رئیس جمهور گفت: اگر می‌گوئیم رشد اقتصادی قریب به بیش از پنج درصد داریم، حتماً دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصد که هدف‌گذاری شده قابل دسترسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه در دولت وحدت ملی لیبی از دستیابی به توافقی مبنی بر انتقال فرمانده تیپ ۴۴۴ لیبی و نگهداری از وی در یکی از مقرهای «یگان پیشگیری» این کشور خبر داد.
محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند فرمولی را به‌دست آورند که وضعیت سازه‌ها را برای استفاده مجدد بعد از زلزله تعیین می‌کند.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اگر ۳۰ درصد تخت‌های بیمارستانی را به گردشگری سلامت اختصاص دهیم دست یافتن به هدف ۵ تا ۱۰ میلیارد دلاری غیرممکن نخواهد بود.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اگر ۳۰ درصد تخت‌های بیمارستانی را به گردشگری سلامت اختصاص دهیم دست یافتن به هدف ۵ تا ۱۰ میلیارد دلاری غیرممکن نخواهد بود.
گروهی از فناوران یک شرکت دانش‌بنیان با استفاده از روشی فناورانه زمینه را برای دریافت بهتر مکمل‌های خوراکی در بدن نشخوارکنندگان فراهم کرده‌اند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: یکی از اهداف ما در برنامه هفتم رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی است که رسیدن به این هدف کار سختی نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای رسانه‌ای مطرح شده مبنی بر دستیابی به اسناد و بانک‌های اطلاعاتی و همچنین هک سرورها و سامانه‌های وزارت امور خارجه را تکذیب کرد.
بنابر دیدگاه برخی کارشناسان اقتصادی، استفاده بانک مرکزی از ابزار نرخ سودبه منظور دستیابی به کاهش رشد نقدینگی منطقی به نظر می‌رسد؛ اما عوامل بسیاری کارآمدی این ابزار راتحت‌الشعاع قرارمی‌دهند.
استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران، برای نخستین بار در دنیا موفق به ساخت دستگاه گرمکن تابشی کاتالیستی شد.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: با احیای روابط سیاسی با عربستان، دستیابی به تجارت یک میلیارد دلاری در کوتاه مدت و ارتقای آن به ۲ میلیارد دلار در میان مدت هدفگذاری شده است.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: برآورد شده تجارت ایران و قطر تا سال ۱۴۰۴ به ۳ میلیارد دلار برسد که شامل صادرات، واردات، سرمایه گذاری مشترک، ترانزیت، صادرات مجدد و تولید مشترک است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: معتقدم که در دولت سیزدهم می‌توانیم به این نقطه برسیم و جمهوری اسلامی به پرتاب کننده ماهواره کشورهای متقاضی در لایه لئو تبدیل شود.
مشاور وزیر و رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران گفت: وضعیت ارائه آمار در بخش کشاورزی دقیق نیست و به همین منظور رصدخانه کشاورزی برای تهیه آمار دقیق محصولات کشاورزی راه‌اندازی شده است.
منابع سودانی از دستیابی به ساختار نهایی توافقنامه چارچوبی پس از نشست های فشرده خبر دادند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: رشد و ارتقای توان عملیاتی و دستیابی به نیرویی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ملزم بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان این نیرو است.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به منظور رونق اقتصاد صنعت هوانوردی و دستیابی به رشد پایدار، تعامل و همکاری فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی افزایش می یابد.
عضو اتاق تهران گفت: اگر سیاست‌گذار دستیابی به رشد ۸ درصدی اقتصادی را برای برنامه هفتم هدف‌گذاری کرده و خواستار تحقق آن است باید دست به اصلاحات اساسی در بخش‌های تجاری، ارزی و زیست محیطی بزند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: یکی از دلایل اصلی ناآرامی‌های اخیر جلوگیری از رشد و پیشرفت کشور است و دولت و جوانان حرکت پرشتاب در مسیر دستیابی به فناوری های پیشرفته را ادامه خواهند داد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: یکی از دلایل اصلی ناآرامی‌های اخیر جلوگیری از رشد و پیشرفت کشور است و دولت و جوانان حرکت پرشتاب در مسیر دستیابی به فناوری های پیشرفته را ادامه خواهند داد.
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن ارائه کرده که ما رشد و پیشرفت نکنیم، گفت: دشمن نمی‌خواهد ملت ایران حرفی در اقتصاد و تولید و صادرات داشته باشد، ملت ایران هم تصمیم گرفته که با عرضه بهترین تولیدات بازارها را فتح کند.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای صنعت هوایی کشور پرداخت.
حرف من این است که تحت قرارداد باشگاه فولادم و باشگاه فولاد به من کمک کرده است تا رشد کنم و نسبت به این باشگاه عرق دارم.
رئیس صندوق توسعه ملی گفت: سیاست‌های ارزی، وضعیت تورم وارداتی، عدم هدایت اعتبارات و نیز طرح‌هایی همچون هدفمندی یارانه‌ها می‌توانند به طور مستقل و یا ترکیبی، موجب فعال شدن نرخ بالای تورم شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ