شمار تلفات، قربانیان و میزان خسارات زلزله شدیدی که بامداد دوشنبه ترکیه و سوریه را لرزاند همچنان رو به افزایش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از رهاسازی بیش از ۳۸۱ میلیون متر مکعب آب برای کشاورزان حوضه زاینده رود درسال آبی جاری تاکنون خبر داد.
طبق رای هیات منصفه دادگاهی در تگزاس، گوگل با استفاده از فناوری پخش از راه دور، حق امتیاز اختراع یک توسعه دهنده نرم افزار را نقض کرده و باید ۳۳۸.۷ میلیون دلار غرامت دهد.
تاکنون بیش از ۳۸۱ نماد بورسی در وضعیت مثبت و ۶۵ نماد نیز در وضعیت صف خرید هستند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان رسید. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۲ میلیون و ۳۳۱ هزار تومان قیمت خورد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه یک هزار و ۳۳۱ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه نهاده دامی خبر داد.
سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: یک میلیون و ۷۵ هزار و ۳۸۱ نوزاد در سال ۱۴۰۱ در کل کشور متولد شده‌اند که استان تهران از این حیث در رده نخست کشور قرار دارد.
سازمان ثبت احوال اعلام کرد: یک میلیون و ۷۵ هزار و ۳۸۱ نوزاد در سال ۱۴۰۱ در کل کشور متولد شده‌اند.
شمار تلفات، قربانیان و میزان خسارات زلزله شدیدی که بامداد دوشنبه ترکیه و سوریه را لرزاند همچنان رو به افزایش است.
شمار تلفات، قربانیان و میزان خسارات زلزله شدیدی که بامداد دوشنبه ترکیه و سوریه را لرزاند همچنان رو به افزایش است.
به گزارش خبرگزاری آناتولی، در سوریه نیز تاکنون ۱۴۴۴ قربانی ناشی از زمین لرزه‌های شدید که مناطقی از این کشور را تحت تاثیر قرار داد، گزارش شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۸۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۳۳ تن از ایشان وخیم است.
با در نظر گرفتن حداقل ۲۵۰ هزار دلار انتقال سرمایه از سوی ایرانیان به کانادا برای دریافت تابعیت دائم در این کشور و با در نظر گرفتن این موضوع که طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱ تعداد ۷۶ هزار و ۳۸۱ ایرانی از کانادا تابعیت دائم دریافت کرده‌اند، میزان سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در این کشور به رقم عجیب ۱۹ میلیارد دلار می‌رسد.
تعداد شهر‌های با وضعیت زرد از ۱۱۴ به ۹۴ شهر کاهش و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی از ۳۳۱ به ۳۵۱ شهر افزایش یافت.
تعداد شهر‌های با وضعیت زرد از ۱۳۸ به ۱۱۴ و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی از ۳۰۶ به ۳۳۱ شهر رسید.
با تغییرات اخیر نقشه، شمار شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») افزایش یافته و از ۳۰۶ شهرستان در هفته گذشته به ۳۳۱ شهرستان رسیده و در نتیجه اوضاع کرونایی کشورمان بهتر شده است؛ تغییری که شمار شهر‌های زرد و آبی را به ۴۴۵ شهرستان رسانده که شامل حدود ۹۹.۵ درصد شهرستان‌های کشورمان است.
شهرک نشینان متعصب یهودی با همراهی پلیس اسرائیل همزمان با جشن‌های یهودیان موسوم به عید العرش به مسجد الاقصی یورش بردند. اداره بنیاد‌های اسلامی بیت المقدس در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: ۳۳۱ شهرک نشین از ساعات صبح به صورت گروهی و تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۳۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۷۱۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۳۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۷۱۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
این نماد از ابتدای سال روند قیمتی صعودی شدیدی داشته است و قیمت سهام رشد بیش از ۹۶۶ درصد را در این شش ماهه تجربه کرده است. صورت‌های سود و زیان بهار از رشد ۳۳۸ درصدی سود خالص سه ماهه ابتدایی امسال به نسبت سال قبل خبر می‌دهد.
معاون عمرانی وزیر کشور از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۸ هزار و ۳۳۱ پروژه عمرانی در کشور طی هفته دولت خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۳۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۹۹ تن از ایشان وخیم است.
همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۱ مرداد را بخوانید.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: رمز ریال ملی جایگزین اسکناس و از اوایل سال آینده راه‌اندازی می‌شود.
صرفه جویی ۵ میلیارد دلاری با تولید تجهیزات پزشکی در کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ