هفتمین دوره طرح شهید احمدی روشن با ۴۷۶ طرح مسئله محور از امروز آغاز به کار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله اول از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان با پیشتازی تیم ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.
مرحله اول از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش آقایان با پیشتازی تیم ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.
هفتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در حوزه علوم پایه و با رویکرد هوض مصنوعی در آذرماه برگزار می شود.
فرزند آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت گفت: در جریان انقلاب دانشجویانی داشتیم که انقلابی بودند و بسیار پر شور ظاهر شدند و از دیوار سفارتخانه آمریکا بالا رفته و این مرکز جاسوسی را با قاطعیت تسخیر کردند، ولی چند سالی نگذشت که از کار خود توبه کردند و با همان آمریکا دست سازش و دوستی دادند.
دبیر هفتمین دوره آزمون استخدامی کشور گفت: آزمون امسال با حدود ۲۱ هزار موقعیت شغلی در ۲۸ شهریور برگزار خواهد شد.
دبیر هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه، ۱۰ تیر خبر داد.
انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری ایران در ۲ خرداد ۱۳۷۶ برگزار شد. این انتخابات که به پیروزی سید محمد خاتمی انجامید آغازگر دورانی است که به اصلاحات معروف شده است. دوم خرداد ۱۳۷۶ هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار شد؛ و ۲۹ میلیون و ۷۶ هزار و ۷۰ تن واجد شرایط در آن شرکت کردند.
هفتمین کنگره پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سومین دوره مراسم تقدیر از بهترین های پزشکی فوتبال آسیا از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری در دوحه حال برگزاری است.
تیم منتخب هند به عنوان سومی هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در تهران دست یافت.
برنامه هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مشخص شد.
اسامی کادر اجرایی و داوران هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان اعلام شد.
اسامی کادر اجرایی و داوران هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان اعلام شد.
معاون صنایع دستی کشور از برگزاری هفتمین دوره جشنواره صنایع دستی فجر خبر داد و گفت: برای اولین بار این جشنواره به صورت بین المللی برگزار می شود.
ترکیب تیم روسیه برای در هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در ایران مشخص شد.
اسامی داوران قضاوت کننده در هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مشخص شد.
هفتمین جلسه بررسی وضعیت پروژه های پیشران اقتصاد ملی صبح امروز پنجشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و گزارش پیشرفت دوره ۱۱ ماهه اجرایی گروه پیشرانان پیشرفت ایران ارایه و بررسی شد.
میزبانی هفتمین دوره رقابت های جام جهانی، باری دیگر به یک کشور آمریکایی رسید و شیلی به عنوان میزبان این رقابت ها انتخاب شد.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
دبیر هفتمین دوره جشنواره ابن سینا از امتیازات درنظر گرفته شده برای دانش آموزان برگزیده خبر داد.
هفتمین دوره تالار گفت‌وگوی یک روزه مربیان برتر آسیا به میزبانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور و به صورت ویدئویی برگزار خواهد شد. در همین ارتباط از یحیی گل‌محمدی نیز برای شرکت در این دوره که از راه دور خواهد بود، دعوت به عمل آمده است.
هفتمین دوره انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران برگزار شد و نفرات برتر در دو گروه سردفتران و دفتریاران برای راهیابی به هیئت مدیره این کانون انتخاب شدند.
هفتمین دوره اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی
هفتمین روز از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر با نمایش دو فیلم بلند سینمایی پیش رفت و فیلم‌های «خط فرضی» و «گیج‌گاه» به نمایش در آمد و از میان این آثار گیجگاه با مضمون کمدی به واسطه سوابق کارگردانش توجه بیشتری را به خود جلب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ