مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز عصر خود که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد و وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون بانک مرکزی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس نیز حضور داشتند، به بحث و بررسی درباره ادامه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور روسیه در پیامی به‌مناسبت برگزاری نشست «روسیه- جهان اسلام: مجمع کازان ۲۰۲۳»، بر تمایل مسکو به توسعه همکاری‌ با جهان اسلام تأکید کرد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شفافیت آرای نمایندگان در قانون شفافیت قوای سه‌گانه به تصویب رسیده است و با تایید شورای نگهبان و در انتظار نهایی شدن، در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
رییس مجمع نمایندگان استان تهران ضمن تاکید بر تولید رقابتی توسط خودروسازان داخلی گفت: خودروسازان باید با تولید با کیفیت و قیمت رقابتی، در جهت جذب مشتریان به سمت تولیدات داخلی در برابر خودروهای وارداتی باشند.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که مجمع عمومی این سازمان فاقد اختیارات برای تشیکل دادگاه جهت محاکمه روسیه است.
جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان تهران گفت: وزیر ورزش و جوانان در جلسات مختلف نسبت به گرانی رشته تنیس گلایه داشتند.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی تاکید دارد که هرآنچه در مجمع فوق العاده فدراسیون والیبال در رابطه با رئیس این فدراسیون مصوب شود، ملاک عمل خواهد بود.
تسریع بازنگری سیاست‌های کلی اقتصادی، اداری و بازرگانی در دوره جدید مجمع در دومین جلسه کمیسیون اقتصاد، اداری و بازرگانی مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد.
نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام در حالی آغاز به کار می‌کند که انتظارات از آن طبق تاکید و فرمایشات مقام معظم رهبری حول محور نظارت دقیق بر اجرای سیاست های کلی نظام می‌چرخد.
رئیس جمهور در دیدار با همتای فرانسوی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: لازمه حصول توافق پایدار، تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تاکید کرد که این وزارتخانه حتما اتفاقات شبانه رخ داده پیرامون مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال را پیگیری خواهد کرد.
عزیزالله محمدی کاندیدای انتخابات فدراسیون برنامه خود برای جلب نظر مجمع را اعلام کرد.
عزیزالله محمدی کاندیدای انتخابات فدراسیون برنامه خود برای جلب نظر مجمع را اعلام کرد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیشنهاد فرهنگستان علوم پزشکی و وزارت بهداشت، درمان را برای ادغام «آموزش پزشکی» و «خدمات سلامت» بررسی کرد.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در کمیسیون مشترک این مجمع، بر ارتقا سلامت اجتماعی و بازسازی، تقویت و تکمیل شبکه بهداشتی و درمانی کشور در سال های برنامه هفتم توسعه تاکید کردند.
در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام بر اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه عدالت آموزشی در سیاست‌های کلی برنامه هفتم تاکید شد.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه کمیسیون مشترک این مجمع بر روزآمدسازی نظام آموزشی و پژوهشی متناسب با نیازهای کشور و بازنگری فرایند جذب دانشجویان تاکید کردند.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دو حوزه سایبری، فضای مجازی و همچنین نوآوری علمی و فناوری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام، اجرایی شدن سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش و توسعه و تبدیل صنعت گردشگری به عنوان یکی از پیشران‌های رونق اقتصادی را بررسی کردند.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در سی و چهارمین جلسه خود، موضوع وجوه تخصیصی از محل صندوق توسعه ملی به دستگاه‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزایش و تقویت منابع صندوق توسعه ملی از طریق سرمایه گذاری در داخل و خارج کشور را تصویب کردند.
سود سهام عدالت سهامدارانی که قبلاً دریافت نکرده و شماره حساب جدید در سجام اعلام کرده‌اند، از روز شنبه اول مردادماه ۱۴۰۱ واریز می‌شود.
بازی به تیک تاک اضافه می‌شود
همکاری مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام در تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه محور مورد تاکید روسای مجلس و مجمع در نشستی مشترک بود.
سیدمحمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر نقش رئیس مجمع تشخیص در فعال تر کردن این نهاد مهم در ساختار نظامی ایران، گفت: رئیس مجمع می تواند جلسات فعال تر و اثرگذارتری را برگزار کند و اعضا را به فعالیت وادار کند چرا که رئیس است که می تواند تعیین کند جلسه ای باشد یا نباشد و اعضا چنین مسئولیتی ندارند اما متاسفانه شاهد چنین رویکردی نیستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ