یک گروه سرمایه گذاری از کشور قطر ظرف چند روز آینده پیشنهاد رسمی خود برای خرید باشگاه منچستریونایتد را ارائه خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حتی اگر ۶ میلیارد دلار اخیر که در قالب توافق ایران و آمریکا آزاد شده، به صورت نقد در اختیار ایران قرار می‌گرفت، تنها می‌توانست بخش کوچکی از نیاز‌های کشور به سرمایه گذاری در حوزه‌های مولد را پوشش دهد. کافی است توجه داشته باشیم که بر اساس برخی ارزیابی ها، صنعت نفت و گاز کشورمان به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.
لیونل مسی در سال ۲۰۰۶، قرارداد خود را از نایکی به آدیداس تغییر داد، قراردادی که به نظر می‌رسد که برای شرکت آلمانی به شدت سودرسان و برای شرکت آمریکایی یک ضرر بزرگ بوده است.
اسپانسر جدید استقلال؛ هر بازی شش میلیارد
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد که تهران و واشنگتن درباره آزادی زندانیان آمریکایی در مقابل آزادسازی شش میلیارد دلار از دارایی های نفتی مسدود شده ایران به توافق رسیده اند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار لاستیک قاچاق به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در شاهرود با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.
دبیر ستاد مدیریت پدیده گرد و غبار گفت: سالانه ۵۸ هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان سالانه از گرد و خاک خسارت می‌بینیم که این میزان مربوط به شش استان است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف وضبط ۴۴ دستگاه ماینر غیر مجاز به ارزش شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در گرمسار خبر داد .
سمنان- استاندار سمنان گفت: ارزش ریالی و گردش اقتصادی حاصل از فروش پسته در استان بالغ بر شش هزار میلیارد تومان است.‌
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان دمی دهد که با داشتن ۴ الی ۶ میلیارد تومان می تواند در غرب تهران خانه دار شد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری با بیان اینکه پارسال شش هزار و 800 میلیارد تومان از محل خارج از شهرداری وصول شد، گفت: امسال این میزان به ۱۷ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
وزیر ورزش عربستان به هر بازیکن الهلال بعد از صعود به فینال جام جهانی باشگاه‌ها شش میلیارد تومان پاداش داد.
در تبصره شش لایحه بودجه ۱۴۰۲ آمده است: واحد‌های مسکونی و باغ ویلا‌های مجاز که ارزش آن‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان باشد مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات به میزان دو در هزار می‌شوند. همچنین انواع خودروی سواری که قیمت روز آن‌ها بیش از ۱.۵ میلیارد تومان است نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شود.
بانک ملت در شش ماهه اول سال 1401 با کسب سود خالص 117 هزار میلیارد ریالی و رشد بیش از 281 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بر اساس صورت های مالی حسابرسی شده، عملکرد خیره کننده خود را تداوم بخشید.
بانک ملت در شش ماهه اول سال با کسب سود خالص ۱۱۷ هزار میلیارد ریالی و رشدبیش از ۲۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته براساس صورت‌های مالی حسابرسی شده، عملکردخیره کننده خود راتداوم بخشید.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در شش ماهه نخست امسال، ۵۱ درصد از کل تکلیف بودجه‌ای سازمان محقق شده و ۲۳۱ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است.
اصفهان- مدیرکل اقتصاد و دارایی استان اصفهان گفت: درآمد وصولی این استان در شش ماهه امسال حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده است که پنج درصد این مبلغ محقق نشد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو در سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال، ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می‌شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودروی اقتصادی وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو تا پایان سال اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودروی اقتصادی وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
شبکه بانکی در شش ماه اول امسال حدود ۱۹۵۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۹ درصد رشد کرده است.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برای ما تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
وزیر راه و شهر سازی گفت: با اختصاص شش هزار میلیارد تومان اعتبار به راههای کرمان در سفر رییس جمهور به استان تحول عظیمی در حوزه راههای استان ایجاد خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ