صالح آبادی رئیس بانک مرکزی گفت: با توجه به وفور ارزی ما کانال های دسترسی مردم برای خرید ارز را تسهیل کردیم تا بدون اینکه ازدحامی در جایی اتفاق بیفتد ارز مورد نیاز خود را خریداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی‌به ارائه برنامه‌های جمعیت برای خدمات رسانی در اربعین حسینی پرداخت.
واسور برنامه‌های فراری برای مدرنیزه کردن خودروی این فصل را فاش کرد.
معاون اول رئیس جمهور گزارش‌های ارائه شده از پروژه انتقال آب دریا را امیدبخش ارزیابی کرد و افزود: لازم است برای برخی پروژه‌ها که نسبت به برنامه زمانبندی عقب هستند برنامه جبرانی تدوین شود.
حضور رئیس عدلیه در این برنامه‌ی گفتگومحور در شرایطی صورت گرفت که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به منظور زدودن امور تشریفاتی و پرهزینه، برخلاف رویه و پروتکل مرسوم، شخصاً در محل صداوسیما حاضر شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
معاون رئیس جمهور با اشاره به ریاست ایران در کارگروه توانمندسازی اقتصادی بانوان اتحادیه کشورهای اقیانوس هند، گفت: ایجاد ارتباط بین سمن‌های ایرانی و سمن‌های کشورهای عضو در دستور کار است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، برنامه‌های عملیاتی این سازمان در سال ۱۴۰۲ را به مدیران ستادی و استانی ابلاغ کرد.
اهواز- مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، برنامه‌های مد نظر برای دور دوم رئیس جمهور و هیئت وزیران به این استان را تشریح کرد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: الحاق‌ تجهیزات به طور مستمر شکل می‌گیرد و برنامه‌های متعددی نیز برای سال ۱۴۰۲ صورت گرفته که به لطف الهی به زودی از آنها رونمایی خواهد شد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: الحاق‌ها تجهیزات به طور مستمر شکل می‌گیرد و برنامه‌های متعددی نیز برای سال ۱۴۰۲ صورت گرفته که به لطف الهی به زودی از آنها رونمایی خواهد شد.
اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، برنامه‌های سفر ۲ روزه رئیس جمهور و هیات دولت به استان را تشریح کرد.
اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، برنامه‌های سفر ۲ روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان را تشریح کرد.
رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری سال، وزرای اقتصادی دولت را مکلف کرد برنامه‌های پیشنهادی خود را در قالب نسخه عملیاتی و اجرایی مهار تورم و رونق تولید ارائه کنند.
رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری سال، وزرای اقتصادی دولت را مکلف کرد برنامه‌های پیشنهادی خود را در قالب نسخه عملیاتی و اجرایی مهار تورم و رونق تولید ارائه کنند.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر به استان مرکزی از پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور به این استان خبر داد و بر ضرورت پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای سازمان انرژی اتمی در این منطقه تاکید کرد.
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: مجموعه فعالیت‌های پیش بینی شده در حوزه ورزش برای سال آینده، سبب تحول در ورزش دانشگاهی به نحوی که ورزش دانشگاهی در سطح ملی پویاتر و بالنده‌تر خواهد شد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح برنامه این جمعیت برای شب یلدای 1401 پرداخت.
عماد افروغ گفت که مهم‌ترین شاخصه‌ام از دوران نوجوانی تا کنون زیربار زور نرفتن بوده است. او در پاسخ به این پرسش که چرا در مجلس هشتم با وجود اصرارهای بسیارِ گروه‌های مختلف سیاسی نامزد انتخابات نشدی گفت سقف مصلحت هر روز پایین‌تر می‌آید و دارد گردنم را می‌شکند و من اهل حقیقتم نه مصلحت.
معاون رئیس قوه قضائیه گفت: برنامه هایی که در تمام بخش های قوه قضاییه در حال اجرا است عموماً مبتنی بر احکام سند تحول است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز اتوبوس‌های لازمی را که فکر می‌کردیم می‌توانیم داشته باشیم را در اختیار نداریم.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: حمایت از لیگ وظیفه فدراسیون است و محکم پای برگزاری لیگ و کسب مدال در کشتی فرنگی ایستاده ایم.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور تأکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور تأکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ