رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه آزادی، امنیت، آرامش و استقلال کشور در ازای خون شهدا محقق شده است، گفت: نباید فراموش کرد که مسئولیت‌ها، قدرت‌های ناشی از قانون از جانب شهدا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است تا آنها را برای پذیرش مسئولیت‌ها آموزش دهیم.
بانک دی در راستای عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به شهروندان اعطا کرد.
فرمانده کل ارتش گفت: نرم افزار کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی به دنبال آن است تا فرمانده بتواند استعدادهای برتر را شناسایی کرده رشد دهد و در مسئولیت‌های مختلف منصوب کند.
حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید: اصل برائت یک اصل اساسی در اسلام است اما مربوط به حقوق شهروندی می‌باشد. آن کسی که می‌خواهد مسئول و نماینده شود باید از حداقل شرایطی برخوردار باشد. مسئولیت‌ها باید به افراد امین سپرده شود و درباره اینکه یک فرد امین است یا خیر باید در مورد وی احراز صلاحیت صورت بگیرد.
دولت در شرایطی که مردم با تورم بالای ۵۰ درصد مواجه هستند، جمعیت زیر خط فقر دو برابر شده و با مسائلی مثل تشدید فقر مسکن و فقر غذایی به دلیل روند فزاینده تورم مواجه هستیم، عملاً بخش بزرگی از مسئولیت‌ها را از سر خود باز کرده و نظام اقتصادی جدیدی به وجود آورده که دست‌کم در ۸۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است. این وضعیت می‌تواند به یک موقعیت فاجعه‌بار منجر شود.
زندگی مدرن و پرتنش امروزی پیش می‌رود و در این بین حفظ آرامش ذهنی خانواده یک چالش بزرگ است. اعضا خانواده با مسئولیت‌ها، فشار‌ها و تغییرات روزمره روبرو هستند که ممکن است این مسائل بر آرامش ذهنی آن‌ها تأثیر بگذارد.
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی با تسلیت درگذشت خالقی گفت: آن سردار مجاهد در صحنه‌های گوناگون دفاع مقدس و پس از آن در مسئولیت‌های خطیر در سپاه پاسداران، حضوری مؤثر و انقلابی داشت.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما مسئولیت‌ها و فعالیت‌های خود را مطابق قانون اقدام راهبردی انجام می‌دهیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: این موضوع مسئولیت‌های سنگینی را بر دوش این وزارتخانه گذاشته که باید سهم خود را در ارتقا اقتصاد کشور ایفا کند.
بندرعباس - وزیر نفت، با بیان‌اینکه در این دولت ۱۴هزار میلیارد تومان اعتبار برای مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص داده شده است، گفت: ۸ میلیارد دلار طرح جدید در حوزه نفت و گاز به بهره‌برداری می رسد.
عدم توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولیت‌ها می‌تواند یکی از زمینه‌های اصلی رانت و فساد نیز باشد. قانون‌مداری، مومن و پاک‌دست بودن مسئول به هیچ عنوان تضمینی برای احقاق صلاحیت اخلاقی دیگر افراد نیست. این‌که چنین تصور شود یک مسئول با هر کارنامه‌ای می‌تواند نزدیکان و امین‌های خود را به کار بگمارد، استدلالی به شدت اشتباه است... شاید در همین ماجرای فیش حقوقی جنجالی دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران، اگر پای فرزند در میان نبود، هیچ‌گاه 33 میلیون پای فیش حقوقی و دریافتی 26 میلیون تومانی درج نمی‌شد
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان از بهره ‎مندی بیش از هزار نفر از استادیاران جوان دانشگاه‌ها و موسسه‌های علمی کشور از تسهیلات طرح کاظمی آشتیانی خبر داد.
بانک تجارت با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در سال ۱۴۰۱ از طریق اعطای تسهیلات در قالب‌هایی همچون وام ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن، اشتغال خانگی و ... فراتر از گذشته وارد شده است.
سیامک صالحی به طور موقت، جانشین حسین ثوری در فدراسیون بوکس شد.
رئیس عدلیه بیان داشت: اعلام آمادگی و پیشنهاد ما برای گفت‌وگو با گروه‌ها و جریان‌های معترض و منتقد طبیعتاً مرتبط با مسائل و مسئولیت‌های قوه قضاییه است؛ با این حال ما از انجام گفت‌وگو میان بخش‌های مختلف حکومت با افراد منتقد و معترض نیز استقبال می‌کنیم.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به قضایای اخیر، اغتشاش‌های پراکنده را طراحی انفعالی و ناشیانه دشمن در مقابل پیشرفت‌ها و حرکت‌های ابتکاری و بزرگ ملت ایران خواندند و تأکید کردند: تا هنگامی که ملت در مسیر نظام اسلامی و ارزش‌های دینی قرار دارد، این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و تنها راه علاج آن ایستادگی است و مسئولان کشور نیز مراقب باشند اینگونه مسائل آن‌ها را از مسئولیت‌ها و وظایف اصلی در عرصه داخلی و خارجی باز ندارد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به قضایای اخیر، اغتشاش‌های پراکنده را طراحی انفعالی و ناشیانه دشمن در مقابل پیشرفت‌ها و حرکت‌های ابتکاری و بزرگ ملت ایران خواندند و تأکید کردند: تا هنگامی که ملت در مسیر نظام اسلامی و ارزش‌های دینی قرار دارد، این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و تنها راه علاج آن ایستادگی است و مسئولان کشور نیز مراقب باشند اینگونه مسائل آن‌ها را از مسئولیت‌ها و وظایف اصلی در عرصه داخلی و خارجی باز ندارد.
از یک طرف ما به عنوان مقام قضایی دارای وظایف و مسئولیت‌های سنگین و خطیر هستیم و از سویی دیگر اختیاراتی نیز داریم؛ همچنین شیطان و هوای نفس نیز در کمین است؛ باید به این مقوله‌ها توجه کنیم؛ نباید وقتی فردی مستحق بازداشت نیست به صرف اینکه مقام قضایی از این اختیار برخوردار است، دستور بازداشت فرد مزبور را صادر کند
پیام نیازمند با بازگشت از فوتبال پرتغال پخته‌تر و با تجربه‌تر از گذشته به دنبال تکرار روزهای خوش گذشته است.
سلاجقه در صحبت‌های خود درباره شایعه استعفای خود از ریاست سازمان حفاظت محیط زیست که در چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده است، تاکید کرد: فعلا در خدمت مردم شریف هستیم. در مسئولیت‌ها حواشی وجود دارد، اما وضعیت خاصی اتفاق نیفتاده و ان‌شاءالله به عنوان یک خادم کوچک در خدمت مردم هستم.
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه مدیریت شرکت سایپادیزل به مقوله سلامت و درمان کارکنان و پیشگیری از حوادث حین انجام کار نمونه‌ای شایسته تقدیر در میان مجموعه های تولیدی است.
رئیس عدلیه با تاکید بر اینکه کار مجموعه حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به جهاتی از کار سایر ضابطین و دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، خطیرتر و با اهمیت‌تر است، خطاب به مدیران این مرکز گفت: باید برای پیشبرد هر چه مطلوب‌تر امور و مسئولیت‌ها در مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از خداوند استمداد بطلبید و بر عقل خود رجوع کنید و شاخصه و اصول و ضابطه داشته باشید و در کارهای سخت و صعب، مشورت بگیرید.
کلاهبرداری میلیاردی بنگاهداران لاکچری
امین شریعتی در دوران دفاع مقدس، مسئولیت‌های مهمی در قرارگاه قدس، نجف و ... بر عهده داشت و پس از شهادت شهید مهدی باکری، مجددا به عنوان فرمانده لشکر عاشورا منصوب شد و تا پایان جنگ در این مسئولیت انجام وظیفه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ