ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی اعلام کرد هشتمین دوره هفته آگاهی از مغز به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزند آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت گفت: در جریان انقلاب دانشجویانی داشتیم که انقلابی بودند و بسیار پر شور ظاهر شدند و از دیوار سفارتخانه آمریکا بالا رفته و این مرکز جاسوسی را با قاطعیت تسخیر کردند، ولی چند سالی نگذشت که از کار خود توبه کردند و با همان آمریکا دست سازش و دوستی دادند.
سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز هشتمین دوره ثبت‌نام اینترنتی وام ازدواج ۱۴۰۲ فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز خبر داد.
هشتمین دوره مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی انتخابی مسابقات جهانی با حمایت مادی و معنوی وزارت دفاع به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد.
انتخابات هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف ایران برگزار و اعضای هیئت رئیسه این اتاق مشخص شدند.
هشتمین دوره رقابت های کشتی آلیش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
هشتمین دوره رزم جامه‌پذیری مشترک درجه‌داری ارتش با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در مرکز آموزشی جوادالائمه (ع) نزاجا برگزار شد.
یکی از شرکت‌کنندگان هشتمین دوره نشست‌ تبادل علم و فناوری(استپ) جایزه مصطفی بر ضرورت افزایش همکاری علمی، میان دانشمندان جهان اسلام تاکید کرد.
پرونده بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو «جام نقش جهان» با قهرمانی تیم بارمان ابزار و یراق توسن به پایان رسید.
تکلیف قهرمان بیست و هشتمین دوره لیگ دسته یک تکواندو «جام نقش جهان» پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه مشخص می شود.
بهترین‌های بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان معرفی شدند و ماتیاس گیدسل ارزشمندترین بازیکن جام شد.
تیم ملی هندبال مردان ایران آخرین دیدار خود را در بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی جهان برابر لهستان میزبان واگذار کرد.
با پیشنهاد فدراسیون کشتی و آمادگی این تیم هشتمین دوره مسابقات کشتی‌فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی باشگاه سپاهان در اصفهان برگزار خواهد شد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان در حالی از روز پنجشنبه در لهستان آغاز می شود که تیم ایران در اولین گام به مصاف تیم شیلی خواهد رفت.
بیست و هشتمین دوره جام جهانی هندبال به میزبانی لهستان و سوئد از 21 دی‌ماه تا 9 بهمن زنده و مستقیم از پلتفرم آنتن پخش خواهد شد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو باشگاه های کشور «جام نقش جهان» فردا سه شنبه ۲۰ دی ماه با برگزاری ۱۳ دیدار در خانه تکواندو برگزار می گردد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو باشگاه های کشور «جام نقش جهان» فردا سه شنبه ۲۰ دی ماه با برگزاری ۱۳ دیدار در خانه تکواندو برگزار می گردد.
روز دوم از هشتمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جوانان جهان با پیروزی هر شش سانداکار ایران به پایان رسید.
هشتمین دوره رقابت های جام جهانی به میزبانی انگلیسی‌ها برگزار شد.
سیزدهمین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان با پیروزی تیم ملی ایران برابر میزبان مسابقات و ثبت هشتمین قهرمانی برای کشورمان در این رقابت‌ها به پایان رسید.
قهرمان شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بعد از دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ژاپن، دو تیم پرافتخار قاره کهن مشخص می‌شود.
ترجمه ۲۰۰ زبان مختلف توسط هوش مصنوعی مِتا
در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه ۴۵۳۲ فیلم از ۱۲۸ کشور جهان حضور دارند. این فیلم‌ها به ترتیب بیشتر از هند، اسپانیا، برزیل و آمریکا و... هستند. فیلم منتخب جایزه بزرگ نیز باید یکم تا پانزدهم اکتبر هر سال به اسکار اعلام شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکم انتصاب جبلی بر مواردی همچون «ارتقای سطح آگاهی و معرفت عمومی»، «هدایت فرهنگی»، «تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی»، «پراکندن امید و نشاط» و «ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی» به‌ عنوان اولویت‌های کاری رسانه ملی در دوره جدید تأکید کردند.
هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی در زوریخ با اعلام بهترین‌های این دوره از سوی هیات داوران به پایان رسید و منشور طلایی افتخاری خود را به آیدا پناهنده که مهمان این دوره از جشنواره نیز بود، اهدا کرد. این منشور به دلیل توجه ویژه پناهنده به مساله حقوق اجتماعی زنان در فیلم‌هایش به او اهدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ