شبکه بانکی در شش ماه اول امسال حدود ۱۹۵۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۹ درصد رشد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس با اصلاح ۱۳۹۹۲ واحدی مواجه شده و به جایگاه ۲ میلیون و ۱۵۴ هزار واحد رسیده است.
جمعیت شنزن در سال ۱۹۸۴: ۱۴۰ هزار نفر. جمعیت شنزن در سال ۲۰۲۳: ۱۳ میلیون نفر. (پس از سال ۱۹۸۰ شنزن به عنوان اولین منطقه ویژه اقتصادی چین تأسیس شد)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۹۵ هزار قلم تجهیزات آرایشگاهی قاچاق خبر داد.
حلوا سفید به قیمت هر کیلو ۱۸۵ هزار تومان، حلوا سیاه ۱۹۵ هزار تومان، ماهی راشکو هر کیلو ۲۸۰ هزار تومان، شوریده بالای ۷۰۰ گرم هر کیلو ۱۹۰ هزار تومان، ماهی سفید هر کیلو ۱۹۰ هزار تومان، ماهی شیر ۲۲۰ هزار تومان و ماهی ازون‌برون دریایی هر کیلو ۳۴۵ هزار تومان از ماهی‌های لوکس و گرانقیمتی هستند که در بازار ماهی بعثت فروخته می‌شود.
وزارت اقتصاداعلام کرد: از فروردین ماه تا ۲۴ دی ماه درمجموع ۵۹۶ هزارو ۳۷۱ درخواست مجوز کسب وکار دردرگاه ملی مجوزهاثبت شده که ازاین تعداد ۱۹۴ هزارو ۴۹۹ مجوزبدون نیازبه حضورفیزیکی بوده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۹۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۹۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۹۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۸۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۸۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲۰۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۷۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲۰۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۳ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۷۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲۰۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۳ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۷۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۶۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۲ تن از ایشان وخیم است.
براساس آخرین آمارهای رسمی ارائه شده از سوی بانک مرکزی ۱۹۵۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک ها پرداخت شده است و این درحالی است که هم اکنون بازار سرمایه تشنه منابع مالی است.
بررسی آخرین آمار عملکرد طرح کارورزی نشان می‌دهد که تاکنون ۱۵۴ هزار و ۲۴۹ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در این طرح ثبت نام کرده و حدود ۱۱ هزار و ۲۶۷ بنگاه مشمول معافیت بیمه‌ای شده‌اند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۶۳۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۴۱ تن از ایشان وخیم است.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: از ابتدای طرح ملی امداد نجات اربعین حسینی ۱۴۰۱، ۱۲۴ هزار و ۴۷۰ زائر از خدمات سازمان امداد و نجات در داخل مرز‌های کشور بهره‌مند شدند که بیشتر آن به ترتیب در مرز خسروی، مرز مهران و سپس دیگر مرز‌های غربی بوده است.
یک سکه نادر بیزانسی هزار ساله، علائمی بر روی خود دارد که به نظر می‌رسد تنها اشاره منابع اروپایی به انفجار ابرنواختر سال ۱۰۵۴ میلادی باشد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۳۶۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۱۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۳۳ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۳۳ تن از ایشان وخیم است.
بازگشت بدافزار جوکر در اپلیکیشن‌های پلی استور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ