معاون عمرانی وزیر کشور از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۸ هزار و ۳۳۱ پروژه عمرانی در کشور طی هفته دولت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر توسعه فناوری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران از بهره برداری پردیس پارک علم و فناوری دانشگاه در حوزه توانبخشی تا شهریورماه خبر داد.
یاسوج- وزیر نیرو گفت: در دور دوم سفر ریاست جمهور به این استان طرح آبرسانی به ۴۷ روستا به بهره برداری رسید.
کمیسیون فنی مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای ادامه ساخت و بهره برداری از سدها و نیروگاه‌های خداآفرین و قیز قلعه سی برگزار شد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از برنامه‌ریزی برای تکمیل و بهره‌برداری از ۲۹۳ کیلومتر آزادراه و بزرگراه در سال جاری خبر داد.
اصفهان- ۲۵ سال از تاریخ کلنگ زنی سد و تونل کوهرنگ سه می‌گذرد و این پروژه‌ انتقال آب که طبق قرارداد باید تا سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری می‌رسید پس از ربع قرن انتظار، همچنان بر زمین مانده است.
در آستانه حضور رئیس جمهور و افتتاح رسمی از میدان نفتی سپهر و جفیر، آخرین مرحله از تست تولید در این میدان بصورت موفقیت آمیز انجام شد.
معاون رییس جمهور، معدن آنومالی ۸ ناریگان بافق را از بزرگترین معادن عمیق سنگ آهن دانست و گفت: بهره برداری از این پروژه روزنه ای برای امیدآفرینی،توسعه اشتغال، رونق اقتصادی و آبادانی منطقه است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افتتاح ۱۰ طرح دریایی و بندری به ارزش ۴۲ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان‌ خبر داد.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
بهره برداری رسمی از سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه/ رئیسی: احداث این سامانه گواه توجه به محیط زیست است/ حق‌آبه کشاورزان و حق احدی در اجرای این پروژه ضایع نخواهد شد
اصفهان- ۲۵ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ زده یا بهره‌برداری شد.
اصفهان- ۲۷ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ زده یا بهره‌برداری شد.
اصفهان- ۲۵ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، کلنگ زده یا بهره‌برداری شد.
تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۵۰ پروژه عمرانی با هزینه ۹۴۱ میلیارد تومان در این شهرستان بهره برداری و۴ پروژه کلنگ زنی می‌شود.
در دوازدهمین شنبه امید و افتخار از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران رونمایی شد.
اراک- رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در طراحی و اجرای اورژانس سوانج و سوختگی اراک طی چهار سال گذشته گفت: تا ماه آینده این مرکز راه اندازی می شود.
شهردار سابق منطقه ۴ تهران با بیان اینکه بهره‌برداری ۱۹ پروژه تا پایان سال در شنبه‌های امید و افتخار در این منطقه پیش‌بینی شده گفت: زمان صدور پروانه در منطقه از ۱۱۰ روز به ۵۳ روز کاهش یافت.
مدیرکل سرمایه گذاری و زیر ساخت گردشگری گفت: در هفته گردشگری شاهد افتتاح و بهره برداری ۱۸۳ پروژه گردشگری در کشور خواهیم بود.
مدیرکل سرمایه گذاری و زیر ساخت گردشگری گفت: در هفته گردشگری شاهد افتتاح و بهره برداری ۱۸۳ پروژه گردشگری در کشور خواهیم بود.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از بهره برداری ۲ پایگاه‌ پشتیبانی و مدیریت بحران در آینده ای نزدیک خبرداد.
اهواز- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: با درایت وزیر نفت و دولت سیزدهم امروز حدود ۹۰۰ میلیون دلار طرح و پروژه نفتی در خوزستان کلنگ زنی و یا به بهره برداری می‌رسد.
شهردار تهران طی احکامی جداگانه مدیرعامل بهشت زهرا و رئیس شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه را منصوب کرد.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: در ایام‌هفته دولت، ۸۵ طرح با اعتبار هزار ۸۶۷ ریال در شهرستان تایباد به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۵ هزار و ۸۳۰ پروژه عمرانی در کشور، افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ