مدافع تیم فوتبال پیکان می گوید کاپیتان شدن برای یک بازیکن متولد 80 کار دشواری است اما او برایش این مسائل مهم نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن استقلال گفت که نکونام تمام توانش را در بازی ها می گذارد و انتظار همین کار را از بازیکنان دارد.
هافبک شماره 10 سپاهان مدعی است که آنها تمام توان خود را روی موفقیت با این تیم قرار داده‌اند و حضورشان پیش از این در استقلال و پرسپولیس دلیلی برای عدم تعصب به طلایی‌پوشان نیست.
رئیس ردبول معتقد است که تیمش نمی تواند موفقیت مرسدس را که تمام قهرمانی های سال 2014 تا 2020 را به دست آورد، تکرار کند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت با تمام توان نیاز به پشتیبانی گروه‌های جهادی برای رسیدن به اهداف خود دارد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی به فعالان جهادگر کشور دریغ نخواهد کرد.
عضو تیم ملی تکواندو گفت: دوست نداشتم این چنین به ترکیب اصلی تیم ملی برسم، با این وجود تلاش می کنم برای شادی بزرگی و کلهر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم.
مربی گل‌گهر می‌گوید از حساسیت بالای بازی زا صنعت نفت آگاه هستند و با تمام توان مقابل این تیم به میدان خواهند رفت.
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ افروزانه کاخ سفید از حمایت مجدد تسلیحاتی واشنگتن از کی‌یف ضد مسکو خبر داد.
خطیب جمعه تهران خطاب به نمایندگان مجلس گفت: در تمام ادواری که در مجلس حضور داشتم در حد توانم اصرار داشتم که ما نباید بر نهادها و دولت تکالیفی را تحمیل کنیم که قادر بر انجام آن نیستند.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد پس از صعود به فینال جام حذفی گفت که شاگردانش تمام توان خود را بکار می‌گیرند تا مانع از کسب سه‌گانه تیم پپ گواردیولا شوند.
مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین جنگ واقعی است که فلسطینیان با تمام توان با آن مقابله خواهند کرد.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و به ویژه پیشرانان اقتصادی امکان‌پذیر نیست.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و بویژه پیشرانان اقتصادی امکانپذیر نیست.
معاون عملیات هوانیروز ارتش از امدادرسانی به مردم گرفتار در برف اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری خبر داد.
سرلشکر باقری گفت: نیروهای مسلح، نمایندگان مجلس و سایر مسئولین، مسئول هستند، با تمام توان به دولت کمک کنند تا دولت هم بتواند، به ملت عزیز کشورمان به‌نحو احسن خدمت کند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: تمامی اظهارات و اقدام در دولت و مجلس باید راهبرد ایجاد امید در دل مردم باشد.
امیدرضا سرپوشی گفت: با ۱۰۰ درصد تلاش‌مان مقابل مونته‌نگرو داخل زمین می‌رویم و اگر بدون خطا بازی کنیم و همه توان را بگذاریم دست پر بیرون خواهیم آمد.
سرمربی پیکان می‌گوید مصدومیت چند بازیکن کلیدی تیمش محدودیت‌هایی را برای او و کادرفنی ایجاد کرده است.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر از کیفیت تیم فوتبال مس شهربابک تمجید کرد.
ایبای گومز، ستاره سابق بیلبائو، که مقطعی در فولاد نیز بازی کرد، از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد و گفت که برای تمام تیم‌هایش از جان مایه گذاشت.
کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، هنوز در مورد آینده خود به جمع بندی نهایی نرسیده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب قوانین کارآمد که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر ایشان بود، با تمام توان در حال پیگیری است.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس برجسته انرژی با تأکید بر اینکه این کار دولت درست است که خودش را بی نیاز از برجام نشان بدهد، گفت: من این را قبول دارم که دولت ایران باید مسائلش با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تمام کند، به خصوص در بخش پادمان؛ و آنها بگویند ما اینها را به نتیجه رسیده ایم و تمام شده؛ بعد توافق انجام می شود. چون اگر شما توافق کنید، هفته بعد دوباره آقای گروسی می گوید شما یک مشکل دارید و من نمی توانم تأیید کنم. چرا این «نمی توانم تأیید کنم» را تا حالا برای کشورهای دیگر نگفته است؟
رئیس‌جمهور از دانشگاهیان خواست، توان تحقیقاتی و پژوهشی خود را به افزایش بهره‌وری در کشور متمرکز کنند.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بدون شک برگزاری بازی‌های دوستانه به هماهنگی بازیکنان بسیار کمک می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ