رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حل مشکلات معیشتی مردم را اولویت کار دولت دانست و گفت: در پرتو انقلاب اسلامی باید دسترسی به مسئولان آسان باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت باید پاسخ دهد آیا این مردمند که همیشه باید سختی بکشند وفشار را تحمل کنند تا دولت خرجش را دربیاورد و کسری بودجه اش یا اثر تحریم‌ها براقتصاد راجبران کند یا این دولت است که وظیفه بدیهی تامین رفاه مردم بردوشش قرارگرفته است؟ احتمالا جای مردم و دولت عوض نشده است؟
رئیس‌جمهور گفت: در موضوع مولدسازی دارایی‌های راکد دولت، من آمار اقدام می‌خواهم نه آمار تعداد جلسات!
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره اقدامات مثبت دولت در دو سال پیش داد و تاکید کرد دولت برای رفع مشکلات معیشتی باید سرعت عمل داشته باشد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکرات متعدد نمایندگان درباره مشکلات آرد و نان، گفت: معاون اول و وزرای اقتصادی به سرعت برای حل این مشکل تدبیری اتخاذ کنند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می توانستیم بیشتر به نساجی گل بزنیم.
کیهان نوشت: وضع اقتصادی مردم در دولت جدید علی‌رغم اقدامات شایسته‌ای که بخشی از آن را برشمردیم، بهبود پیدا نکرده است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های دولت، گفت: حتماً انقلاب اسلامی قصه اقتصاد و معیشت را نیز حل خواهد کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های دولت، گفت: حتماً انقلاب اسلامی قصه اقتصاد و معیشت را نیز حل خواهد کرد.
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: از دولت و مجلس تقاضا داریم که تلاش خود را برای حل مشکلات فرهنگیان به کار گیرند.
وقتی تصور این باشد که مشکلات فرهنگی و اجتماعی را می‌توان با زور و جریمه حل کرد، وقتی گمان کنند تورم را با ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش حقوق و در همان زمان بالا بردن ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت کالا‌ها و هزینه خدمات می‌توان مهار کرد و وقتی استقبال فوق‌العاده مردم از برقراری روابط با عربستان نتواند به حکمرانان بفهماند که این مردم با تمام وجود خواهان تنش زدائی با غرب و برقرار کردن روابط متوازن بین‌الملل هستند، چگونه می‌توان انتظار داشت با عزل و نصب چند نفر از وزیران و مدیران ارشد مشکلات کشور حل شود؟
نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور عراق ضمن درخواست از دولت این کشور برای حل مشکلات مردم، تأکید کرد که این عراقی ها قادر به حل مشکلات و عبور ازچالش ها هستند.
سخنگوی وزارت دفاع دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در مصاحبه ای خواستار حل مشکلات مرزی این کشور با همسایگانش از راه گفتگو شد.
رییس جمهور بر حل مشکلات اقتصادی و علاج تورم به عنوان وظیفه دولت تاکید کرد.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار بخصوص معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی هماهنگ‌تر باشد، چرا که وحدت رویه در دولت به ویژه بین تیم اقتصادی دولت کمک می‌کند مشکلات مردم کمتر شود.
پارادوکس تلخ این روز‌ها این است که پیچیده‌ترین مسائل بحران‌ساز اقتصادی و اجتماعی در دوره ضعیف‌ترین دولت و مجلس دست‌کم در چهار دهه اخیر رخ داده که حتی نشانی از درک اهمیت و ابعاد این مسائل دیده نمی‌شود.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مجلس و دولت به دنبال حل مشکلات مردم هستند و مجلس از اقدامات نظارتی خود کوتاه نمی‌آید.
زاهدان- معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت مردمی برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان مصمم است، گفت: دشمنان با اعمال تحریم دنبال این بودند در میز مذاکرات به خواسته‌های آنان تن دهیم.
نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: امروز مجلس و دولت اعتراض واقعی مردم را شنیدند و قطعاً برای حل مشکل مردم اقدام خواهند کرد. ‌
نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: دولت اهتمام ویژه دارد که مشکلات کشور را حل کند و ارتباط با همسایگان و کشورهایی مانند چین و روسیه تقویت شده است.
سلاح ورزی گفت: دولت نشان داده است که علاقه‌مندی‌های جدی برای اصلاح ساختار اقتصاد کلان دارد؛ اما طبیعتاً انجام این جراحی برای بدنه جامعه بسیار دردناک خواهد بود. توجه و تأکید بنگاه‌های اقتصادی به مسئولیت اجتماعی ممکن است در نقش یک مُسکن، عبور از این شرایط دشوار را تسهیل کند
محسنی‌اژه‌ای در نشست مشترک هیأت دولت و شورای عالی قوه قضائیه گفت: همیشه به همکارانم توصیه‌ می‌کنم با درنظر گرفتن محدودیت‌ها و شرایط راه حل ارائه بدهند و همکاری کنند برای حل مشکلات.
محمدیاری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باعث شد که این قشر از جامعه هم حس کنند که دولت در راستای حل مشکلات معیشتی این قشر از جامعه برنامه ریزی منسجمی داشته و صدایشان توسط دولتمردان شنیده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ