جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان تهران گفت: وزیر ورزش و جوانان در جلسات مختلف نسبت به گرانی رشته تنیس گلایه داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان بر تمایل کشورش برای ارتقای همکاری با امارات متحده عربی به ویژه در پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشترک و بخش گردشگری تاکید کرده است.
وزیر پیشین ورزش با تاکید بر اینکه عملکردش در دوره تصدی وزارتخانه باید توسط جامعه ورزش قضاوت شد، انتخاب کیومرث هاشمی را به جا و نوید بخش عنوان کرد.
وزیر ورزش هند پس از گفتگوی ۶ ساعته با کشتی‌گیران معترض هندی، ضمن تاکید بر برخورد قضایی با رییس فدراسیون کشتی این کشور، گفت: تحقیقات پلیس تا ۵ روز دیگر تکمیل خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان معتقد است استقلال و پرسپولیس تا پایان خردادماه برای ارسال مدارک به ای‌اف‌سی فرصت دارند.
معاون وزیر ورزش تاکید کرد که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده حذف شده است.
وزیر ورزش با تاکید بر این که بررسی های لازم در مورد استحکام ورزشگاه آزادی تهران صورت گرفته است گفت: احتمال حتی یک میلیمتر جابجایی هم داده نشد و بنای استادیوم از استحکام بالایی برخوردار است.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که در مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ مسئولیتی از این وزارتخانه سلب نشده است.
رییس بیمارستان معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
رییس بیمارستان  معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
وزیر ورزش با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال و تاکید برجایگاه و توانمندی‌های این رشته گفت: از این تیم در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی انتظار بازی‌های خوب را داریم.
وزیر ورزش با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال و تاکید برجایگاه و توانمندی‌های این رشته گفت: از این تیم در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی انتظار بازی‌های خوب را داریم.
معاون وزیر ورزش ضمن تاکید بر اینکه گلف پیشینه‌ای از مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی ندارد نسبت به تحقق این مهم در ادوار آینده این بازی‌ها ابراز امیدواری کرد.
وزیر ورزش با تاکید بر این که برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی هم گزینه داخلی مد نظر هست و هم گزینه خارجی گفت: این که عنوان شده می خواهند برای تیم ملی سرمربی موقت انتخاب کنند صحت ندارد.
وزیر ورزش و جوانان در پیامی با تاکید بر حفظ ارزش‌های اخلاقی  و مرام پهلوانی در عرصه‌ ورزش، یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی را گرامی‌ داشت.
وزیر ورزش با اشاره به حضور در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس و با تاکید بر اینکه فوتبال محور این نشست بود، گفت: فوتبال ایران باید متحول و استانداردسازی شود.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که برای اعزام ورزشکاران به بازیهای آسیایی و پاراآسیایی، فدراسیون ها به سه دسته تقسیم خواهند شد.
وزیر ورزش و جوانان ضمن تاکید بر اینکه ورزش عاری از سیاست است، گفت: باید بررسی کنیم که علت عدم استقبال از خرید بلیت هواپیما چه بوده است که این بررسی انجام خواهد شد.
تعدادی از بلیت‌های سهمیه ساکنان قطر که به فروش نرفته به ایران اهدا شده است. بلیت‌هایی که حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرده است. معاون وزیر ورزش در این باره تاکید دارد که ۹۰ درصد این بلیت‌ها به مستندسازان ورزشی و ورزشکاران غیرفوتبالی اهدا شده است.
وزیر ورزش با تاکید بر این که هنوز مقصران پرونده سرمربی سابق تیم ملی مشخص نشده اند گفت: در مورد انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال ایران صحبتی با من نشده است.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس آنچه که نسبت به آقای تاج در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و همچنین درباره پرونده‌های قضایی که موجود است و ابلاغ شده وزارت ورزش و جوانان حتماً باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد.
وزیر ورزش با تاکید بر این که سیاست وزارت ورزش تشکیل چند فدراسیون دیگر از رشته های مختلف است گفت: اگر در یک برهه زمانی فدراسیونی نتواند به اهداف تعیین شده برسد، مجددا به انجمن تبدیل
وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در آخرین اظهارنظرهای خود روی برگزاری انتخابات در موعد مقرر تاکید کردند.
وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک در آخرین اظهارنظرهای خود روی برگزاری انتخابات در موعد مقرر تاکید کردند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۴۰ درصدی کیفیت محصولات ناشی از تولید بدون کسری و عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ