جلسه هماهنگی دیدار استقلال و پرسپولیس که با حضور تعداد زیادی از مسئولان جم و مدیران دو تیم برگزار شد، با تصویب موضوعات مهمی به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر راه آهن جمهوری اسلامی گفت: افزایش ظرفیت تعداد صندلی‌ها به بیش از ۶۰۰ هزار نفر به صورت رفت و برگشت هستیم و قیمت بلیت قطار چهار تخته و چهار ستاره از تهران _خرمشهر ۳۹۰ هزار تومان است.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: امسال قیمت بلیت پرواز رفت وبرگشت نجف و بغداد از مبدا تهران ۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: به احتمال زیاد قیمت‌گذاری بلیت پروازهای اربعین تا ۱۰ روز آینده مشخص و اعلام می‌شود.
براساس اعلام مسئولان ستاد تنظیم بازار بلیت اتوبوس 29 درصد گران شده است و این نگرانی وجود دارد که در ایام اربعین بازهم قیمت بلیت بالارود.
در فاصله چند ساعت مانده تا شروع دربی فینال جام حذفی مردم به شدت از قیمت سرسام‌آور بلیت ناراضی هستند.
عضو شورای شهر تهران گفت:قیمت بلیت مدت دار از ۲ هزار و ۸۵۰ تومان به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و بلیت مسیر تهران کرج از ۳.۷۷۰ تومان به ۳.۴۰۰ تومان کاهش یافت.
وزیر میراث فرهنگی گفت: قیمت بلیت ورودی موزه‌ها و مجموعه‌هایی که به وزارت میراث فرهنگی مربوط می‌شود، افزایش پیدا نمی‌کند و بر اساس قیمت‌های سال گذشته خواهد بود.
مشهد ـ در جلسه علنی شورای شهر مشهد براساس طرح دوفوریتی کاهش هزینه‌های شهروندی نرخ بلیت اتوبوس و قطار شهری با اعمال ضریب ۸۰ درصد از مبلغ ۱۵ هزار ریال به مبلغ ۱۲ هزار ریال کاهش یافت.
روسیه شروع به فروش بلیت بازی دوستانه‌اش با ایران به ارزش ۴۳۰ روبلی کرده است.
قیمت بلیت برای بازی استقلال برابر ملوان در رقابت های جام حذفی مشخص شد.
ظرفیت ورزشگاه آزادی برای حضور هواداران مشخص شد.
با باز شدن سامانه بلیت‌فروشی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان مشخص شد بلیت این مسابقه ارزان‌تر از بازی قبلی شده است.
نرخ بهای خدمات باغ پرندگان با حداکثر آرا موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ۶۰ هزار تومان افزایش یافت.
فوتبال باشگاهی ایران برای تامین مخارج خود به جای دریافت حق پخش از صداوسیما، راه جیب مردم را در پیش گرفته است! قیمت بلیت‌ها برای نخستین بار در تاریخ لیگ به میلیون رسید تا از این پس تماشای فوتبال هم مختص قشر پولدار شود
قیمت بلیت VIP بازی استقلال؛ یک میلیون تومان! /
با رای مثبت اعضای شورای شهر تهران، بهای خدمات باغ پرندگان به ۴۰ هزار تومان رسید.
مسابقات فوتبال جام جهانی احتمالا با قیمتی بیشتر از فیلم‌های در حال اکران فروخته خواهد شد.
در حالی معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از افزایش ۷۵ درصدی قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین خبر داده بود که نرخ بلیت برای برخی مسیرها تا ۵۰ درصد دیگر افزایش یافته است.
سخنگوی دولت گفت: با تدابیر وزارت راه و شهرسازی قیمت بلیت‌ پروازهای اربعین کنترل شده است.
نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور گفت: قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ نفره از تهران تا مهران ۴۴۰ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۳۳۶ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است.
نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور از اعلام نرخ اتوبوس‌ها در ایام اربعین (۱۲ تا ۳۰ شهریور) خبر داد.
یکی‌ از خانم‌هایی که مقابل ورزشگاه ایستاد بود گفت: در بازار سیاه بلیت ۵۰۰ هزار تومانی خریدم اما وقتی قصد ورود داشتم متوجه شدم با آن بلیت اجازه ورود ندارم.
قیمت بلیت کنسرت‌ها دوباره افزایش می‌یابد؟
جزئیات عملکرد بانک رفاه کارگران در راستای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در سال جاری، اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ