قرار بود از ساعت ۹ جلسه علنی شورای شهر برگزار شود اما به دلیل جلسه هم اندیشی شهردار تهران با اعضای شورای شهر هنوز این جلسه تشکیل نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن‌ها در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار قرار گرفت.
رضا درویش صبح امروز به سازمان خصوصی رفت.
امیر قلعه‌نویی در مورد وضعیت سیدمجید حسینی و علی کریمی با سرمربی کایسری صحبت کرد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح ماده (۵) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در دستورکار قرار گرفت.
رئیس فدراسیون تنیس در نشست با مدیرعامل رعد پدافند هوایی تهران گفت: به دنبال آن هستیم تا از ظرفیت‌های موجود برای رشد و ارتقای این ورزش بهره برده و شاهد حضور تنیسورهای ایرانی در سیزم هم باشیم.
جلسه پاری‌سن‌ژرمن با امباپه برای جدایی توافقی
خوان لاپورتا، مدیر باشگاه بارسلونا و ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم جلسه‌ای را درباره به خدمت گرفتن نیمار برگزار خواهند کرد.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی سوال نمایندگان از وزیر دادگستری در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر از توان تولیدی و خدماتی کشور در دستورکار قرار گرفت.
هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گزارش های مدیرعامل باشگاه و تصمیم برای ایجاد تیم «ب» را مورد بررسی قرار داد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در دستورکار قرار گرفت.
شهردار تهران بیان کرد: ما در خصوص انتقال تجارب نیاز به ارتباط بیشتر با جامعه المصطفی و پیوستگی با آن داریم. امسال در بلژیک با شهرداران سایر شهر‌ها جلسه داشتیم و متوجه شدیم که چقدر می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم و انقلاب را منعکس کنیم. ما نیازمند ارتباط و انتقال تجربیات به سایر کلانشهر‌ها هستیم.
دیروز در فضای مجازی شایعه استعفای شهردار به شدت بازنشر شد، اما حالا علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هئیت دولت واکنش جالبی به این خبر داشت.
شهردار تهران و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در زمینه چالش‌های زیست محیطی پایتخت جلسه‌ای ویژه دارند.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در این جلسه تأکید کرد: باید اطمینانی برای دانشجویان ایجاد و شرایط زندگی حداقلی را برای آنها فراهم کرد.
پیشتر هم در مقاطعی احداث خطوط تراموا در تهران در دستور کار قرار گرفته بود و هر بار بعد از مدتی کنار گذاشته شد و حتی در آخرین بار، در سال ۹۷، دلایلی هم برای خارج کردنش از دستور کار بیان گردید، اما این بار به نظر فرق می‌کند چراکه شهردار تهران در حاشیه جلسه شورا وعده احداث خط تراموا را داده تا به نظر برسد که ماحصل برنامه‌ای مدون را بیان کرده در حالی که...
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: برنامه توسعه چهارم شهرداری تهران توسط علیرضا زاکانی شهردار پایتخت در جلسه آتی شورای شهر ارائه خواهد شد.
دومین جلسه ستاد مدیریت محلات شهر تهران صبح امروز به ریاست علیرضا زاکانی و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش یک ساله از اهم اقدامات و برنامه‌های آتی شهرداری تهران توسط زاکانی در نودمین جلسه شورا خبر داد.
جلسه بررسی طرح بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه (س) به ریاست علیرضا زاکانی و با حضور نمایندگانی ار دیگر دستگاه‌های مسئول در طرح برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ