یک نشریه آمریکایی به نقل از مقامات اروپایی مدعی شد که ضدحملات به ظاهر محتمل کی‌یف علیه مسکو، می‌تواند مسیر را برای مذاکرات صلح هموار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های غربی با اذعان به شکست ضد حملات تابستانه (کنونی) ارتش اوکراین علیه مواضع روسیه فاش ساختند که غرب درصدد تدارک ضد حملات جدید کی‌یف علیه مسکو در بهار سال آینده میلادی است.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که تنها چیزی که اوکراین واقعاً به آن نیاز دارد، «تسلیم شدن» است.
ژنرال بازنشسته ارتش لهستان با انتقاد از ضدحملات اوکراین علیه مسکو، گفت: عملیات‌های ارتش کی‌یف را حتی نمی‌توان تحت عنوان «ضدحمله» تعریف کرد.
حامیان غربی اوکراین درباره سرعت کُند پیشرفت ضدحملات اوکراین علیه روسیه که به شدت در بوق و کرنا شده بود، «رفته‌رفته دلواپس» می‌شوند!
وزیر خارجه آمریکا در ادامه مواضع جنگ افروزانه مقامات آمریکایی در قبال جنگ اوکراین گفت: ضد حملات اوکراین در ابتدا راه است!
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا می‌گوید که واشنگتن قادر نیست تا به اندازه کافی برای اوکراین جنگنده اف-۱۶ فراهم و به کی‌یف در ضدحملاتش علیه مسکو کمک کند.
رئیس جمهور اوکراین با اشاره به اینکه روسیه برای ممانعت از پیشروی کی‌یف دست به هر کاری می‌زند، تاکید کرد که ضدحملات اوکراین از آنچه غرب تصورش را می‌کرد، آهسته‌تر پیش می‌رود.
تحلیل‌گر مسائل ژئوپلیتیک و تفنگدار سابق ارتش می‌گوید به علت محاسبات و رفتارهای اشتباه ناتو در آماده‌سازی ارتش اوکراین، نتیجه ضدحملات ارتش اوکراین فاجعه خواهد بود.
کاخ سفید پس از اینکه از ضدحملات اوکراین که البته با تاخیر بسیار هم شروع شد، نتیجه نگرفت به دنبال تجهیز کی‌یف به سلاحی بسیار مرگبار و قاتل است تا اهداف آمریکا در جنگ اوکراین محقق شود.
کاخ سفید پس از اینکه از ضدحملات اوکراین که البته با تاخیر بسیار هم شروع شد، نتیجه نگرفت به دنبال تجهیز کی‌یف به سلاحی بسیار مرگبار و قاتل است تا اهداف آمریکا در جنگ اوکراین محقق شود.
یک ژنرال بازنشسته ارتش فرانسه می‌گوید: برتری روسیه در جبهه نبرد مانع موفقیت ضد حملات اوکراین است.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا می‌گوید که ضدحملات اوکراین علیه روسیه به شدت برای نیروهای کی‌یف هزینه‌بر خواهد بود.
وزیر دفاع اوکراین مدعی شد که «بخش اصلی» ضدحملات این کشور علیه روسیه هنوز انجام نشده و در راه است.
رئیس جمهور فرانسه در اظهارنظری عجیب که تا اندازه‌ای بر تمایل غرب بر تداوم جنگ اوکراین صحه می‌گذارد، گفته که شخصا برای تماس تلفنی با همتای روس خود، اقدام نمی‌کند!
مقامات ارشد آمریکا و اروپا اذعان کردند که ضدحملات ارتش اوکراین تاکنون هیچ دستاورد چشمگیری نداشته و خطوط دفاعی ارتش روسیه قابلیت زیادی از خود نشان داده است.
کمیسیون اروپا قصد دارد تا در حمایت از اوکراین و در بحبوحه ضدحملات این کشور علیه روسیه، پیشنهاد کمک ۵۵ میلیارد دلاری به کی‌یف را مطرح کند.
رئیس جمهور اوکراین با اشاره به انفجار سد «کاخوفکا» در جنوب این کشور، گفت که این اتفاق در برنامه‌های کی‌یف برای پس گرفتن اراضی که به گفته وی روسیه آن را اشغال کرده، تغییری ایجاد نخواهد کرد.
معاون دفتر ریاست جمهوری اوکراین در ادامه درخواست‌های کی‌یف از حامیان غربی‌اش، گفت که اوکراین برای موفقیت ضدحملات علیه روسیه، به مهمات و تسلیحات بیشتری نیاز دارد.
یک نشریه آمریکایی با اشاره به گمانه‌زنی‌ها درباره ضدحملات بهاری اوکراین که مدت‌ها به پروپاگاندای کشورهای غربی بدل شده، نوشت که رژیم کی‌یف درباره موفقیت این حملات تردید دارد.
سخنگوی فرماندهی جنوبی نیروهای مسلح اوکراین مدعی شد که حریق دیروز(شنبه) در انبار سوخت در شبه‌جزیره کریمه، مقدمه‌چینی برای ضدحملاتی بوده که همه منتظرش هستند.
افسر پیشین پنتاگون می‌گوید که سامانه‌های پیشرفته جنگ الکترونیک ارتش روسیه می‌تواند ضدحملات برنامه‌ریزی‌شده اوکراین در بهار را شدیدا مختل کند.
افسر پیشین پنتاگون می‌گوید که سامانه‌های پیشرفته جنگ الکترونیک ارتش روسیه می‌تواند ضدحملات برنامه‌ریزی‌شده اوکراین در بهار را شدیدا مختل کند.
پوتین گفت، مسکو در مناقشه اوکراین عجله‌ای ندارد و اهدافش تغییر نکرده است و با نیشخند ادامه داد: مقامات کی‌یف اعلام کردند که یک عملیات ضدحمله آغاز کرده‌اند و در حال انجام آن هستند. ببینیم چطور می‌شود و به کجا می‌رسد!
وزیر خارجه اوکراین با این ادعا که ضدحملات کی‌یف علیه روسیه نشان‌دهنده توانایی اوکراین در تحمیل شکست به مسکو است، از متحدان خود درخواست تسلیحات بیشتر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ