دشان، سرمربی فرانسه کار و هماهنگی تیمی را عامل ضروری برای رسیدن به قهرمانی می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوترابی فرد گفت: رهبر در فروردین ماه سال جاری در دیدار با مسوولان نظام راهبرد نظام در انتخابات مجلس را تبیین کردند و بر چند اصل محوری تاکید کردند. یک رابطه قدرت و مردم‌سالاری. ایشان تاکید داشتند که «قدرت برآمده از خواسته مردم است.»، «انتخابات قوت و قدرت ملت، دولت و کشور را به نمایش می‌گذارد.» و «انتخابات بر چهار راهبرد محوری مشارکت، امنیت انتخابات، سلامت و رقابت استوار است.»
جدایی عثمان دمبله از بارسلونا به جای یک معامله ورزشی به یک مشکل حقوقی پیچیده تبدیل شده است.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۶ هزار و ۴۰۲ تن آسفالت در سطح معابر غیر بزرگراهی پخش و اجرا شده است.
این انتقاد هم وارد است که چرا به جای بازی با تیم‌های بهتر و گردن‌کلفت ایران باید رضایت دهد که با تیم‌هایی افغانستان و قرقیزستان هم‌گروه شود.
شکل چرخشی ورتو که نام خود را از کلمه لاتین “vertente” یا “چرخش” گرفته است، به گونه‌ای طراحی شده است که تا حد امکان هوا را به سطح دستگاه فشار می‌دهد، جایی که به داخل فیلتر‌ها مکیده شده و خارج می‌شود.
سایپا برای دومین سال پیاپی از صعود به لیگ برتر بازماند تا همچنان در دسته پایین تر برای بازگشت به سطح بالای فوتبال تلاش کند.
عابدی در کارش تا جایی پیش رفت که بالاخره موفق شد در سال ۷۸ اولین دوره مسابقات آرایشگری را در سطح کشور برگزار کند، او بعد از آن سال، هر ساله این مسابقات را برگزار می‌کرد و در این میان شاگردان زیادی را آموزش داد، شاگردانی که در المپیاد‌های فنی و حرفه‌ای توانستند سه سال پیاپی مقام اول را کسب کنند.
شهریار افندی زاده با اشاره به برنامه ریزی همه جانبه وجامع برای ارائه خدمات شایسته درجابه جایی زائرین اربعین ازفراهم‌آوری امکانات مقتضی درشبکه راه‌های مواصلاتی باهدف ارتقای سطح ایمنی خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی پیش‌بینی‌هایی در خصوص احتمال جاری شدن رواناب صورت گرفته است، افزود: به مردم ساکن در مناطق غربی و جنوب استان تهران نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها هشدار می‌دهیم.
قیمت شکر در سال جاری تاکنون ۱۹ درصد افزایش یافته که بالاترین سطح در یک دهه گذشته است و این افزایش در بحبوحه ترس فزاینده از کمبود عرضه جهانی رخ داده است.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، به تمجید از درخشش ارلینگ هالند مقابل ساوتهمپتون پرداخت.
وزارت راه و شهرسازی، تعداد مسافران جابه جا شده در سطح کشور توسط حمل و نقل عمومی در ۱۸ روز طرح نوروزی (۲۴ اسفند تا سیزدهم فروردین) را ۱۳ میلیون نفر اعلام کرد.
ناسا قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ فضانوردان را به سطح ماه بازگرداند. آن‌ها برای ماموریت آتی خود قطب جنوب ماه را هدف خواهند گرفت، جایی که گمان می‌رود دهانه‌های تاریک و دائمی آن مملو از آب یخ‌زده باشند.
درحالیکه حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان احتمال جدایی کیلیان امباپه از این تیم را بیش از پیش تقویت کرده ولی پاریسی‌ها همچنان به حفظ دارایی‌ باارزش‌شان امیدوارند.
گانت‌ها از ارتفاع حدود ۳۰ متری غواصی می‌کنند. آن‌ها بال‌های خود را به عقب می‌کشند و بدن خود را به شکل محکم و روان درآورده و با سرعت زیاد، سطح آب و جایی که می‌خواهند ماهی شکار کنند را می‌شکافند. سرعت گانت‌ها در لحظه برخورد به آب می‌تواند به ۸۶.۴ کیلومتر در ساعت (یا ۲۴ متر برثانیه) برسد.
تمساح جسد کودک نوپا را در دهان خود به سطح آب برد، یک مایل دورتر از جایی که گمان می رود او غرق شده است. تمساح پس از رها کردن پسر در کنار قایق نجات، دوباره به داخل آب عقب نشینی کرد.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: بازی سختی مقابل اسپانیا داریم ولی خوشحالیم که سطح ما به جایی رسیده که با تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنیم.
سرمربی سپاهان جذب سیاوش یزدانی و جدایی دو بازیکن تیمش را تکذیب کرد و همچنین خواستار ورود VAR به فوتبال ایران شد.
معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی، از رشد سطح زیر کشت اراضی گندم آبی و دیم در سال جاری نسبت به مدت مشابه خبر داد.
ماده کف مانند از دیروز سطح رودخانه دز را فرا گرفته است. شدت این ماده کف مانند در محدوده رودخانه دز حوالی منطقه زیباشهر و بوستان ساحلی علی کله شدت بیشتری داشت.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه ۸۴ نیروی راهبردی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه در عمق اقیانوس‌ها به ویژه حوزه دریای سرخ موفق شد عملیات اسکورت و برقراری امنیت دریایی را در بالاترین سطح ممکن به اجرا دربیاورد و در جایی که توسط نیرو‌های غیر موجه حاضر در منطقه، ایمنی دریانوردی به خطر افتاد، توانستند به یاد همرزمانشان که پیش از این مستقیماً در برابر هرگونه بی‌عدالتی ایستادند دوباره بایستند و ۲ شناور بدون سرنشین آمریکایی را توقیف کنند.
تسنیم نوشت: گزارش میدانی خبرنگار ما از سطح شهر سنندج نشان می‌دهد شهر در آرامش کامل است و نه در جایی و نه در منطقه‌ای نه آشوبی هست و نه اغتشاشی.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:‌ درباره اصلاح قانون انتخابات، فراتر از جزئیات قانون که شاید کم اهمیت هم باشد، چندین موضوع کلیدی وجود دارد که باید اول تکلیف آن را روشن کرد که این نکات در حد دولت و مجلس نیست. یعنی باید به سیاست‌گذاری کلان کشور سروسامانی داده شود تا تغییرات اساسی در قانون انتخابات انجام شود و تا زمانی که آن اتفاق رخ ندهد، تلاش دولت و مجلس که در سطح پایین‌تر قرار دارند به جایی نخواهد رسید.
نایب‌رییس و سخنگوی اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری: در یک کلام باید گفت، سطح کیفی وکالت در ایران پایین می‌آید. این کاهش کیفی هم دو علت دارد؛ نخست اینکه، ورودی‌ها بر اساس ظرفیت مورد نیاز تنظیم نشده، دوم هم اینکه حداقل نمره هم لحاظ نشده است. بنابراین در جایی که نمره تراز، معیار کنترلی نباشد افت کیفیت و افت معیار علمی وکالت شکل می‌گیرد. حتی در آزمون‌های دوران ابتدایی، دبیرستان، دانشگاه و اساسا هر آزمونی برای قبولی یک حداقل نمره‌ای در نظر گرفته می‌شود. اما بر اساس قانون جدید، آزمون وکالت تنها آزمونی در کشور است که نه حداقل نمره دارد و نه ظرفیتی برای ورودی‌اش در نظر گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ