شهر شناور غول‌پیکری که قرار است با هزینه ٨ میلیارد دلاری در عربستان بنا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز (۳ مرداد) این شورا همزمان با ایام دهه نخست محرم به عزاداری پرداختند.
ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر امروز به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهر بازی پارک ناژوان اصفهان ۹ نفر نوجوان حدود۱۳ تا۱۵ سال مصدوم شدند.
نگاه کلی به جاذبه گردشگری تبریز در ۱۳ ثانیه از لنز زیبای دوربین تماشایی است.
تصاویری از لحظه اجرای دستور توقف ساخت و ساز در ملک لوکس نیمار در ریودوژانیرو برزیل به دلیل تخلفات زیست محیطی منتشر شده است.
فیلمی از برف بهاری در مشگین‌شهر منتشر شده که نشان می‌دهد امروز برف دهستان ارشقِ مشگین‌شهر را سفید پوش کرده است.
رئیس شورای عالی استان‌ها در شبکه افق گفت: حقوق اعضای شورای شهر حدود ۲۰ میلیون تومان است.
پس از تجمع صبح‌ امروز مقابل شورا؛ علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر و مشاور رسانه‌ای او برای شنیدن حرفهای آنها حاضر شدند. یکی از این زنان به مشاور نادعلی گفت اگر نیرو ندارید ما حاضریم در مترو حاضر شویم و رایگان برای گسترش حجاب تبلیغ کنیم.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جریان یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در دستور رسیدگی به حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها خطاب به یک عضو شورا گفت: آقای صادقی شما گفتید منطقه یک نزدیک خانه ماست من را در این منطقه بگذارید. احمد صادقی نیز گفت: شما روزه هستید من کی چنین حرفی را زدم.
بارش برف در دهمین روز فصل بهار مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل را سفیدپوش کرد.
ولادیمیر پوتین برای اولین بار به جبهه جنگ در اوکراین رفته است. وی روز شنبه در یک بازدید غیرمنتظره به شهر بندری ماریوپول و شبه جزیره کریمه رفت.
در تصاویری که از شورای شهر تهران منتشر شده، سعید حدادیان مشغول مولودی‌خوانی در صحن شورای شهر تهران است.
برگزاری جشنواره شهر برفی درکوهرنگ در واپسین روز‌های زمستان را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری گفت: فضای بوستان‌های شهر تهران قابل دفاع نیست. فضایی باید در بوستان‌ها فراهم شود که خانواده‌ها با آرامش در آنجا حضور یابند. سعی شد تا پایان تعطیلات نوروز، مراعاتی با دستفروشان تئاتر شهر و بوستان دانشجو داشته باشیم و پس از آن دستفروش‌ها را در آنجا نداشته باشیم.
در این ویدئو وضعیت آخرالزمانی شهر هاتای ترکیه را می‌بینید.
شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند تعداد تروریست‌ها بین ۷ تا ۱۰ نفر اعلام شده و تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ درجه در مقیاس ریشتر به مرکزیت ترکیه، سحرگاه روز دوشنبه هفته گذشته، بخش‌های زیادی از منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه را به لرزه درآورد؛ که در پی این فاجعه‌ای غم‌انگیز مناطق زیادی در جنوب ترکیه از جمله آنتاکیا را ویران کرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای زاکانی بعدازظهر روز چهارشنبه یا پنجشنبه باید به اتاق ماریتورینگ معاونت حمل و نقل می‌رفت و معاونت‌ها و شهرداران را به خط می‌کرد تا آن فاجعه نصف شب اتفاق نیافتد.
زلزله در ترکیه بسیاری از ساختمان‌ها در قهرمان‌ ماراش، کیلیس، دیاربکر، آدانا، عثمانیه، غازیانتپ، مالاتیا و هاتای را تخریب کرده است. در این ویدئو، نمایی از شهر زلزله زده دیاربکر ترکیه را از پنجره هواپیما ببینید.
ویدئویی از لحظه تکان دهنده سقوط یک راکون به جلسه شورای شهری در مکزیک و وحشت سیاستمداران حاضر در جلسه منتشر شده است.
«چانگتینگ» در شهر هایلین، واقع در شمال شرقی استان «هیلونجیانگ» زیباترین شهر برفی چین نامیده می‌شود. این صحنه های برفی در چانگتینگ درست به زیبایی نقاشی‌های آبرنگ چینی هستند و گردشگران، عکاسان و طرفداران نقاشی را از سراسر کشور به‌سوی خود جذب می‌کنند.
پرچم‌های روسیه در شهر لیمان اوکراین پس از آزادسازی این شهر پایین کشیده شد.
شهرداری قشم اعلام کرده است: در خصوص خسارات زیست محیطی درختان کنوکارپوس، قطع این درختان با اولویت رفع مزاحمت‌های ناشی از تهدید سلامت جسمی شهروندان، جلوگیری از انسداد مسیر فاضلاب و خسارت به تاسیسات شهری، پیاده روها، معابر و دیوار‌ها و جایگزینی با درختان بومی و شهری سازگار با محیط در کمیسیون ماده هفت شهر قشم با حضور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و نماینده سازمان منطقه آزاد به تصویب رسید.
منابع در دشت برچی شهر کابل از وقوع انفجار در شهرک عرفانی، از مربوطات حوزه‌ی سیزدهم پایتخت خبر می‌دهند.
مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: اگر هر چیزی را رها کنیم و رسیدگی نکنیم چالش نخواهیم داشت. آقا چشممان را بر واقعیت‌های جامعه بسته ایم، شهر ول و رها است. این وضعیت چهارراه‌ها از نظر تکدی گری و بساط گستران است. این شهر که پایتخت و ام القرای جهان اسلام است مدیریت‌های بسیاری بر خود دیده است و شرایط سختی را به واسطه مدیریت رها شده دوره قبلی پشت سر گذاشته است، که این واقعا جای تاسف دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ