رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه یک هزار و ۳۳۱ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه نهاده دامی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رگولاتور حفاظت از حریم خصوصی نروژ اعلام کرد متا پلتفرمز (مالک فیس بوک) به دلیل نقض حریم خصوصی از ۱۴ آگوست ۲۰۲۳ میلادی به ازای هر روز باید یک میلیون کرون (۹۸ هزار و ۵۰۰ دلار) جریمه بپردازد.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بانک‌ها موظف شدند که ۵۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات بخش مسکن تخصیص بدهند که این اتفاق نیافتد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، بحث مالیات و جریمه بانک‌ها مطرح شد که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
باشگاه بارسلونا که در این روز ها اوضاع مالی خوبی ندارد اکنون با یک جریمه هم روبرو شده است و به نظرت می رسد خوان لاپورتا شرایط سختی را در باشگاه دارد.
لوئیس همیلتون به دلیل سرعت بیش از حد مجاز در پیت لین 100 یورو جریمه نقدی پرداخت خواهد کرد.
این لایحه مجلس نمی تواند افراد را با حجاب کند / ما به جای اینکه بیایم و جریمه کنیم و بزن و ببند راه بیندازیم باید کار فرهنگی انجام دهیم.
جریمه تخلفات رانندگی در بعضی کشورهای اروپایی بر اساس درآمد افراد انجام می‌گیرد؛ امری که تا حدود زیادی منجر به بازدارندگی شده است.
در فرانسه میانگین درآمد در پایتخت حدود ۲۵۰۰ دلار است و مبلغ ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار جریمه برای "رانندگی در حالت مستی" تعیین شده که معادل یک‌پنجم تا تمام درآمد ماهانه یک شهروند فرانسوی است! جریمه همین تخلف در کشورمان ۲۰۰هزار تومان است!
در صورت تکرار بی حجابی بعد از این سه بار (یک بار ارسال پیامک و دو بار جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی) در بار چهارم، شخص مرتکب علاوه بر جریمه یک میلیون و پانصد هزار تومانی، به مراجع قضائی معرفی می‌شود تا جزای نقدی درجه ۷ (از سه میلیون تومان تا حد اکثر شش میلیون تومان) اِعمال شود. این مجازات نیاز به حکم دادگاه دارد و برخلاف مجازات‌های قبلی از طریق سامانه قابل اِعمال نیست. مجازاتی غیر از جزای نقدی در این خصوص قابل تعیین نیست.
امید نورافکن ستاره سمت چپ سپاهان، به یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد.
در این حکم ۹ ردیف از متهمان پرونده موسوم به اخلال در نظام ارزی به رغم تبرئه از اتهام اخلال در نظام ارزی به پرداخت یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان جریمه محکوم شدند.
وزارت دادگستری آمریکا شرکت دی. ای. اس اینترنشنال مستقر در تایوان و شرکت صنایع سولتک مستقر در برونئی به جرائم خود در زمینه تلاش برای فریب واشنگتن و نقض قانون اختیارات اقتصادی اضطراری بین‌المللی (IEEPA) و مقررات مربوط به تحریم‌ها و مبادلات ایران (ITSR) اعتراف کرده اند. وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که هر یک از این دو شرکت به پرداخت ۸۳ هزار و ۷۹۸ دلار محکوم شده‌اند. به گفته وزارت دادگستری آمریکا، این رقم سه برابر ارزش کالا‌هایی است که این شرکت‌ها به ایران صادر کرده‌اند.
در فاصله یک روز تا پایان مهلت پرسپولیس، ۲۰۰ هزار یورو به حساب رادوشویچ نشست.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان وی با بیان اینکه ما در سیستم قضایی به دنبال پرونده سازی نیستیم گفت: تا به امروز هیچ پرونده‌ای در رابطه با کشف حجاب در محاکم ما به ثبت نرسیده است.
تیم انگلیسی فرمول یک به دلیل مرگ کارمند ارشدش 650 هزار پوند جریمه شد.
تیم انگلیسی فرمول یک به دلیل مرگ کارمند ارشدش 650 هزار پوند جریمه شد.
شورای رقابت ترکیه اعلام کرد که «ایلان ماسک» باید میزان یک هزارم از درآمد ناخالص توئیتر برای سال ۲۰۲۲ در ترکیه را به عنوان جریمه پرداخت کند.
یک طوطی در تایوان باعث جریمه ۱۰۰ هزار دلاری و ۲ ماه زندان برای صاحب خود شد.
جریمه‌های در نظر گرفته‌شده برای کارمندان مورگان استنلی از چندین هزار دلار شروع می‌شود و برای برخی به بیش از یک میلیون نیز می‌رسد!
وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد که یکی از شرکت‌های هواپیمایی این کشور را به خاطر عبور ممنوعه از آسمان عراق بیش از یک میلیون دلار جریمه کرده است.
لالیگا بارسلونا را در قضیه انتقال آندریاس کریستنسن به خاطر نقض فرپلی مالی جریمه مالی کرده بود ولی یوفا امروز این جریمه را باطل کرد.
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (OFAC) روز جمعه اعلام کرد که با شرکت چند ملیتی دانفوس ای/اس به توافقی برای حل‌وفصل پرونده‌های مربوط به نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران، سوریه و سودان به توافق دست یافته است.
یک دادگاه فرانسوی جریمه ۱.۱ میلیارد یورویی که علیه شرکت اپل برای رفتار ضد رقابتی تعیین شده بود را به ۳۷۲ میلیون یورو (۳۶۶.۳۱ میلیون دلار) کاهش داد.
معاون حقوقی و وصول مطالبات یک بانک دولتی گفت: هیچ دستورالعمل و بخشنامه‌ای مبنی بر صدور اجراییه برای دریافت جریمه توسط این بانک وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ