گلزنی مهدی طارمی در دیدار برابر ویزلا باعث شد تا روزنامه های صبح امروز پرتغال به این موضوع واکنش نشان دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
کیهان نوشت: روزنامه‌هایی مانند هم‌میهن، اعتماد، سازندگی و آفتاب یزد، حتی یک تیتر کوچک هم به این سفر مهم اختصاص ندادند و این در حالی است که آخرین سفر ئیس جمهور کشورمان به اندونزی در زمینه مناسبات دو جانبه، به ۱۷ سال قبل بر می‌گشت و در واقع، سفر آقای رئیسی، آغاز فصلی جدید و مهم در روابط دو کشور بود.
روزنامه کیهان که اردوغان را به ذیکتاتوری، بیگاری دادن به امریکا و ناتو متهم کرده بود، مدعی شد: روزنامه‌های زنجیره‌ای و تحت اجاره اصلاح‌طلبان ... به دروغ ادعا کرده بودند که کیهان از موفقیت اردوغان در انتخابات ترکیه نگران شده است!
بحث بازگشت لیونل مسی به لالیگا و حضور دوباره در بارسلونا، پیوستن جود بلینگام به رئال و پیروزی پرگل اتلتیکو مادرید تیتر یک امروز روزنامه‌های اسپانیا را به خود اختصاص داده است.
مارکا برای شمار روز ال‌کلاسیکو دست به ابتکار جالبی زده و تیتر یک خود را با الهام از شعار معروف هواداران بارسا درست کرده است.
عبدی نوشت: ایران و عربستان در پکن پذیرفتند که به توافقنامه دو کشور در سال ۱۳۷۷ و ۱۳۸۰ یعنی دوره اصلاحات برگردند، حالا آموزش مذاکره؛ آن هم زیر سایه چین را می‌دهند.
عبدی نوشت: ایران و عربستان در پکن پذیرفتند که به توافقنامه دو کشور در سال ۱۳۷۷ و ۱۳۸۰ یعنی دوره اصلاحات برگردند، حالا آموزش مذاکره؛ آن هم زیر سایه چین را می‌دهند.
نیمار بازهم مصدوم شد و ادامه فصل را از دست خواهد داد تا پی اس جی را در حساس‌ترین مقطع فصل تنها بگذارد. تیتر امروز اکیپ به همین قضیه اختصاص دارد.
روزنامه‌های امروز چاپ دوحه تیتر یک خود را به شکست الدحیل اختصاص داده‌اند.
عباس عبدی نوشت: واقعاً به دولت و سیاست‌مدارانی که در باره یک تیتر از روزنامه‌ای با تیراژ اندک چنین برآشفته می‌شوند، ولی CNN را نمی‌بینند، و هیچ اقدامی در برابر آن نمی‌کنند، چه می‌توان گفت و یا چه باید گفت؟ اگر اقدام آن روزنامه در موضوع قیمت گوشت، در حد گزیدن فیل از طرف یک پشه باشد، اقدام CNN در حد نیش زدن مار کبرا به یک انسان است.
یک زن اوکراینی که در زمان تجاوز روسیه به اوکراین با صورت خون آلود و سر بانداژ شده‌اش تیتر یک روزنامه‌ها و رسانه‌ها در سراسر جهان شد اکنون در لهستان پناهنده است، اما هنوز آرزو دارد روزی به خانه بازگردد.
مرتضی منصور مالک زمالک که به انجام رفتارهای عجیب معروف است، اعلام کرد که می خواهد از لیگ کنار بکشد.
به بهانه دیدار حساس امشب پورتو و اسپورتینگ لیسبون، مهدی طارمی و تقابل هایش به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
اشتباه املایی در تیتر یک تهران تایمز: کلمه episod حرف e کم دارد. این اشتباه در وب‌سایت اصلاح شده است.
در صفحه یک امروز کیهان تیتری هم به نتیجه بازی ایران و آمریکا اشاره دارد. ولی دیگر خبری از تیتر تکراری دو بازی قبل نیست.
در صفحه یک امروز کیهان تیتری هم به نتیجه بازی ایران و آمریکا اشاره دارد. ولی دیگر خبری از تیتر تکراری دو بازی قبل نیست.
خداحافظی جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، از فوتبال به تیتر یک روزنامه‌های اسپانیایی تبدیل شده است.
کریستوف گالتیه در نشست خبری بازی پی اس جی و مارسی از مطرح شدن سوالات در مورد شایعات جدایی کیلیان امباپه عصبانی بود و گفت که امباپه با درخشش برابر بنفیکا پاسخ همه را داد.
نمایش درخشان لیونل مسی در بازی شب گذشته برابر لیون موجی از تعریف و تمجیدها را به سمت فوق ستاره آرژانتینی سرازیر کرد.
روزگاری تیتر یک روزنامه‌ها به چهره‌هایی اختصاص داشت که حالا در حاشیه فوتبال قرار دارند.
در زیر تصویری از تیتر یک روزنامه صبح نو را مشاهده می کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ