سرمربی تیم فوتبال استقلال که از شکست تیمش برابر پرسپولیس بسیار عصبانی بود پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به سمت تیم داوری دوید و الفاظی را خطاب به داور بیان کرد که قابل انتشار نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه سپاهان با ارسال فرم سقف بودجه اعلام کرد که «پیشبینی اولیه» هزینه‌کرد این باشگاه 325 میلیارد تومان است.
در تحقیقات مشخص شده که افراد تنها تصاویر و کلمات منفی یا تهدیدآمیز را در کمتر از ۴۰۰ میلی ثانیه تشخیص می‌دهند. این موضوع ممکن است نه تنها غم و اندوهی را که همراه با تنهایی است بلکه احساس قابل لمس خطر را نیز توضیح دهد.
باشگاه استقلال اعلام کرده است قرارداد دروازه بان این تیم سفید بسته شده است. درحالی که همین باشگاه برای جذب گلر پرسپولیس چند ده میلیارد تومان پیشنهاد داده بود.
روزنامه فرهیختگان نوشت: استفاده از کلمات رکیک، درگیری با مرد نامحرم، حمله به مأمور نیروی انتظامی، تمرد و سرپیچی از دستور مأمور قانون، کشف حجاب و‌... مدعایی بر این حرکت سخیف و دور از شأن یک تجمع قانونی و مطالبه‌گرانه است.
رئیس‌جمهور کنیا در دیدار امروز خطاب به آقای رئیسی گفت گرمای کلمات و تعاملات جنابعالی فوق‌العاده است.
برای اینکه لباس‌های شما بهتر و تمیزتر و بدون آسیب شسته شوند، بهتر است برنامه‌های ماشین لباسشویی براساس جنس پارچه یا میزان کثیفی و تمیزی آن انتخاب شوند.
برخلاف اینستاگرام واحد پول اجتماعی توئیتر کلمات هستند نه تصاویر. متا از افراد مشهور بزرگ دعوت می کند تا به نسخه اولیه تردز بپیوندند. متا تایید کرده که پیش تر نام های بزرگی هم چون ملاله یوسف زی، شکیرا و گورون رمزی از تردز استفاده کرده اند. تردز شاید شاید بهترین شانس را در میان رقبای توئیتر داشته باشد و به تعداد بیش تری از چهره های سنگین وزن و کاربرانی که آنان را دنبال می کنند نیاز دارد.
رئیس جمهور سابق آمریکا دو کیفرخواست صادرشده علیه وی در دو پرونده جداگانه را «نشان شهامت» توصیف کرد!
سرمربی تیم امید می‌گوید به دنبال جذب دستیاری خارجی و آشنا به فوتبال آسیا است.
توماس توخل، مربی بایرن مونیخ گفت، مقصر وضعیت کنونی تیمش و جایگاهی که در جدول دارند، فقط خود بایرنی‌ها هستند.
درویش، مدیرعامل پرسپولیس جواب ریکاردو ساپینتو که سرخ‌ها را شایسته قهرمانی نمی‌دانست با یک نقل قول از علی پروین داد.
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم.
اگر مردم بدانند، کسانی که در رأس کار هستند می‌توانند از راه‌های معقول و تجربه شده استفاده کنند و زمینه‌های حل مشکلات را ایجاد کنند، اما مسئله اصلی و جدی‌شان نیست یا اینکه افرادی را بر سر کار گذاشته‌اند که توانایی حل مشکلات را از طرق عقلایی و تجربه شده ندارند، قهراً خشم و غضب مردم از حاکمان، حکومت و نظامی که این مسائل را از او می‌بینند بیشتر می‌شود. حال اگر مردم فقر و فلاکت ناشی از کسانی بدانند که مدعی دین و دین‌داری هم هستند، مسئله را خیلی بیشتر تشدید می‌کند و زمینه‌های گریز از دین بلکه ستیز با دین را فراهم می‌کند.
نگاهی به بیشترین کلمات جست‌وجو شده گوگل در یک سال اخیر می‌اندازیم.
دانشمندان دریافته‌اند که به رغم ناتوانی میمون‌ها در ردیف کردن کلمات منسجم و ساخت جمله، انسان‌ها قادر به تفسیر دقیق حرکات آن‌ها هستند.
وبگاه الجزیره در یک اینفوگرافی به پرتکرارترین کلمات جستجو شده از سوی مردم کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا اشاره کرده که بعضا نکات جالبی را به همراه دارد.
فرمانده سپاه خراسان شمالی تاکید کرد: باید جهاد در فضای مجازی آغاز شود و دو قطبی ایجاد شده در کشور از بین رود چراکه دشمن به دنبال رو در رو قرار دادن مردم و قومیت ها است.
عباس عبدی نوشت: صاحبان قدرت یا افراد بانفوذ سیاست در جبهه نواصول‏گرایی، از ادبیات فاخر سیاسی دور شدند و کلمه و ادبیات سیاسی را به ابتذال کشاندند. خودشان مفاهیم و‏ کلمات مستهجن و لودگی را وارد ادبیات سیاسی کردند و بعد هم پیروزمندانه به آن خندیدند. چه‌بسا کوشیدند که کلمه «دیاثت» را تئوریزه کنند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به تمجید از دستاوردهای کریستیانو رونالدو پرداخته است.
او کلمات تندی را علیه سرمربی تیمش به کار برد و از ساپینتو با لفظ "تولد ندیده" یاد کرده است.
کیم سون جونگ، معاون وزیر خارجه کره شمالی گفت: «فقط می‌توانم تاسف عمیق خود را نسبت به اظهارات دبیرکل سازمان ملل که به شکلی آشکار جانبدارانه و غیرمنصفانه بوده و با تعهدات وی در منشور ملل متحد در رابطه با موضوع شبه جزیره کره مغایرت دارد، ابراز کنم.»
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد :«دوره درشت گویی سپری شده»
«مهدی طارمی یکی از بهترین مهاجمان جهان است. میلان به بازیکن ایرانی که قراردادش با پورتو در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد بسیار احترام می‌گذارد.»
همایون اسعدیان در پایان گفت: بهتر است مسئولان جشنواره به جای آنکه بحث آیین‌نامه و قوانین جشنواره را پیش بکشند که هر سال هم بنا به مصلحت‌هایی می‌توانند آن را تغییر دهند، از مسئولان وزارت ارشاد بخواهند خیلی صریح تکلیف فیلم «قاتل و وحشی» را روشن کنند، کاری که دولت قبل آن را انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ