با گشایش طرح دانش‌بنیان تغلیظ گاز اسیدی پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد، تولید گوگرد در این مجموعه سالانه ۱۱ هزار تن افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سالاری نسب گفت:قیمت سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان است و هر قیمتی بالاتر از آن گرانفروشی است که تعزیرات باید ورود کند.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۴۵۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۷۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از ورود ۱۹۷ هزار و ۷۸۶ خودرو طی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه سال جاری به استان خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه ۹ درصد افزایش داشته ایم.
آخرین قیمت طلا و سکه برای امروز ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۰ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته رشد را نشان می دهد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۳۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۷۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۴۰۸۸۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۴۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
‌تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۶۶۹۳.۹ هزار میلیارد ریال می‌باشد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۰۱۳۲.۸ هزار میلیارد ریال (معادل ۳۸.۱ درصد) افزایش داشته است.
بررسی صورت‌های مالی ۳ خودروساز بزرگ کشور (ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو) در ۱۱ ماهه امسال بیانگر فروش یک میلیون و ۳۸ هزار دستگاه خودرو است که نسبت به پارسال رشد ۱۲ درصدی را نشان می دهد.
یونس سزر در مصاحبه با خبرنگاران شمار مجروحان در جریان زلزله مهیب در ۱۱ استان قهرمان‌ماراش، غازی‌آنتپ، شانلی‌‎اورفا، دیاربکر، آدانا، آدیامان، عثمانیه، هاتای، کیلیس، مالاتیا و الازیع واقع در جنوب ترکیه را ۱۰۸ هزار و ۶۸ نفر اعلام کرد.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هر یک ۲۵۰۰ تا ۵ هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هرکدام ۲۵۰۰ تا ۵هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
افزایش ۲ برابری مصرف گاز طی هفته گذشته،تغییر الگوی کشت راه نجات از بحران آب و استقرار کشتی اوشنیک درعسلویه/ تولید گاز از فاز ۱۱ در زمستان از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۰۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۵۴۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۰۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۵۴۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۶۲۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۶۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۶۲۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۶۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۸۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۱۳ تن از ایشان وخیم است.
رئیس قوه قضائیه با انتقاد از عملکرد مدعیان حقوق بشر گفت: مدعیان دروغگوی حقوق بشری غرب حتی تعریف درستی از بشر ندارند.
وسیه مدعی است که در سال ۲۰۱۹ میلادی یک سیستم لیزر خیره کننده با قابلیت کمتر نصب شده بر روی وسایل نقلیه به نام Peresvet را ارائه کرده است. با این وجود، هیچ تاییدی مبنی بر موفقیت آمیز بودن استفاده از آن وجود ندارد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۴۳۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۲۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۴۳۳۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۰۶ هزار و ۴۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
هرگونه قیمت‌گذاری دستوری به گونه‌ای که خودروسازان را با وجود هزینه‌های تولید و مالی گزاف، ناگزیر به ارائه خودرو با قیمتی نامتناسب با قیمت بازار کند نتیجه‌ای جز متضرر شدن تولیدکنندگان، سهامداران، سرمایه گذاران و مصرف‌کنندگان نداشته است، در حالی که منافع عظیمی را به جیب واسطه‌ها سرازیر ساخته است. قیمت گذاری دستوری باید از صنعت خودرو حذف شود و باید مانع حضور مافیای قوی در این صنعت شد.
امروز نماد فارس بازگشایی شد و با رشد قیمت مواجه شد. فارس به تنهایی ۱۰۳۲۳ واحد شاخص کل را بالا کشید و بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشت. تابلوی امروز فارس در اولین روز کاری آن بعد از یکماه توقف چگونه بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ