تعداد شهر‌های با وضعیت زرد از ۱۳۸ به ۱۱۴ و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی از ۳۰۶ به ۳۳۱ شهر رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دنبال کاهش محسوس قیمت‌ها در بازار مسکن شهر تهران، نرخ‌های پیشنهادی فروش آپارتمان در شهر‌های اطراف از جمله پرند دچار افت تا ۳۰ درصد شده و در بسیاری موارد به محدوده ۹۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است؛ بنابراین با وام ۶۴۰ میلیون تومانی اوراق می‌توان بخش قابل توجهی از هزینه خرید مسکن در شهر جدید پرند را تامین کرد، منوط به اینکه آپارتمان مورد نظر دارای سند باشد.
افزایش تعداد شهرهای «نارنجی» و کاهش تعداد شهرهای «آبی»
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر، قارچ‌گونه رشد کنند.
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر به صورت قارچ‌گونه رشد کنند.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هر یک ۲۵۰۰ تا ۵ هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هرکدام ۲۵۰۰ تا ۵هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») کاهش یافته و از ۲ به یک شهرستان رسیده است و همچنین شمار شهر‌های زرد (معادل وضعیت «نسبتا پرخطر») هم از ۹۵ به ۹۳ شهرستان کاهش یافته تا بدین ترتیب آبی‌ترین نقشه رنگ بندی کرونایی پدید آید.
با تغییرات اخیر نقشه، شمار شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») افزایش یافته و از ۳۰۶ شهرستان در هفته گذشته به ۳۳۱ شهرستان رسیده و در نتیجه اوضاع کرونایی کشورمان بهتر شده است؛ تغییری که شمار شهر‌های زرد و آبی را به ۴۴۵ شهرستان رسانده که شامل حدود ۹۹.۵ درصد شهرستان‌های کشورمان است.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز همانند هفته گذشته ۰ بوده و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۷ به ۴ شهر کاهش یافت.
بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۳ به ۱ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۱۷ به ۱۲ شهر کاهش یافت.
کاهش تعداد شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی
سازمان هواشناسی با توجه به کاهش محسوس دما و وزش باد شدید در چند استان کشور، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز همانند هفته گذشته، در عدد صفر ماند و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۳۵ به ۲۰ شهر کاهش یافت.
تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز به ۸ شهر و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی به ۱۱۶ شهر کاهش یافته است؛ همچنین تعداد شهر‌های با وضعیت زرد به ۳۰۲ و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی به ۲۲ شهر رسیده است.
آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای ایران حاکی از شرایط رو به بهبود و کاهش شهرهای قرمز کرونایی است. در استان تهران نیز مانند اکثر نقاط کشور تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کاهش یافته است.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد وخامت اوضاع و افزایش شمار شهر‌های قرمز بودیم، این هفته اوضاع بهبود یافته و از شمار شهرهای قرمز کاسته شده و بر شمار شهرهایی که با رنگ‌های دیگر مشخص شده‌اند، افزوده شده.
بر اساس آخرین به‌روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۱۰۶ به ۶۴ شهر کاهش و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۱۵۶ به ۱۶۳ شهر افزایش یافت.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های نارنجی از ۱۸۴ به ۱۵۶ شهرستان کاهش یافته که معنای آن، افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در برخی از این شهرستان‌ها و قرمز شدن وضعیت آنهاست، اما نکته خوشایند در بروزرسانی اخیر نقشه کرونایی، در وضعیت نسبتا ثابت شهر‌های زرد و آبی است، به این صورت که شمار شهر‌های زرد و آبی تقریبا ثابت مانده (تعداد شهر‌های زرد از ۱۷۴ به ۱۷۳ رسیده و تعداد شهر‌های آبی از ۱۲ به ۱۳ افزایش یافته است) و نشان می‌دهد، وضعیت بیماری در مناطق وسیعی از کشور ثبات نسبی داشته است.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان، که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد بهبود اوضاع و کاهش شمار شهر‌های قرمز بودیم و این گونه به نظر می‌رسید که موج هفتم شیوع ویروس و بیماری از قله خود عبور کرده است، بار دیگر شاهد افزایش شمار شهر‌های قرمز هستیم.
با کاهش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در کشور، تعداد شهر‌های قرمز نیز کاهش یافت و به ۷۸ شهر رسید.
افزایش شهر‌های قرمز کرونایی به ۱۳۰ و کاهش شهر‌های آبی به ۳۵!
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با ارسال نامه‌ای به تمامی ناشران ثبت شده و موسسات حسابرسی معتمد این سازمان از الزامی شدن پرداخت سود سهام از طریق سامانه سجام در سال جاری خبر داد.
بورس کالا تغییر در نحوه عرضه برخی محصول‌ها در تالار صنعتی در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت را ابلاغ کرد.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خسارات قطعی‌های بی‌برنامه برق در سال گذشته را بر این مجموعه تشریح کرد و افزود: مدیریت مصرف برق و تعاملات میان وزارت نیرو و صنعت برق در سال جاری با شرکت چادرملو به مراتب بهتر بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ