پروتکل‌های فیفا مانع از دسترسی افراد عادی به کاپ جام جهانی شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید اجازه ورود دوربین‌های لالیگا به درون رختکن این تیم را نخواهد داد.
سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: اخباری با واکنش‌هایش به تیم اعتماد به نفس داد.
یکی از مفاد دستورالعمل تازه آن است که هنگام حضور در بالی به ویژه زمانی که آنلاین هستید و در حال انتشار تصاویر لایو از خود می باشید حق ندارید رفتار تهاجمی داشته باشید و هم چنین نمی توانید از واژگان تند در مورد مردم محلی و بومی آنجا مقام های دولتی و یا سایر گردشگران استفاده کنید. این امر نشان دهنده نقش رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از مشکل در رفتار بد گردشگران است.
در فوتبال ایتالیا از این پس باشگاه ها اجازه ندارند شماره 88 را به بازیکنانشان بدهند.
سرمربی استقلال در تمرین عصر سه‌شنبه از شاگردانش خواست فقط به فکر بازی با نساجی باشند.
سازمان بازرسی کل کشور و سازمان لیگ به باشگاه‌ها اعلام کردند فعلا قرارداد جدیدی در نقل و انتقالات امضاء نکنند.
"با دو نامه از دو باشگاه دیگر آیین‌نامه‌تان را تغییر می‎دهید؟ چطور این دوستان قبل از صدرنشینی ما به این فکر نیفتاده بودند؟" این موضوع اعتراضی است که مدیرعامل پرسپولیس به تصمیمات جدید علیه تیمش دارد.
دانیل مدودف درباره صعود به فینال به نخستین مسترز پس از 17 ماه اظهارنظر کرد.
رییس فدراسیون کشتی در جلسه‌ای خطاب به کشتی گیران تاکید کرد: حق اظهار نظر درباره مسائل سیاسی و یا مدیریتی را ندارید و تنها باید به فکر تمرین و مبارزه باشید تا تمرکزتان را از دست ندهید.
ستاره باکلاس تیم فولاد باید در ادامه لیگ قدر جایگاه خود در فولاد را بهتر بداند.
این دختر - که گمان می‌رود بچه دوم کیم، جو آئه و حدود ۹ ساله باشد - سه‌شنبه شب در یک ضیافت پرزرق و برق در یک پادگان نظامی در پیونگ یانگ، رهبر کره شمالی و همسرش را همراهی می‌کرد. یک روز بعد، او ناظر رژه رفتن حداقل ۱۱ موشک بالستیک قاره پیما (ICBM) از میدان کیم ایل سونگ در پایتخت کره شمالی بود.
رییس فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین گفتگوی خود در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران به صحبت پرداخت.
رئیس اتحادیه فوتبال روسیه می‌گوید که حتی با انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ، تیم روسیه حق حضور در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را ندارد.
جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در خصوص اعتراضات در این کشور گفت: حق بستن و اِشغال خیابان را ندارید! اما در کشور های دیگر از این عمل حمایت می کنیم.
عضو فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از اظهارات برخی سلبریتی‌ها علیه تیم ملی فوتبال، گفت: هیچ کسی حق ندارد اقتدار تیم ملی فوتبال را تضعیف کند و نباید ورزش و سیاست با یکدیگر آمیخته شود.
ماجرای تله‌گذاری را زاکانی این‌گونه روایت می‌کند که یکی از کارکنان منطقه ۲۱ مجاب شده قراری با یکی از پرسنل مرکز بگذارد تا مشخص شود این فرد زدوبند کرده و مثلا دو سکه گرفته و از این قرار نیز فیلمی تهیه شده است. هنگامی که این موضوع را شنیدم تا صبح نخوابیدم و پنج صبح این فرد را که از نزدیک‌ترین افراد به من بود عزل کردم. برخی ممکن است نامه بنویسند که چرا این آقا تغییر کرده است، اما ما تعارف نداریم. خودش هم باور نمی‌کرد که کنار گذاشته شود، اما گفتم که این کارتان خلاف شرع است و شما حق ندارید تبانی کنید و از پرسنل یک منطقه استفاده کنید که یکی دیگر از پرسنل را سر قرار بکشانید.
یورگن کلوپ، مربی لیورپول، معتقد است که تیمش امروز مستحق شکست برابر ناتینگهام فارست نبود و تاکید کرد که برای تغییر دادن وضعیت فعلی باید بجنگند و ناامید نشوند.
یورگن کلوپ، مربی لیورپول، معتقد است که تیمش امروز مستحق شکست برابر ناتینگهام فارست نبود و تاکید کرد که برای تغییر دادن وضعیت فعلی باید بجنگند و ناامید نشوند.
هیچ هواداری حق ندارد در مکان‌های عمومی بدون پیراهن ظاهر شود. فیفا نیز در همین خصوص به هواداران هشدار داده که باید در مکان‌های عمومی پوششی متعارف داشته باشند و اجازه ندارند که در استادیوم‌ها نیز لباس از تن خارج کنند.
رئیس فدراسیون کشتی در جمع برخی از روسای هیات های کشتی گفت: شأن کشتی از نظر اخلاقی باید در تمام کشور حفظ شود و هیچکس حق ندارد به عقب بازگردد.
امام جمعه مشهد گفت: به مدیر کل گردشگری خراسان رضوی گفته‌ام که حق ندارند بابت درجه‌بندی هتل‌ها از مسافران کرایه بگیرند. اینجا ملک امام رضا (ع) و مسافر آن میهمان ایشان است. تاکید کردم که فقط می‌توانید حق خدمت دریافت کنید، نه حق سکونت. وقتی ملک و زمین مال امام رضا (ع) است، نمی‌توانید بابت آن کرایه دریافت کنید. در ملک امام رضا (ع) ساختمان ساخته‌اید، اما مالک زمین که نشده‌اید. فقط مستاجر امام شده‌اید و حق ندارید به عنوان مسکن از مردم پول بگیرید. فقط از میهمانان تحت عنوان مدیریت خدمت می‌توانید کرایه دریافت کنید.
برگزاری بازی دوستانه با روسیه، باعث شده تا یک حزب سیاسی مستقر در سارایوو، فدراسیون فوتبال بوسنی را تهدید کند.
لاهوتی گفت: مجلس به ماجرای تصویب طرح صیانت ورود نکند به خود هتک حرمت کرده است. امام خمینی (ره) گفتند اگر دیدید مردم درباره موضوعی نظری دارند حتی اگر به ضرر خودشان است بگذارید خودشان تصمیم بگیرند و شما حق ندارید تصمیم دیگری بگیرید که ما باید به این موضوع توجه کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سومین همایش سراسری کارمندان و مدیران تراز انقلاب اسلامی از توزیع عادلانه منابع خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ