اصفهان- شورای برنامه‌ریزی منطقه‌ای اِکو از طرح سازمان زمین‌شناسی ایران درباره زون بندی زمین خطر زمین لغزش کشورهای عضو استقبال و از برگزاری هشتمین اجلاس کارشناسان اکو در اصفهان قدردانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از صدور ۱۰۰ مجوز ایجاد مراکز همسان‌گزینی خبر داد.
شورای عالی برنامه‌ریزی شهری رژیم صهیونیستی، امروز چهارشنبه ۲۸ طرح جدید شهرک‌سازی در کرانه باختری را مورد بررسی قرار می‌دهد.
خسروپناه بیان کرد: برای نخستین مرکز رصد، برنامه‌ریزی و ارزیابی در شورای عالی انقلاب فرهنگی راه‌اندازی شده است، همچنین برای نخستین بار ستاد رصدخانه در کشور راه‌اندازی شده است و ۴۵ رصد خانه علمی، فرهنگی و اجتماعی در کشور وجود دارد.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روسیه را به برنامه‌ریزی برای مقصر نشان دادن اوکراین در حملات دریای سیاه متهم کرد.
مجلس شورای اسلامی در روزهای ۱۹ و ۲۰ تیر ماه میزبان اجلاس کمیته برنامه‌ریزی و بودجه مجالس آسیایی با حضور هیئت‌های پارلمانی ۲۱ کشور عضو APA است.
در نشست  شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مکه اعلام شد که تاکنون با ۶۰ پرواز در مجموع ۱۴۲۹۰ نفر از حجاج ایرانی به میهن اسلامی بازگشتند.
در نشست  شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مکه اعلام شد که تاکنون با ۶۰ پروازدر مجموع ۱۴۲۹۰ نفر از حجاج ایرانی به میهن اسلامی بازگشتند.
همایش «قانون انتخابات، برنامه‌ریزی و راهبردها» صبح امروز دوشنبه باحضور مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی استان‌های شورای نگهبان در تهران آغاز شد.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و مجری و دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات و معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در تابستان امسال یک همایش سراسری در کشور داشته باشیم.
واقعیتی که کمتر بدان توجه شده، این است که شی جین پینگ، میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه را به شیوه‌ای عریان به نفع سیاست‌های خود پرورش می‌دهد. آنگونه که شورای آتلانتیک نوشته، درست دو هفته قبل از حمله روسیه به اوکراین، در نشستی که شی با پوتین در حاشیه بازی‌های المپیک داشت بر دوستی بدون محدودیت دو بازیگر متعهد شد. بسیاری از محدودیت‌ها از همان زمان آغاز شد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید کار علمی بر پایه دانش و برنامه‌های با تدبیر و برنامه‌ریزی در حوزه حجاب و عفاف صورت گیرد.
رئیس سازمان حج و زیارت در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی بعثه و سازمان حج در مدینه اظهار کرد: درعملیات حج ۱۴۰۲ از بازخوردها استفاده و همزمان اصلاحات انجام می شود.
در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که روند صدور روادید الکترونیکی حجاج آغاز شده و تاکنون چند هزار ویزا اخذ شده است.
نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی خوزستان
اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال مزین به «مهار تورم، رشد تولید» دولت باید نگاه علمی و کارشناسی را در کنار تلاش مضاعف در دستور کار قرار دهد.
رئیس‌جمهور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر گفت: حاج قاسم یک الگوی خوبی برای کار امروز ماست. او بی نام‌ونشان و مخلصانه کار می‌کرد و تلاش داشت تا موانع پیش‌روی خود را بر طرف کند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد گفت: حاشیه‌ها نباید موجب بی‌توجهی به متن شود؛ متن گره‌گشایی از کار مردم است.
نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه با حضور رئیسی
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: آن کسانی که جنایت ایذه را رقم زده‌اند از مردم نیستند و این اقدامات را با برنامه‌ریزی دشمنان انجام داده‌اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید برنامه هفتم توسعه را بر اساس واقعیات و تحریم‌های موجود تدوین کنیم و معتقدم لازم نیست برنامه‌ریزی را از غربی‌ها یاد بگیریم.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از تحقق ۴۰ درصدی برنامه سوم مدیریت شهری خبر داد.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفـت: باید برنامه چهارساله ای را تدوین کنیم که در عین دارا بودن نگاه راهبردی، قابلیت اجرایی بالایی نیز داشته باشد.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورای شهر برنامه مدونی برای رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی شهر تهران دارد، گفت: به دنبال بهبود شاخص‌های کلان اجتماعی فرهنگی تهران هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ