شمار قربانیان و میزان خسارات زلزله شدیدی که بامداد دوشنبه ترکیه و سوریه را لرزاند همچنان رو به افزایش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری یک‌هزار و ۳۳۲ فقره تعرض به مساحت حدود ۵۵۰ هکتار زمین دولتی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در سه ماه ابتدایی امسال خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در روستاها ۳۴۲ خانه ورزش ایجاد شده است. نیاز مبرم به توسعه زمین فوتبال در جلسه هیئت دولت اعلام و قرار شد تا پیش از اتمام سال جاری هزار زمین فوتبال احداث شود.
طبق جداول گمرک جمهوری اسلامی ایران، در ۱۲ ماهه سال گذشته بیش از سه میلیون و ۳۴۲ هزار تن کالای ایرانی در قالب ۶۴۵ کد تعرفه مختلف به عمان صادر شده است که ارزشی بیش از ۲۹ هزار و ۷۷۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان معادل یک میلیارد و ۸۷ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۲۵۶ دلار داشته است.
دزفول - همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول از ۲۸ هزار و ۳۴۲ برگ سند دوران دفاع مقدس در قالب ۱۴۱ جلد کتاب دوران دفاع مقدس مربوط به ارتش رونمایی شد.
کودکان مومیایی شده، که تخمین زده می‌شود در هنگام مرگ بین ۱ تا ۱۴ سال سن داشته‌اند، در چندین دوره زندگی می‌کردند. قدیمی‌ترین مومیایی از نظر زمانی به بازه زمانی بین پادشاهی قدیم (۲۶۸۶-۲۱۶۰ قبل از میلاد) و اولین دوره میانی (۲۱۶۰-۲۰۵۵ قبل از میلاد) برمی‌گردد. بیشتر مومیایی‌ها به دوره بطلمیوس (۳۳۲ تا ۳۰ قبل از میلاد) و دوره روم (۳۰ قبل از میلاد تا ۳۹۵ پس از میلاد) مرتبط هستند.
معاون قضایی قوه قضایه گفت: از مجموع یک هزارو ۷۰۶ نفر مشمول اصل یک هزارو ۳۳۲ نفر پرونده آنان مربوط به دادگستری‌ها و محاکم عمومی و انقلاب، ۳۵۵ نفر مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی و ۷۳ پرونده دیگر مربوط به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بود.
معاون قضایی قوه قضایه گفت: از مجموع یک هزارو ۷۰۶ نفر مشمول اصل یک هزارو ۳۳۲ نفر پرونده آنان مربوط به دادگستری‌ها و محاکم عمومی و انقلاب، ۳۵۵ نفر مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی و ۷۳ پرونده دیگر مربوط به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بود.
چین یک هلیکوپتر با دو موتور به نام ای سی ۳۳۲ ساخت و آن را آزمایش کرد. قرار است به تدریج قابلیت‌های این محصول افزایش یابد.
رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش ۲۲ درصدی تعداد جانباختگان در تصادفات نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: هنوز ۳۳۲ هزار خودروی تهرانی در سفر هستند.
در حالی که از ابتدای سفرهای نوروزی تا امروز 342 میلیون تردد ثبت شده است پلیس راهور به رانندگان توصیه کرد تا پس از ۲ ساعت رانندگی حتما ۱۵ دقیقه استراحت کنند.
یک تحقیق جدید از صفحه کهکشان راه شیری ۳.۳۲ میلیارد جرم کیهانی را با جزئیاتی دقیق نشان داده است. چنین صفحه ای در حقیقت از وسط قرص کهکشان می گذرد.
مشهد ـ رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی در استان، ۳۴۳ متهم به سرقت دستگیر و ۸۱۷ فقره انواع سرقت کشف شد.
قیمت دستوری پژو ۲۰۷ دستی در کارخانه حدود ۲۱۰ میلیون تومان است اما دیروز در بورس حدود ۳۴۳ میلون تومان فروخته شد که یعنی خودروساز حدود ۱۳۳ میلیون تومان روی هر دستگاه سود کرد.
رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران با اشاره به اینکه ذخیره مطلوب در آبان ماه برای سد‌های پنجگانه تهران ۷۰۰ میلیون متر مکعب است گفت: حجم مخازن سد‌های تأمین کننده آب شرب تهران، ۳۳۲ میلیون متر مکعب و این رقم در سال گذشته ۴۱۲ میلیون متر مکعب بوده است که کاهشی در حدود ۸۰ میلیون متر مکعب داشته ایم.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات بهبود تغذیه‌ای به ۳۴۲ کودک و مادر نیازمند خبر داد.
آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در ۴ روز از چهارشنبه (هشتم تیر) در گروه آزمایشی هنر با شرکت ۱۶۱ هزار و ۳۴۳ داوطلب آغاز شد. داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی نیز صبح پنجشنبه (۹ تیر) به رقابت با یکدیگر پرداختند.
بر اساس بروزرسانی اخیر، شمار شهر‌های زرد و آبی تغییر زیادی داشته است؛ افزایشی خوشحال کننده که موجب شده شمار شهر‌های زرد از ۳۴۲ به ۲۵۷ کاهش یافته و به عوض آن، تعداد شهر‌های آبی از ۷۱ به ۱۷۱ شهرستان افزایش بیابد. یعنی قرار گرفتن حدود ۴۰ درصد شهرستان‌های کشورمان در وضعیت آبی.
در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست. ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
در مجموع در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت قرمز نیست و ۳۵ شهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند. همچنین ۳۴۲ شهر در وضعیت زرد و ۷۱ شهر نیز در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۰۳ هزار و ۳۶۹ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۳۳۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
همزمان با قوت‌گرفتن احتمال سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، شماری از مردم این جزیره در اعتراض به سفر این مقام ارشد آمریکا، به خیابان‌ها آمدند.
شانس میلان برای به خدمت گرفتن رناتو سانچز، هافبک لیل، بار دیگر افزایش پیدا کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های نواب، بابایی، همت، زین الدین، حکیم، آزادراه، نیایش، و خیابان آزادی جز پر تردد ترین معابر صبحگاهی شهر تهران هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ