همزمان با قوت‌گرفتن احتمال سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، شماری از مردم این جزیره در اعتراض به سفر این مقام ارشد آمریکا، به خیابان‌ها آمدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه ۳ اعتراض مردم مشهد به لایحه عفاف و حجاب را پوشش داد. معترضین معتقدند لایحه فعلی بازدارنده نیست و مجرم کشف حجاب باید متوقف و بازداشت شود!
تظاهرکنندگان در ژاپن با بنرهایی علیه سلاح‌های هسته‌ای در این اعتراضات شرکت کردند.
هزاران معترض در شهر «کیشیناو» پایتخت مولداوی امروز در اعتراض به گرانی سوخت و مواد غذایی تظاهرات برگزار کردند.
سعید لیلاز گفت: ایران بعد از انقلاب اسلامی دشواری‌های زیادی را به چشم دیده است؛ از جنگ تحمیلی تا دوران دشوار سازندگی و ... مسئولان باید این نکته مهم را در نظر بگیرند که مردم ما مردمانی قانع هستند و شرایط را هم درک می‌کنند، اما اگر جامعه به این نتیجه برسد که عده‌ای خودی و عده‌ای غیرخودی هستند، بی شک صدای اعتراض‌شان را بلند خواهند کرد. پس لازم است، نظام حمکرانی رفتاری صحیح و صادقانه داشته باشد تا انسجام و اتحاد لازم محقق شود.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
قالیباف گفت: اگر ما اهداف انقلاب را متوازن پیش نبریم و شکلی کاریکاتوری از آن بسازیم خواسته انقلاب و مسیر درست نیست. وقتی بر مردم تاکید داریم حسنش بر این است که اگر اشتباهی کردیم، مردم ناظرند، می‌بینند و به ما تذکر می‌دهند؛ مردم می‌بینند و از ما نقد و انتقاد و اگر لازم شد اعتراض می‌کنند.
شماری از مردم آلمان در اعتراض به تصمیم این دولت برای ارسال تانک به اوکراین، به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار دادند.
شماری از مردم در پایتخت فرانسه با حضور در خیابان ها، اعتراض خود را نسبت به تصمیمات اخیر دولت در قبال بازنشستگان اعلام کردند.
جمعی از مردم یونان در اعتراض به گرانی‌های فزاینده در این کشور تظاهرات کردند.
چین از این طریق یک سابقه حقوقی ایجاد کرده که می‌تواند موجب تشویق دشمنان تمامیت ارضی ایران شود و در نهاد‌های چندجانبه بین‌المللی محل رجوع باشد. چین که خود در خانه شیشه‌ای نشسته و به اراده مردم تایوان برای استقلال و اعتراض کشور‌های آسه‌آن به اشغال جزایر متعلق به آن‌ها در دریای جنوبی چین با تهدید و مانور نظامی پاسخ می‌دهد، چرا باید به سوی خانه دیگران سنگ پرتاب کند.
خبرگزاری رسمی مغولستان «مونتسامی» به نقل از یک منبع در پارلمان مغولستان نوشت که تظاهرات مردمی بزرگ در اولان باتور پایتخت این کشور به کنترل در آمده است. این خبرگزاری نوشت که تظاهرات در پایتخت سازماندهی شده نبود و ممکن بود به آشوب تبدیل شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعتراض روی چشم مسئولان جا دارد، اما در تجمعات نباید از سلاح استفاده شود و مبانی اسلام هم باید مورد توجه قرار گیرد.
محسن رضایی، فرمانده سابق سپاه پاسداران و معاون اقتصادی رئیس جمهور ، در واکنش به ناآرامی های شهر ایذه گفت: معترضان حق دارند حرفشان را در این کشور بزنند و این حق مردم است. اصلاً انقلاب آمده است تا صدای مردم به گوش دولتمردان برسد. همان طور که مردم در انتخابات مشارکت دارند در طرف دیگر هم اگر حرفی دارند انقلاب به آنها گفته است به صورت مسالمت آمیز و قانونی حرف خود را به گوش دولتمردان برسانید اما دشمن پشت سر معترضان قرار گرفته است و در حادثه تروریستی ایذه از دو سمت به سوی یک میدان تیراندازی می کنند. منبع: دانشجو
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه اعتراض بسته نیست، گفت: مسئولان انتخاب می‌شوند تا در خدمت مردم باشند نه آنکه بر آن‌ها فخر بفروشند و ریاست کنند.
مطهری نوشت: مردم اعتراض دارند که چرا منتقد باید بازداشت شود درحالی که رهبر انقلاب گفته‌اند: «ممکن است کسی از من انتقاد داشته باشد، باید بتواند حرفش را بزند.» افرادی که تصمیم به بازداشت کسانی مانند آقای تاجزاده می‌گیرند چه کسانی هستند؟ چرا این رویه همچنان ادامه دارد؟
سخنگوی دولت گفت: اجتماع پرشور مردم در اعتراض به اغتشاشات و آشوب افکنی ها و تشییع شهدا ، نشان می‌دهد مردم مخالف تجزیه طلبی هستند.
نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: امروز مجلس و دولت اعتراض واقعی مردم را شنیدند و قطعاً برای حل مشکل مردم اقدام خواهند کرد. ‌
فیلمی از تظاهرات مردم ایتالیا در اعتراض به افزایش قیمت ها و هزینه های زندگی را مشاهده می‌کنید.
آصفری می‌گوید: اعتراض هم غیرقانونی نیست، اما یک جریانی به دنبال این است که اجازه ندهد که این اعتراض‌ها تبدیل به مطالبه‌گری و یک اصلاح در بعضی از امور شود و به دنبال ایجاد بحران، ناامنی و آشوب‌کردن هستند و می‌خواهند با ایجاد ناامنی، صدای معترضین شنیده نشود و به دنبال منافع و مصالح خود و در پی از هم پاشیدگی و تجزیه ایران هستند.
مشکل اساسی اینست که عده‌ای خاص، سال‌ها و بلکه دهه‌هاست که هر وقت اراده کنند، در هر مکانی که بخواهند و هرگونه که مایل باشند، راه‌پیمائی می‌کنند، تجمع می‌کنند، شعار می‌دهند و هر کاری که مایل باشند انجام می‌دهند بدون آنکه مجوزی داشته باشند و البته بدون آنکه پیگرد قانونی شوند.
راهپیمایی مردم زنجان در اعتراض به آشوب‌ها و هتک حرمت‌های اخیر با حضور اقشار مختلف مردم، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، استاندار و سایر مسئولان استانی از مزار شهدای پایین شهر زنجان به سمت میدان انقلاب برگزار شد.
فرمانده یگان های ویژه با بیان اینکه افرادی که اغتشاش می‌کنند اعتراض مردم را به حاشیه می‌برند، گفت: یگان ویژه امنیت اعتراضات قانونی خیابانی را برقرار می‌کند
نماینده مردم بابل در مجلس ضمن قدردانی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت زمینه‌سازی برای راه‌اندازی شبکه ملی مجازی، از وی خواست تا اعتراضات مردمی پیرامون قطع اینترنت را پیگیری کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید: با توجه به شرایط اقتصادی در کشور، طبیعی است که مردم عصبانی و ناراحت هستند، بنابراین اعتراض دارند و حق هم دارند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: متاًسفانه خیلی از آقایان دست‌اندرکار سخن گفتن با مردم را بلد نیستند. بعضی تجربه‌شان کم است و فهم لازم را برای ارتباط با مردم ندارند که اصلاح این نقیصه باید برای دولت از اوجب واجبات باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ