نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله جنگی از ناحیه سر به یک جوان فلسطینی او را در روستایی در شمال رام الله به شهادت رساندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست در یورش گسترده امروز به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (شمال کرانه باختری)، دو جوان فلسطینی را به شهادت رساند.
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یک منطقه در غرب نابلس و تیراندازی به سمت ساکنان این منطقه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش وحشیانه امروز به نابلس در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی که سوار بر خودوری خود بود را با شلیک بیش از ۴۰ گلوله به شهادت رساندند.
نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در روستایی در شمال رام الله به شهادت رساندند.
یک جوان ۲۰ ساله فلسطینی که در درگیری‌های شهرک حوسان در غرب بیت الحم به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.
ساعاتی پس از یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس، جوانی فلسطینی که در این درگیری‌ها زخمی شده بود، به شهادت رسید.
در پی شهادت یک جوان فلسطینی در جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، اعتصاب کامل در این شهر در شمال کرانه باختری، برقرار شده است.
گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت احمد یعقوب طه، جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در غرب شهرک سلفیت در کرانه باختری خواستار تشدید مقاومت در برابر صهیونیست‌ها شدند.
منابع فلسطینی اعلام کردند: یک جوان ۲۵ ساله فلسطینی به نام امیر عماد ابو خدیجه با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال رام الله به شهادت رسید.
با شهادت ۶ جوان فلسطینی در اریحا و نابلس طی ۲۴ ساعت اخیر، شمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی به ۴۲ نفر رسید.
منابع فلسطینی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی پس از اجرای عملیات شهادت طلبانه در شمال الخلیل، در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) واکنش نشان داد.
منابع فلسطینی از شهادت یکی از مبارزان مقاومت در شهر جنین در شمال کرانه باختری خبر دادند. با شهادت این جوان فلسطینی شمار شهدا از ابتدای سال جاری در غزه و کرانه باختری به ۲۲۲ نفر رسید.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله یک نظامی صهیونیست به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد به نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری، به ضرب گلوله آنها به شهادت رسید.
منابع فلسطینی اعلام کردند که یک جوان فلسطینی که در درگیری‌ های امروز در شمال بیره به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در شمال رام الله به شهادت رسید.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در پی شهادت ۶ جوان فلسطینی در کرانه باختری در حملات نظامیان صهیونیست، اعتصاب سراسری در کرانه باختری آغاز شده است.
براساس اعلام منابع فلسطینی، یک جوان جمعه شب در نزدیکی اردوگاه جلزون در شمال رام الله به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهادت رسید.
منابع رسانه ای از شهادت یک جوان فلسطینی در شمال شرق الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.
در غزه هزاران نفر در تشییع خالد منصور یکی از بانفوذترین اعضای جهاد اسلامی شرکت کردند که در حمله هوایی اسرائیل همراه با هفت دیگر به شهادت رسید. یک روز پس از ترور خالد منصور در حمله هوایی اسرائیل، تعداد زیادی از فلسطینی ها در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند. فرماندهی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که در عملیات اخیر اسرائیل در نوار غزه ۱۲ رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. در این میان به طور خاص از دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی، تیسیر الجعبری، فرمانده بخش شمالی گردان‌های قدس، و خالد منصور فرمانده بخش جنوبی نیز نام برده شده است. رأفت الزاملی، سلامه عابد، زیاد المدلل نیز از دیگر فرماندهان گردان‌های قدس هستند که در این عملیات جان خود را از دست داده‌اند.
در ادامه حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه ، امروز یک جوان فلسطینی دیگر در منطقه خان یونس به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ