اعضای شورای شهر تهران معادل یک تا پنج روز از حقوق و مزایای خود را به صورت داوطلبانه به حمایت از هموطنان زلزله‌زده اختصاص دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی چندروز گذشته حدود ۱۰ هزارنفر در این شهر و روستا‌های اطراف، آب ندارند. با این که اکنون شبکه آب این شهر را شهرداری تعویض می‌کند، اما باز هم مردم، ما را ناتوان می‌خوانند. وقتی دیدیم که مسئولان به حرف مان گوش نمی‌دهند تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفتیم.
مشهد ـ اعضای شورای اسلامی شهر مشهد انزجار خود را از هتک حرمت به قرآن کریم اعلام کردند و خواستار برخورد قاطعانه با عاملان شدند.
دادستان عمومی و انقلاب ایلام اظهار کرد: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام دیروز به دلیل اتهامات مالی بازداشت شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر خبر بازداشت یکی از اعضای شورای این شهر را تایید کرد.
رییس کل دادگستری کردستان گفت: این افراد مبالغی در قالب رشوه در حدود ۲۰ میلیارد تومان به صورت مستقیم یا با واسطه در پرونده‌های تخلفات ساخت و ساز دریافت کرده اند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نشنیده ام فردی از اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات مجلس بخواهد ثبت نام کند.
در یکصد و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران میان دو نفر از اعضای شورای شهر تهران مشاجره صورت گرفت.
عضو شورای شهر تهران گفت:عده‌ای بیرون از شورا به دنبال این هستند که بین اعضا اختلاف ایجاد کنند.
قرار بود از ساعت ۹ جلسه علنی شورای شهر برگزار شود اما به دلیل جلسه هم اندیشی شهردار تهران با اعضای شورای شهر هنوز این جلسه تشکیل نشده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: برخی برای اینکه اعتباری در بودجه شهرداری مناطق لحاظ شود برای فرزندان اعضای شورای شهر هدیه می‌فرستند.
با گذشت یک ساعت از زمان رسمی آغاز جلسه شورای شهر تهران هنوز این جلسه تشکیل نشده است.
در اطلاعیه سپاه آمده است: شبکه ارتشاء در کمالشهر کرج توسط سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز شناسایی و متلاشی شد.
نتایج عدم مدیریت تولید و مصرف انرژی سبب شده سهم شب‌های شهر تاریکی شود، این درحالی‌ست که تداوم تاریکی‌ها، آن‌هم در وضعیت نابه‌سامان اقتصادی علاوه بر خودِ تاریکی، آسیب‌های اجتماعی به‌همراه خواهد داشت.
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: آسانسور شورای شهر استاندارد ندارد و نمی‌دانم به چه جراتی اعضای شورای شهر سوار این آسانسور می‌شوند.
برخی از اعضای شورای شهر تهران در پی اجرایی شدن پویش «همه هوادار ایران» در سطح پایتخت توسط سازمان زیباسازی، خواستار تداوم پویش های فرهنگی شدند.
در یکصد و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پیراهن تیم ملی به اعضای شورای شهر اهدا شد.
دیدار اعضای شورای شهر تهران با فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص)
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: اختلاف نظری در میان اعضای شورای شهر وجود ندارد و ما یک شورای نمایشی از ابتدا هم نبوده‌ایم.
اعضای کمیسیون‌ های تخصصی شورای اسلامی شهر تهران در سال دوم دوره ششم مدیریت شهری انتخاب شدند.
اعضای کمیسیون‌ های تخصصی شورای اسلامی شهر تهران در سال دوم دوره ششم مدیریت شهری انتخاب شدند.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: حکمی در خصوص باغات صادر شده و در بستر آن یک فرد از ۲۱ نفر اعضای شورا شکایت کرده است.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در جلسه هم اندیشی امروز شورای اسلامی شهر تهران، با رأی گیری استمزاجی رئیس، نائب رئیس و هر دو منشی هیأت رئیسه، انتخاب شدند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: انتخاب مجدد چمران به عنوان رییس شورای شهر در سال جدید خواسته ای است که تمامی اعضای شورای شهر تهران بر آن اتفاق نظر دارند.
پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با رویکرد بررسی و عملکرد برج میلاد و با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ