامل توسط رادار‌های ما رصد می‌شدند.
حفظ این بخش و سایر اجزای تلسکوپ یعنی در یک بازه زمانی، اطلاعاتی توسط تلسکوپ دریافت نمی‌شود. جیانگ پنگ، مهندس ارشد FAST، گفت که این روبات‌های هوشمند ایمنی عملیاتی و زمان رصد تلسکوپ و در نتیجه کارایی آن را افزایش می‌دهد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی و عوامل آن بازداشت و به مرجع قضایی معرفی شدند. در این عملیات مقدار ۲۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
یک سایت عبری زبان با اشاره به عملیات جسورانه یک جوان فلسطینی در قلب تل آویو سؤالاتی را خطاب به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی درباره ضعف این نهادها در کشف و رصد این عملیات مطرح کرد.
امروز شنبه ۱۴ مرداد ماه بورس ایران بعد از چند روز تعطیلی دوباره کار خود را آغاز کرد و دوباره شاخص کل به کانال ۲ میلیون واحد بازگشت. خبر‌هایی مبنی بر بازگشت خودرو به بورس کالا، پول حقیقی‌ها را به سمت گروه خودرویی هدایت کرد.
امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ باز هم شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم و این خروج در همین نیمه ابتدایی در یک قدمی یک همتی شدن است! بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
معاون برنامه‌ریزی معاون رئیس جمهور در امور زنان جزئیات اطلس جامع زنان و خانواده را تشریح کرد.
برای نخستین بار محققان فلزاتی را رصد کرده اند که بدون دخالت انسانی می توانند دمای خود را افزایش دهند.
امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ بیشترین ورود پول حقیقی به گروه بیمه بود و عمده این ورود پول حقیقی نیز به یک نماد از این گروه تعلق گرفت. سنگین‌ترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
امروز یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ در نیمه ابتدایی بیشترین ورود پول حقیقی به گروه بانکی بود و با بازگشایی نماد وآیند رقم عجیبی از ورود پول حقیقی به این سهم مشاهده شد.
در نیمه ابتدایی بورس امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ میزان خروج پول حقیقی به ۸ میلیارد تومان رسید و شاخص کل و شاخص کل هموزن هر دو سبزپوش بودند. بیشترین ورود پول به کدام گروه و نماد‌ها بود؟
در نیمه ابتدای بورس امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ شاخص‌ها سبزپوش بودند و میزان ورود پول حقیقی به بازار ۱۰۴ میلیارد تومان گزارش شد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی به نماد کتوسعه بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رصد اطلاعات مردم در پیامرسان‌ها صحت ندارد.
لایحه برنامه هفتم توسعه ماده‌ای را ارائه داده که بر اساس آن تمام پایگاه‌های دارای داده، به صورت برخط موظف به ارسال اطلاعات کاربران ایرانی به سامانه رصد سبک زندگی مردم می‌شوند. به عبارتی با تصویب این لایحه، همه اطلاعات کابران ایرانی در سامانه‌ای زیر ذره‌بین می‌رود و کنترل می‌شود.
در نیمه ابتدایی بورس امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ شاخص کل منفی و شاخص کل هموزن مثبت بود. این ارقام بیانگر چرخش سهامداران به سمت سهام کوچک و متوسط می‌باشد. در این مطلب قصد داریم ببینیم پول حقیقی‌ها بیشتر به کدام گروه و نماد‌ها وارد شد؟
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: عملیات شناسایی پهپاد آمریکایی امروز حین حمله انتحاری ناموفق اوکراین در دریای سیاه رصد شد.
سخنگوی فرماندهی انتظامی گفت: پلیس با ایجاد گشت‌های سواره و پیاده، "۴ هزار گشت پلیس"، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داده است.
مشهد-سربازان گمنام امام زمان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در مشهد پس از یک عملیات رصد و با اشراف اطلاعاتی، ۵ هزار عدد مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.
مشهد ـ سربازان گمنام امام زمان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در مشهد پس از یک عملیات رصد و با اشراف اطلاعاتی، ۵ هزار مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با رصد هوشمندانه صورت گرفته سرانجام مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با اخذ دستور از مرجع قضائی محل را به محاصره خود در آورده و طی یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی هر 4 متهم را دستگیر کردند.
مخفیگاه‌های سارقان و موادفروشان با رصد و تلاش پلیس بهارستان شناسایی و ۶ متهم در دو عملیات غافلگیرانه با حکم دادستانی دستگیر شدند که تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت: داعشی ها نمی توانند به صورت جمعی حضور یابند بلکه به صورت محدود که از ۵ نفر فراتر نمی رود حضور می یابند زیرا رصد می شوند و فورا هدف حمله قرار می گیرند.
اگرچه کارگروهی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رصد این اقدام ارزشمند دولت و مجلس در این آیین نامه در نظر گرفته شده و مسئول اجرای این آیین نامه نیز بالاترین مقام اجرایی هر دستگاهی در نظر گرفته شده اما باید در نظر داشت که با توجه ابعاد بسیار عظیمی که این ردیف می‌تواند داشته باشد، انتظار می‌رود این موضوع در قالب یک سامانه شفاف عملیاتی شود و مشخص باشد دستگاه‌ها برای چه اثری چه میزان هزینه می‌کنند؟
منصوری ادامه داد: در این جلسه گزارشی نیز از اماکنی که در شهر تهران ساختارشکنی می‌کنند همچون برخی کافه‌ها و رستوران‌ها که با اهدافی خاص در اطراف دانشگاه‌ها شکل گرفته‌اند و ارتباط آن‌ها با ساختارهای بیگانه رصد شده، ارائه شد که برای ساماندهی آن‌ها به زودی طرحی عملیاتی اجرایی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ