روزگاری تیتر یک روزنامه‌ها به چهره‌هایی اختصاص داشت که حالا در حاشیه فوتبال قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، چاره‌ای جز بازگشت به تمرینات پیش فصل چلسی ندارد.
هواداران استقلال این روز‌ها بیشتر از هر اسم دیگری، نام «محمود بابایی» را شنیده‌اند؛ چهره‌ای که توسط جواد نکونام به عنوان «بچه» خطاب شده است. در این عکس، قاب‌های یادگاری این چهره در کنار اسطوره‌های استقلال و البته عادل فردوسی‌پور دیده می‌شود.
مراسم بزرگداشت محمد عباس‌تبار با حضور چهره‌های فوتبالی و مسئولان استانی برگزار شد.
منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال احکام مسئولان کمیته های کانون مربیان فوتبال ایران را به آنها اهداء کرد.
عکس تیمی ایران در بازی دوستانه با تیم امید متفاوت از همیشه بود؛ در ترکیب تیم ملی بازیکنان جدیدی به میدان رفتند.
روزنامه‌نگارهای دهه ۱۳۵۰ فوتبال ایران امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.
بازیکنان پرسپولیس امیدوار به پیروزی مقابل هوادار و حضور در فینال جام حذفی هستند.
روح الله مؤمن نسب، دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی، در مناظره دانشگاه شاهد در صحبت‌هایی درباره هزینه فیلترینگ و دور زده شدن این فیلترینگ گفت: «قاعدتا و منطقا باید اولویت با بستن محتوا باشد نه بستن پلتفرم‌ها، اما بدون همکاری شرکت اصلی چاره‌ای نیست.»
در شرایطی که به آخرین روز از موعد پرداخت مبلغ قرارداد به سرمربی ایتالیایی استقلال می‌رسیم، مدیران باشگاه استقلال موفق به حل این پرونده پرماجرا نشده‌اند.
تصاویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید بزرگ و لوکس در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که بسیاری را شوکه کرده است. البته این کاربران بعد از آنکه فهمیدند این عکس‌ها توسط هوش مصنوعی ساخته شده کمی از شوک درآمدند. در روز‌های اخیر تصاویر جعلی، اما بسیار شبیه به واقعی، هوش مصنوعی از چهره‌های معروف از جمله از دونالد ترامپ و ویل اسمیت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.
مراسم بزرگداشت و ختم مادر سعید حجاریان برگزار شد.
تیم ملی جوانان ایران از دقایقی بعد برابر شگفتی‌ساز رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا قرار می‌گرد.
مراسم هفتمین روز درگذشت سرکار خانم عالیه روحانی، همسر شهید آیت الله مرتضی مطهری، بعد از ظهر امروز جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
یحیی گل‌محمدی در آبادان چهره‌ای بسیار آرام را از خود نشان داد که با هفته‌های گذشته خود متفاوت بود.
نامه رئیس صداوسیما به رئیسی: برخی بازیگران سریال «سقوط» در حوادث اخیر به ارکان نظام توهین کرده اند / برخی چهره‌ها حضور در جشنواره فجر و رسانه ملی را تحریم کرده اند و با بازی در آثار فیلیمو به ارکان نظام دهن‌کجی می‌کنند
نامه رئیس صداوسیما به رئیسی: برخی بازیگران سریال «سقوط» در حوادث اخیر به ارکان نظام توهین کرده اند / برخی چهره‌ها حضور در جشنواره فجر و رسانه ملی را تحریم کرده اند و با بازی در آثار فیلیمو به ارکان نظام دهن‌کجی می‌کنند
نفرات آغاز کننده بازی برای مس کرمان و صنعت نفت در دیدار جام حذفی مشخص شدند.
وخهورست، یکی از چهره‌های معروف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار گرفت.
انس حقانی عضو ارشد طالبان در واکنش به اظهارات شاهزاده هری از خاندان سلطنتی انگلیس که گفته بود در دوران خدمت در افغانستان، "۲۵ افغان را مثل مهره‌های شطرنج از زمین بازی حذف کرده است"، گفت: آن‌هایی که شما کشتید انسان بودند و خانواده داشتند.
باتوجه به غیبت بازیکنان ملی‌پوش تعدادی از بازیکنان امید پرسپولیس به تمرینات تیم اصلی اضافه شده‌اند.
انتظار می‌رفت جیدن سانچو و مارکوس رشفورد، ۲ بازیکن فاز تهاجمی یونایتد به واسطه بازی‌های بسیار خوبی که در این هفته‌ها از خود نشان داده‌اند در جمع مهره‌های دعوت شده قرار بگیرند، اما اینطور نشد
سخن نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان، علاوه بر اینکه عاری از صحت است، توهین آشکار به شخصیت‌هائی محسوب می‌شود که در تلاش برای مقابله با دخالت‌های آمریکا و طالبان به عنوان مهره‌های آمریکا هستند.
مهدی طارمی این روز‌ها تبدیل به چهره‌ای تاثیرگذار در فوتبال ایران شده است.
گفته می‌شود به دلیل بازتاب بسیار زیاد اعتراض بازیکنان تیم ملی به برخی چهره‌های سیاسی، برخی مسوولان بلند پایه فوتبال ایران با بازیکنان یا بستگان درجه یک آن‌ها تماس گرفتند تا به این ترتیب استوری مورد نظر از صفحه شخصی بازیکنان تیم ملی حذف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ