­در اولین روز از مرحله سوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۱ هزار و ۱۹۱ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۸ میلیون و ۵۵ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین، دادستانی تهران اقدام به تعیین تیم‌های بازرسی ویژه و تشدید نظارت‌های خود بر شرکت‌های هواپیمایی کرده است.
فرو ریختن سقف باشگاه ورزشی یک مدرسه راهنمایی در شمال شرقی چین، دست کم ۱۱ قربانی گرفت.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۵ تا ۱۱ تیر) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۱ تا ۳۱ خرداد ماه روز چهارشنبه سوم خردادماه آغاز می‌شود.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در اقدامی قیمت خودروهای مونتاژی بخش خصوصی را بر اساس صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ و تعدیلات دستمزد و ... تا تاریخ ۱۱ بهمن سال ۱۴۰۱ اعلام کرد در حالی که ملاک فروش خودرو از خرداد ماه سال جاری خواهد بود!
امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل تنها ۰.۰۵ درصد رشد کرد. در روز کم فروغ بزرگان بورس، ترین‌های بازار سرمایه کدام نماد‌ها بودند؟
بررسی صورت‌های مالی ۳ خودروساز بزرگ کشور (ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو) در ۱۱ ماهه امسال بیانگر فروش یک میلیون و ۳۸ هزار دستگاه خودرو است که نسبت به پارسال رشد ۱۲ درصدی را نشان می دهد.
با توجه به تاخیر در ارسال اطلاعات حساب وکالتی مشتریان توسط برخی از بانک ها، گروه صنعتی ایران خودرو زمان تعیین برندگان طرح فروش فوق العاده را از ساعت ۱۱ به ساعت ۱۷ امروز ۲۱ اسفندماه موکول و مهلت نام نویسی را تا ساعت ۱۳ تمدید کرد.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه این استان دارای ۱۱ هزار و ۷۶۰ بافنده فرش است، گفت: ۲۷۰ مورد تسهیلات حمایت از تولید فرش در یک سال اخیر پرداخت شده است.
صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دست‌بافت و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، بهره‌برداری ۱۱ بنای تاریخی را به منظور جذب سرمایه گذار به مزایده می‌گذارد.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت خبر داده است.
مدیر کل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت محور سازمان غذا و دارو با اشاره به تداوم ممنوعیت و خرید و فروش قرص برنج، این سم را بیشترین عامل مسمومیت در میان سموم دانست.
صرافی های مجاز از ۱۱ مهر موظفند نرخ های خرید و فروش ارز را علاوه بر تابلوی صرافی در درگاه یکپارچه اعلام نرخ ارز نیز درج کنند و فهرست نرخ ها را در وبگاه رسمی بازارمتشکل ارز ایران منتشر کنند.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از معرفی ۱۱ رنگ جدید برای محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر توانایی تولید و عرضه خودروها با ۲۰ فام رنگ وجود دارد و در آینده ای نزدیک و با ایجاد ساز و کارهای لازم، مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌های خاص و متنوع سفارش گذاری کنند.
۱۱ سال قبل مردی در جریان یک درگیری زنی را به قتل رساند و به قصاص محکوم شد. در طول این سال‌ها ۸ نفر از اولیای دم مقتول خواهان قصاص شدند و ۴ بار مرد میانسال به پای چوبه‌دار رفت. اما هر بار با تلاش واحد صلح و سازش مهلت گرفت.
منابع سوری از کشته شدن شماری از اشخاص در پی فرو ریختن یک ساختمان در شهر حلب خبر دادند.
عرضه آنلاین (غیرحضوری) بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۱ شهریور ماه لغایت ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ روز شنبه ۵ شهریور ماه آغاز می‌شود.
قاضی دادگاهی فدرال در کالیفرنیا اسناد تسویه یک شکایت علیه اپل به مبلغ  ۳۰.۵میلیون دلار را امضا کرد.این شکایت مربوط به نپرداختن دستمزد مربوط به معطل شدن ۱۵هزار کارمند خرده فروشی این شرکت بود.
بانک مرکزی از فروش ۳.۲ هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی طی حراجی ۱۱ مرداد امسال خبر داد.
تیم ملی شطرنج ایران نتیجه چهارمین دیدار خود در المپیاد جهانی را به کانادا واگذار کرد در حالیکه در این دور از رقابت‌ها تیم ملی بانوان صاحب برتری شد.
گروه صنعتی ایران خودرو، در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، هایما 8S و 7X، دو محصول جدید خود را معرفی کرد.
کسی که در بنگاه اقتصادی کارش را آغاز می‌کند، اولین کسی را که منصوب می‌کند، مسئول بازرگانی و فروش است؛ گویی این مسئول بازرگانی و فروش در برخی از بنگاه‌های اقتصادی سرقفلی دارد. در بحث سرمایه گذاری‌ها، آیا به موضوعات شرکت توجه می‌شود یا تحت تأثیر فشار‌های سیاسی یا منفعت شخصی است؟ آیا پروژه‌ها دارای توجیه فنی و اقتصادی هستند و بموقع اجرا می‌شوند؟
۲۲ اثر بالاتر از یک میلیارد، ۱۹ اثر از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد، ۵۷ اثر بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون و ۱۱ اثر زیر ۱۰۰ میلیون به فروش رسیدند. اثری از منیر فرمانفرماییان ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون، تابلویی از فریده لاشایی دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون، تابلوی «سواران صبحگاه» رضا درخشانی دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون و مجسمه ژازه تباتبایی با عنوان «کجاست؟ آن‌قدر می‌گردم تا پیدا کنم» دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ