در صفحه یک امروز کیهان تیتری هم به نتیجه بازی ایران و آمریکا اشاره دارد. ولی دیگر خبری از تیتر تکراری دو بازی قبل نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به تمجید از روزبه چشمی پرداخت.
سرمربی استقلال با انتشار یک استوری، به استعفا کریمی و حواشی این باشگاه واکنش نشان داد.
متئو دارمیان در صفحه اینستاگرامش نوشت که او و هم‌تیمی‌هایش به تحقق یک رؤیای بزرگ خیلی نزدیک بوده‌اند.
روزنامه همشهری جلد یک خود را به کاریکاتوری از میرسلیم و جملات خاص وی اختصاص داد.
روزنامه اصولگرای کیهان تیتر یک صفحه اصلی خود را به تولید برق از توربین‌های بادی اختصاص داده و تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی یکی از اخبار ستون کناری آنهاست.
کیهان نوشت: برای راستی‌آزمایی آزادی شرکت در انتخابات ایران کافی است نه به صفحه رأی شناسنامه مردم عادی وکارمندان رسمی دولت، بلکه یک نگاه به شناسنامه مدیران سطوح میانی این نظام جمهوری اسلامی داشته باشید تا ببینید چند درصد از این مدیران در انتخابات مختلف شرکت داشته‌اند تا قدرت انتخابات آزاد در جمهوری اسلامی را با نظام‌هایی که در قانون اساسی آن‌ها تهدید به تحریم‌هایی اجتماعی شده است مشاهده کنید!
همزمان با هفته پایانی لیگ برتر و نبرد قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان، روزنامه ایران ورزشی با طرحی جالب توجه، به قهرمانان ۲۱ دوره اخیر اشاره کرده است.
روزنامه جوان تصویری خاص از محسن هاشمی رفسنجانی در صفحه اول خود منتشر کرده است.
انتشار خبری که مدعی درج تبلیغ جشن ختنه سوران پسر مدیرمسئول در صفحه اول یک نشریه شده است، واکنش‌های متعددی را به همراه داشته که از جمله آنها، اظهارات مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی است.
سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود نوشت: مدارس نیمه کاره خیّرساز با فروش عوائد حاصل از طرح مولدسازی تکمیل و فعال خواهد شد.
جواد نکونام با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، به جنجال های دیدار با پرسپولیس واکنش نشان داد.
کاربران اندروید از قابلیتی در دستگاه‌های خود مطلع شده‌اند که می‌تواند صفحه اصلی آن‌ها را کارآمدتر کند.
یک تحقیق جدید از صفحه کهکشان راه شیری ۳.۳۲ میلیارد جرم کیهانی را با جزئیاتی دقیق نشان داده است. چنین صفحه ای در حقیقت از وسط قرص کهکشان می گذرد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد نوجوانانی که بیشتر اوقات فراغت خود را صرف تماشای ویدیو‌های آنلاین یا بازی‌های ویدیویی می‌کنند، ممکن است در معرض خطر ابتلا به اختلال وسواس فکری جبری باشند.
ستاره‌شناسان ادعا می‌کنند که یک معمای دیرینه در مورد چگونگی تکامل کیهان را حل کرده‌اند و آن، توزیع فضایی کهکشان‌های ماهواره‌ای ضعیف در اطراف کهکشان راه شیری است. آرایش عجیب این کهکشان‌های ماهواره‌ای که گاهی به عنوان صفحه ماهواره‌ها نیز شناخته می‌شوند، باعث می‌شود که به نظر برسند که در یک صفحه پهن، باریک و در حال چرخش قرار گرفته‌اند.
در صفحه یک امروز نسخه دیجیتال کیهان تیتری هم به نتیجه بازی ایران و آمریکا اشاره دارد. ولی دیگر خبری از تیتر تکراری دو بازی قبل نیست.
در صفحه یک امروز کیهان تیتری هم به نتیجه بازی ایران و آمریکا اشاره دارد. ولی دیگر خبری از تیتر تکراری دو بازی قبل نیست.
محققان یک صفحه مدار یکبار مصرف و ارزان قیمت روی کاغذ چاپ کرده اند که به طور کامل می سوزد و به خاکستر تبدیل می شود.
بعد از حملات اینستاگرامی یک چهره رسانه‌ای مشهور در ایتالیا به فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری، حساب اینستاگرامی او مسدود شد.
ارتباط برج مراقبت با یک هواپیمای حامل ۳ سرنشین در استان کیووی جنوبی کنگو قطع شده است.
یوتیوب با راه‌اندازی یک صفحه اختصاصی برای پادکست ها، سعی دارد به عنوان پراستفاده‌ترین پلتفرم پادکست از رقبا پیشی بگیرد. ویژگی جدید یوتیوب می‌تواند برای اپل و اسپاتیفای چالش برانگیز باشد.
امروز مطالبی همچون جهش عجیب قیمت دلار در بازار آزاد، خبری مهم برای یارانه بگیران، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، سه نماد پتروشیمی پرحاشیه بازگشایی می شوند، افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت در این نماد، ضرر پالایش یکم چه زمانی جبران می ‌شود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای رئیسی اصلا یک صفحه برنامه هم ندارد. مقام معظم رهبری در دیداری که در ماه رمضان با مسئولان داشتند اعلام کردند که برنامه هفتم توسعه در سال ۱۴۰۰ تهیه و در سال ۱۴۰۱ اجرا شود. اما دولت حالا برنامه پنج ساله توسعه را هم ندارد. در حالی که مجلس از خودشان است و دولت هم از خرداد ماه انتخاب شده باید به فکر برنامه پنجم می‌افتاد اما با گذشت یک سال این برنامه مشخص نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ