وزیر خارجه انگلیس به روسیه در مورد عواقب استفاده از سلاح هسته ای هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که کشورهای غربی تمام هشدارهای روسیه درباره خطر پخش شدن تسلیحات ارسالی به کی‌یف در سراسر جهان را نادیده گرفته‌اند.
وزیر خارجه ایتالیا نسبت به خطر گسترش ناآرامی در فرانسه به سایر کشورها هشدار داد.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه گفت:درباره اهمیت تداوم دسترسی ایران به آب رودخانه ارس اتفاق نظر داریم. کارگروه مشترک در این خصوص کار خود را پیش می‌برد.
«فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی گفت: «پیشتر درباره پهپاد‌های ایران هشدار داده بودیم و این پهپاد‌ها هم اکنون اوکراین را هدف قرار می‌دهند». بن فرحان به برنامه هسته‌ای ایران نیز اشاره کرد و گفت: «خواستاراحیای توافق هسته‌ای هستیم، اما با دیدی فراگیر و اینکه کشور‌های حاشیه خلیج (فارس) نیز در آن مشارکت داشته باشند».
وزیر خارجه اسرائیل گفته ، زلنسکی دردیدار با او اظهار داشته که ایران دشمن مشترک دو کشور است .
نورنیوز نوشت: وزیر خارجه اسرائیل گفته، زلنسکی در دیدار با او اظهار داشته که ایران دشمن مشترک دو کشور است.
اسناد تازه منتشر شده حکایت از آن دارد که دیپلمات ارشد دولت بوش پدر نسبت به جنگ روسیه با اوکراین به عنوان یک احتمال خطرناک هشدار داده بود.
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به واکنش قانونی و قوی مجلس شورای اسلامی ایران، به پارلمان اروپایی هشدار داد که به تبعات منفی این رفتار احساسی خود بر اروپا بیندیشند و بر مسیر دیپلماسی، تعامل سازنده و عقلانیت تمرکز کنند.
وزیر خارجه ترکیه امروز در سخنانی هشدار داد: اجازه گسترش یونان در آب های سرزمینی دریای اژه را نخواهیم داد.
وزیر خارجه عربستان همچنین به مسئله همکاری با چین اشاره کرده و گفت: گفتگو با چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان مسئله بسیار مهمی است.
وزیر امور خارجه سوریه درباره آثار فاجعه بار تجاوزات ترکیه و سرقت نفت و محصولات کشاورزی سوریه توسط آمریکا هشدار داد.
وزیر خارجه کره شمالی پس از شلیک یک فروند موشک بالستیک، به آمریکا درباره پشیمان شدندش به علت دست زدن به قمار علیه پیونگ یانگ هشدار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در آفریقای جنوبی درباره پیامدهای سو محاسبه و اقدامات غیرسازنده آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در نشست شورای حکام هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین نسبت به سفر وزیر تجارت انگلیس به تایوان هشدار داد.
وزیر امور خارجه اردن در دیدار با مقام سازمان ملل درباره خطر تنش آفرینی های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینان هشدار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به اتحادیه اروپا هشدار می‌دهم که مسیر غیر سازنده، تکراری و شکست خورده سال‌های قبل را علیه کشورمان ادامه ندهد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به اتحادیه اروپا هشدار می‌دهم که مسیر غیر سازنده، تکراری و شکست خورده سال‌های قبل را علیه کشورمان ادامه ندهد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تداوم حضور مسلحانه تروریست‌ها در کردستان عراق و تحرکات آنان علیه امنیت ایران را تحمل نخواهیم کرد.
وزیر امور خارجه درباره گفتگوی تلفنی با همتای فرانسوی گفت: به مداخله اروپا در امور داخلی ایران اعتراض کرده و گفتم اگر اتحادیه اروپا اقدام محدود کننده بکند، اقدام متقابل می‌کنیم.
وزیر خارجه چین با اشاره به تمامیت ارضی کشورش و تأکید بر این‌که تایوان بخشی از چین بزرگ است، به رهبران جهان هشدار داد که هر طرفی که در مقابل اتحاد چین بایستد، توسط چرخ‌های تاریخ نابود می‌شود.
روزنامه معاریو در گزارشی اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیرخارجه آمریکا در دیدار با نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل به وی هشدار داده است.
وزیر امور خارجه ترکیه در واکنش به تحرکات اخیر یونان در دریای اِژه، به آتن صراحتا هشدار داد.
وزیر خارجه فرانسه امروز در سخنانی به ترکیه در ارتباط با مواضع آنکارا در قبال یونان هشدار داد.
وزیر خارجه مجارستان تاکید کرد که کشورش رفتارهای مداخله جویانه دیپلمات های دیگر کشورها را تحمل نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ