تیم فوتبال پرسپولیس توانست در دیداری خانگی با سه گل ملوان را شکست دهد تا دومین برد متوالی را در سال جدید جشن بگیرد. گل های پرسپولیس را ترابی، صادقی و پریرا به ثمر رساندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئو شگفت انگیز توکل 50 ساله اهل کشور آذربایجان، سه دل غول پیکر گاو را به شیوه روستانشینان این کشور طبخ می کند.
استقلال در آبادان صنعت نفت را با سه گل از پیش رو برداشت.
بارسلونا در دیداری تدارکاتی با سه گل از سد رئال مادرید عبور کرد.
کانگژو لاینز با گل یورگن لوکادیا سه امتیاز ارزشمند را در سوپرلیگ چین به دست آورد.
انحراف یک کامیون تصویری عجیب از برخورد چندین کامیون را به همراه داشت. منبع: خبرفوری
محل کشف این جسد، در دوران باستان یک روستای ماهیگیری به نام «Aspero» بوده که در ۲۲ کیلومتری شهر کارال قرار داشته است. تمدن ناشناخته کارال یکی از قدیمی ترنی تمدن‌ها در آمریکاست.
یک کامیون حاوی بار میلگرد به علت سهل انگاری در رعایت اصول ایمنی، حادثه ناگواری را به وجود آورد.
فناوری چاپ سه بعدی در شهر لویو اکراین، بزرگترین مدرسه چاپ شده در جهان را می‌سازد. این مدرسه که گنجایش ۱۰۰ کودک را خواهد داشت، با رباتی به ابعاد ۱۲ در ۱۵ متر ساخته می‌شود. مدیر این پروژه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه، از ساخت یک پل در شهر ویران شده خرسون، با استفاده از چاپگر‌های سه بعدی در یک یا دو ماه آینده خبر داد. هدف از بکار گیری فناوری چاپ سه‌بعدی بازسازی سریع این مناطق جنگ‌زده عنوان شده است.
بعد از حواشی و جنجال‌های فراوانی که در ورزشگاه مستایا و در جریان دیدار والنسیا و رئال مادرید رخ داد و توهین‌هایی که به وینیسیوس جونیور شد، حالا پلیس اسپانیا چند نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کرده است. پلیس والنسیا ۳ نفر را که در حین توهین نژادپرستانه به وینیسیوس شناسایی شده بودند را بازداشت کرده و باشگاه والنسیا آن‌ها را مادام العمر از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.
اگر کودکتان بهانه یک کیک خانگی را می‌گیرد و یا می‌خواهید برای یک مهمانی عصرانه با دستان خودتان کیک بپزید، آموزش کیک ۳ دقیقه‌ای آسان و فوری را از دست ندهید. برای درست کردن یک کیک خانگی همیشه به فر و تجهیزات خاص نیاز نیست و می‌توان با یک تابه ساده و فقط در عرض چند دقیقه، یک میان وعده سالم با طعم‌های متنوع برای خانواده آماده کرد؛ پس اگر کودکتان بهانه یک کیک خانگی را می‌گیرد و یا اگر می‌خواهید برای یک مهمانی عصرانه با دستان خودتان کیک بپزید، آموزش کیک سه دقیقه‌ای آسان و فوری را از دست ندهید.
بشار رسن زننده گل سه امتیازی القطر مقابل الغرافه بود.
گل پائولو دیبالا مقابل فاینورد به عنوان بهترین گل هفته لیگ اروپا انتخاب شد. منبع: ورزش سه
در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات بوندسلیگا، بایرلورکوزن با سه گل شالکه را در هم کوبید. سردار آزمون در دقیقه ۹۲ موفق شد با یک ضربه سر تماشایی، دروازه شالکه را باز کند و گل سوم لورکوزن را به ثمر برساند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در تلاش هستیم با مشارکت مردم گونه‌های در خطر انقراض دیگر از جمله تمساح و گوزن زرد ایرانی را هم به طبیعت برگردانیم.
در هفته هجدهم از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، ضمک و النصر در ورزشگاه خانگی تیم ضمک عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت کریستیانو رونالدو موفق شد در این بازی سه گل به ثمر برساند
سه کهنه سربازان آمریکایی با حضور در گلزار شهدای کرمان به شهید سلیمانی ادای احترام کردند.
سهل انگاری یک پدر در تفریح تویوب سواری روی تالاب یخ زده چغاخور بروجن موجب غرق شدن در دریاچه شد.
سهل انگاری پدر در تیوب‌سواری روی تالاب یخ‌زده چغاخور، باعث شد تا فرزندش و ۳ تن دیگر از گردشگران غرق شوند. توضیحات شاهدان صحنه حادثه و نیروهای هلال احمر را ببینید.
تیم ملی ایران در نیمه اول بازی با انگلیس نمایش چندان خوبی نداشت و سه گل از انگلیس دریافت کرد.
پاس گل سعید عزت‌اللهی باعث شد تا وایله بولدکلاب صدرنشینی خود در لیگ یک دانمارک را حفظ کند.
گلزنی مسی، امباپه و نیمار، پاری‌سن‌ژرمن را مقابل تروا به برتری رساند.
در شبی که سه گل در دقیقه ۹۰ را شاهد بودیم، اتلتیکومادرید مقابل پورتو با نتیجه ۲-۱ پیروز شد.
در این بازی روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی آبی اناری ها علاوه بر زدن یک گل، دو پاس گل هم به پدری داد تا این به ترتیب طلسم گلزنی خود را پس از سه بازی بشکند. از آن سو به عنوان بهترین بازیکن زمین مورد تقدیر هم قرار بگیرد.
علی علیپور مهاجم ایرانی ژیل ویسنته توانست در هفته نخست لیگ پرتغال یک گل سه امتیازی به ثمر رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ