نتایج عدم مدیریت تولید و مصرف انرژی سبب شده سهم شب‌های شهر تاریکی شود، این درحالی‌ست که تداوم تاریکی‌ها، آن‌هم در وضعیت نابه‌سامان اقتصادی علاوه بر خودِ تاریکی، آسیب‌های اجتماعی به‌همراه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری بار دیگر به دخالت همسر ابراهیم رییسی در تصمیم‌های دولت واکنش نشان داد.
وزارت خارجه آمریکا در مورد درگیری روز سه‌شنبه صد‌ها مامور پلیس در آلبانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین در کمپ اشرف بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: آمریکا آگاه است که پلیس آلبانی روز سه‌شنبه با حکم دادگاه وارد مجتمع مجاهدین خلق (منافقین) در شهر ساحلی دورِس شد.
اعضای کابینه دولت به نتیجه شهرآورد پایتخت واکنش نشان دادند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نشنیده ام فردی از اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات مجلس بخواهد ثبت نام کند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نشنیده ام فردی از اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات مجلس بخواهد ثبت نام کند.
یکی از اعضای جبهه پایداری در ادعای عجیبی می‌گوید که دعوای ایران و طالبان درون خانواده‌گی و نباید آن را جدی گرفت. در این مورد این سوال پیش می‌آید که چه شباهت ژنتیکی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان وجود دارد؟ در این مورد باید به شباهت تندرو‌های عرصه سیاسی ایران و طالب‌ها اشاره کنیم. البته می‌توانیم اینگونه بگوییم که شاید شباهت‌هایی بین نیرو‌های تندروی ایرانی و طالبان پیدا کنیم، ولی اینکه ایرانیان با طالبان هم خانواده هستند در هیچ اقلیمی نمی‌گنجد.
یامین‌پور در ریشه‌یابی دلایل تأخیر یا استنکاف در پرداخت وام ازدواج به جوانان از سوی برخی بانک‌ها، گفت: دستور حمایت از ازدواج جوانان مصوبه شورای عالی جوانان است که ریاست آن‌را شخص رئیس‌جمهور بر عهده دارد و قوانین و دستورات با امضای ایشان ابلاغ می‌شود.
از اتفاقات جالب توجه در فرودگاه دشت ناز ساری تماشای بازی پرسپولیس توسط اعضای تیم استقلال بود.
رئیس شورای شهر درباره اعطای جایزه از سوی شهردار تهران به برنده جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.
قائمی در انتقاد به روند بررسی املاک شهرداری، گفت: برای تعیین تکلیف باغات شهرداری سند تک‌برگ، عکس‌های هوایی سال‌های گذشته و... را به شورا ارائه می‌کند و برای فروش املاک نیز شهرداری باید قبل از برگزاری جلسه اطلاعات املاک را به‌صورت جامع و مکتوب از قبل به اعضا بدهد که مهدی چمران در واکنش گفت: من انتظار داشتم که کمیسیون برنامه‌و‌بودجه این کار را انجام بدهد.
واکنش جالب اعضای دولت سیزدهم به شنیدن توصیه رهبرکبیر انقلاب در حاشیه حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص مسئله بکارگیری دختر یک عضو شورای شهر تهران به عنوان مسئول دفترش گفت: هر کدام از اعضای شورا وقتی وارد می‌شوند می‌توانند مشاور و مسئول دفتر معرفی کنند و این عضو شورا نیز فرزند خود را معرفی کرده و خواسته که مسئول دفترش از نزدیکانش باشد و هیچ کسی منع قانونی برای وی در نظر نگرفته و البته این بکارگیری یک سال و نیم است که انجام شده و بسیاری از معوقات در فیش حقوقی پرداخت شده و به همین دلیل عدد فیش بالا رفته است.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت‌: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص به کارگیری فرزند نرگس معدنی‌پور به عنوان مسئول دفتر وی توضیحاتی ارائه داد.
پرداختی هنگفت شورای شهر تهران به دختر یکی از اعضا، واکنش رئیس شورای شهر را به دنبال داشت؛ حقوق ۳۳ میلیون تومانی به یک جوان دهه هشتادی که در سمت مسئول دفتر مادرش به کار گمارده شده و از این بخت برخوردار است که در آینده هم در این مجموعه یا شهرداری تهران به فعالیتش ادامه دهد. دستمزدی گزاف که رئیس شورا بر پرداخت آن مهر تایید زده اما...
واکنش درویش به تغییر اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس
در پی درخواست گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی برای لغو روادید مقامات ایرانی و اعضای خانواده‌ آن‌ها، وزرای بهداشت و ارشاد به سوالی در این خصوص پاسخ دادند.
مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری درجمع اعضای هیات اجرایی این حزب با اشاره به آمادگی حزب مردم‌سالاری جهت برپایی تجمع اعتراضی ایران و مسالمت‌آمیز در چارچوب اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: ما همچنان منتظر صدور مجوز وزارت کشور در این زمینه هستیم و در ملاقات با مقامات وزارت کشور هم مجددا آن را اعلام کرده‌ایم.
باشگاه پرسپولیس نسبت به خودداری از تمرین امروز اعضای تیم واکنش نشان داد.
شهردار تهران در واکنش به ابراز نگرانی یکی از اعضای شورای شهر پیرامون وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها گفت: پروژه‌ها به میزان اهمیت و ویژگی خود در بودجه قرار می‌گیرند.
زیر امور خارجه کشورمان اخیرا در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل با انتقاد از عدم واکنش شورای امنیت به حادثه شیراز، گفت: عدم واکنش برخی از اعضای دائم شورا نشان داد آنها هنوز تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.
مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران که چند روز قبل در واکنش به انتصاب‌های شهردار تهران گفته بود؛ عزل و نصب حق شهردار است و ما نباید دخالتی در آن داشته باشیم، دیروز در صحن شورا با گلایه از عملکرد مدیران تازه‌کار منتصب زاکانی گفت: از زاکانی می‌خواهیم که به مدیران زیر مجموعه خود یادآوری کند که وقتی در یک مجموعه‌ای منصوب می‌شوند لازم نیست که همه مدیران را تغییر دهند، چراکه می‌توان از نیرو‌های کارآمد و با تجربه نیز استفاده کرد و ضرورتی بر تغییر همه نیست.
اعضای شورای شهر تهران در نودمین جلسه شورای شهر نسبت به اظهارات شهردار تهران واکنش نشان دادند.
تغییر مدیران شهرداری واکنش برخی از اعضای شورای شهر تهران را در پی داشت. اعضا معتقد بودند که شهرداری تهران مکانی برای کارآموزی مدیران نیست و ممکن است فردی استعداد داشته باشد؛ اما این استعداد در میدان عمل و مدیریتی نتواند از پس کار‌ها بربیاید که برای شهر هزینه‌های زیادی دارد.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید برگزار شد و مهمترین صندلی آن به «محمود خسروی وفا» رسید که در رقابتی نزدیک از مهدی علی‌نژاد عبور کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ