تصاویری از رسول خادم، احسان علیخانی و پرویز پرستویی در شهر خوی که در حال کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده منتشر شده است را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدئویی از خط تولید اسکناس در کارخانه پول آمریکا و چاپ ۱ ، ۵ ، ۱۰ ، ۲۰ ، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری را مشاهده کنید.
انبوهی از سردرگمی‌ها و اطلاعات نادرست در مورد هزینه‌های سرویس و تعمیر هایپرکارهایی مانند بوگاتی شیرون و استون مارتین والکری منتشر شده است.اما یک چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم، این است که هر زمانی که نیاز به انجام کاری با یکی از این خودروها داشته باشید، صورت‌حساب‌هایی را به همراه خواهد داشت که چشمان مردم را خیره خواهد کرد!
ویدئویی از ادعای سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد دلاری امارات بر طرح‌های عبدالملکی فراگیر شده است که واکنش‌هایی را در پی داشته است.
ربات چهارپا هوشمند Go۲ محصول شرکت Unitree می‌تواند برقصد، روی دست‌هایش بایستد و پاهایش را در هوا تکان دهد و حتی مثل دوست کوچولوی واقعی شما برای خوشامدگویی به سمتتان بشتابد.
بعد از اینکه در چند قرعه کشی گذشته کسی برنده نشده بود، جایزه بلیت بخت آزمایی یا لاتاری «پاور بال» به یک میلیارد دلار رسیده بود.
سایر قطعات داخلی که در این ویدیو نمایش داده می‌شوند، شامل موتور ویبره، اسپیکرها، دوربین جلو و دو باتری دستگاه می‌شوند. گوگل برای باتری هیچ زبانه کششی ارائه نکرده است تا فرایند جداکردن آن کمی دشوارتر باشد. نکته قابل‌توجه دیگری که در این ویدیو به آن اشاره شده، صفحه خنک‌کننده مسی اطراف باتری دستگاه است که بخشی از برد اصلی محسوب می‌شود.
دلداری رامین رضاییان به بازیکنان مس کرمان بعد از سقوط به لیگ یک را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
این بالگرد، یک بالگرد سبُک نظامی چندمنظوره است که بر پایه ام‌دی ۵۰۰ و هیوز اواچ-۶ کایوس ساخته شد. این بالگرد توسط شرکت «بالگردسازی مک‌دانل داگلاس» توسعه یافته‌است که بخش بالگردسازی این شرکت، امروزه با نام ام‌دی هلیکاپترز به‌صورت مستقل فعالیت می‌کند.
علی ضیا، مجری صداوسیما، در یک ویدیوی اینستاگرامی به دریافت هزینه ۱۵۰۰ دلاری توسط یکی از مدارس غیرانتفاعی در تهران اعتراض کرد.
علی ضیا مجری سابق تلویزیون در اینستاگرام فیلمی از اعتراض خود به ثبت نام دلاری مدارس تهران منتشر کرد. ضیا به شهریه دلاری مدارس تهران اعتراض کرد و گفت: یکی از مسئولین گفته مشکل اقصادی ما اینه که ما ریال را دوست نداریم!
شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته سرگرمی عربستان و چهره پیشران اصلاحات فرهنگی «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی دریافت کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس توانست در دیداری خانگی با سه گل ملوان را شکست دهد تا دومین برد متوالی را در سال جدید جشن بگیرد. گل های پرسپولیس را ترابی، صادقی و پریرا به ثمر رساندند.
تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا در ورزشگاه آزادی تهران مقابل دیدگان هواداران زن و مرد دیداری دوستانه برابر هم برگزار کردند. این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع ایران به پایان رسید. این دومین دیدار تدارکاتی ایران با سرمربی‌گیری امیر قلعه نویی است.
ویدئویی از لحظه سرقت یک الماس به ارزش ۵۰۰ هزار دلار از داخل یک خودرو در شهر اینگلوود کالیفرنیا که رسانه‌های امریکایی منتشر کردند.
این پرنده پیشرفته با قابلیت‌های بی‌نظیر صد‌ها میلیون دلار ارزش دارد و از کارآمدترین سلاح‌های عرصه نبرد‌های مدرن است. هواپیمای کنترل و هشدار زودهنگام یا همان آواکس در نبرد‌های امروزی نقش مهمی برعهده دارد و بریف آ ۵۰ یکی از پرنده‌های مشهور دنیا در این عرصه است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دوره فروپاشی شوروی پیشنهادات خوبی برای خرید موشک از کشور‌های جداشده از شوروی داشتیم. موشک اسکاد دو و نیم میلیون دلاری را می‌خواستند به ما صدهزار دلار بدهند یا سکوی پرتاب سه‌میلیون‌دلاری را با قیمت بسیار ناچیزی حاضر بودند به ما بفروشند.
گروه امداد در ترکیه حین آوار برداری یک ساک پول دو میلیون دلاری پیدا کردند.
شهر شناور غول‌پیکری که قرار است با هزینه ٨ میلیارد دلاری در عربستان بنا شود.
در جریان یک رقابت بسکتبال در آمریکا یکی از هواداران تیم اکلاهاما سیتی تادر با پرتاب توپ از نیمه ۲۰۰۰۰ دلار برنده شد.
دوم دی ماه فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این سه تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد سفر کرده بودند. منبع: تسنیم
روز جمعه دوم دی ماه امسال فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری چهار متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این سه تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده بودند.
دیوید بلنکل روزنامه نگار ورزشی آمریکایی با انتشار دیدیو دلداری بازیکن آمریکا به رامین رضاییان نوشت:اگر سیاستمداران بگذارند، انسان‌ها به هم می‌رسند.
دلداری دادن نوازنده مترو به یک سرباز عاشق‌ جالب‌ترین صحنه این روز‌های فضای مجازی شد.
دروازه‌بان تیم میزبان به محض به صدا درآمد سوت پایان بازی از شدت ناراحتی روی دو زانوی خود افتاد و دست‌هایش را بر زمین گذاشت. دیدن این صحنه غم‌انگیز برای یکی از هواداران خردسال تیم دفنسا سخت بود و فوراً خودش را به داخل زمین چمن رساند ...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ