یک منبع نزدیک به وزیر امور خارجه روسیه از دریافت یادداشتی توسط سفارت آمریکا در مسکو خبر داد که از آن خواسته شده است در امور داخلی روسیه مداخله نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتی جنگی روسیه برای کشتی باری «سوکرا اوکان» تیر هشدار شلیک کرده؛ آن را متوقف و بازرسی کرد.
وزارت خارجه روسیه نسبت به هرگونه اشاره‌ای از سوی غرب جهت استفاده از اوضاع روسیه در راستای تحقق اهداف خصمانه خود، هشدار داد.
روسیه بار دیگر هشدار داد که خطرات رویارویی هسته‌ای با آمریکا به شدت در حال افزایش است.
این مقام مسئول دولت مسکو ادامه داد: نمی دانم وقتی مردم این کشور جدیدترین تسلیحات روسیه را در دست نزدیکترین همسایگان خود - شرکای ما در کره شمالی - ببینند، چه خواهند گفت؟
روسیه روز چهارشنبه به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه اقدام برای ارسال سلاح به اوکراین هشدار داد.
وزارت خارجه روسیه امروز در خصوص ارسال سلاح به اوکراین از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داد.
دبیرکل ناتو گفت: اگر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در این جنگ پیروز شود به منزله ارسال پیامی برای رژیم‌های خودکامه و مستبد است که می‌توانند از طریق زور و فشار وحشیانه، به اهدافشان برسند. این خطرناک است.
سفیر روسیه در آمریکا گفت: آمریکا عامدانه می‌کوشد تا یک شکست استراتژیک را به روسیه تحمیل کرده و به استفاده از کمک‌های واشنگتن در شبه‌جزیره کریمه چراغ سبز نشان می‌دهد.
سیمونیان در کلیپی که از روز یکشنبه در توئیتر منتشر شد اشاره کرد در صورت برآورده نشدن خواسته‌های پوتین درگیری بین روسیه، غرب و اوکراین ممکن است تشدید شود.
معاون نخست‌وزیر روسیه هشدار داد که در سایه اقدام گروه ۷ در تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه ممکن است این کشور تولید نفت خود را کاهش دهد.
یک شبکه تلویزیونی اسرائیل مدعی شد که تل آویو به مسکو هشدار داده است که در صورت دریافت موشک‌های بالستیک ایرانی، ممکن است موشک‌های با دقت بالای خود را در اختیار اوکراین قرار دهد.
وزیر خارجه انگلیس به روسیه در مورد عواقب استفاده از سلاح هسته ای هشدار داد.
سفیر روسیه در فلسطین اشغالی گفت که هرگونه ارسال سلاح توسط اسرائیل به اوکراین، از سوی مسکو اقدامی غیردوستانه تلقی خواهد شد.
روسیه به همراه شماری دیگر از کشورها فعالسازی ماده ۶ کنوانسیون سلاح های بیولوژیک به دلیل فعالیت های آمریکا را خواستار شدند.
کی‌یف پیش‌تر از رژیم صهیونیستی خواست برای مقابله با روسیه، سامانه‌های دفاع هوایی و سایر تسلیحات پیشرفته در اختیارش قرار دهد.
رئیس‌جمهور و نخست‌‎وزیر اسبق روسیه در پاسخ به اظهارات جوزپ بورل مواضع کشور‌های غربی را محکوم کرد و هشدار داد که آن‌ها جهان را تا آستانه یک آخرالزمان اتمی می‌برند.
سفیر روسیه در ایالات متحده گفت: می‌خواهم به برنامه‌ریزان نظامی آمریکایی در مورد اشتباه فرضیات آن‌ها مبنی بر امکان یک درگیری هسته‌ای محدود هشدار دهم. آن‌ها ظاهرا امیدوارند که اگر چنین درگیری در اروپا با تسلیحات هسته‌ای انگلیس و فرانسه رخ دهد، ایالات متحده بتواند پشت اقیانوس پناه بگیرد.
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد اگر روسیه به سلاح اتمی در جنگ اوکراین روی بیاورد، با واکنش جهانی مواجهه می شود.
رئیس جمهور ترکیه ضمن هشدار درباره اقدامات تحریک‌آمیز اروپا علیه مسکو گفت، نباید روسیه را دستکم گرفت.
مقامات اوکراین اخیرا درباره بازپس‌گیری شبه‌جزیره کریمه از روسیه با استفاده از تسلیحات نظامی آمریکا سخن گفته‌اند. این اظهارات با واکنش تند روسیه مواجه شده است. چندی قبل «وادیم اسکیبیتسکی» سخنگوی اطلاعات نظامی اوکراین هشدار داد که احتمال دارد این کشور با استفاده از موشک‌های آمریکایی، شبه‌جزیره کریمه را هدف قرار دهد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد که امیدوار است آمریکا پیامدهای اعلام کشورش به عنوان «حامی تروریسم» را درک کند؛ چرا که این موضوع می تواند به قطع روابط میان دو کشور منجر شود.
الکساندر دارچیف رئیس بخش آمریکای شمالی در وزارت خارجه روسیه گفت: اگر سنای آمریکا طرح‌هایی را برای معرفی روسیه به عنوان کشور حامی تروریسم تصویب کند، این اقدام بدان معنا خواهد بود که واشنگتن از نقطه بدون بازگشت عبور کرده است.
یک مقام وزارت خارجه روسیه نسبت به آن که رابطه مسکو و واشنگتن به «نقاط بی بازگشت» برسد و بدتر از وضعیت فعلی شود، هشدار داد.
معاون هیئت روسیه در کنفرانس بازنگری معاهده منع گسترش سلاح‌های اتمی«ان پی تی» درباره توجیه استفاده از سلاح هسته ای توسط کشورهای عضو ناتو هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ