بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی 100 دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات با تشریح مصوبه اخیر درباره سرویس های ابری گفت: براساس این مصوبه شرکتهای تحت پوشش خدمات ابری و سرویسهای ابری حمایت بیشتری می شوند.
ستاری‌فرد ادامه داد: مبتنی بر این نظرسنجی، هدفمان را ارائه خدمات کیفی‌تر قرار دادیم تا از شرکت بیمه‌ای که پشتیبان خدمات بهتر باشد، استفاده کنیم؛ بر این اساس، یک کار تیمی انجام شد.
اپل بدون ارائه برنامه دقیق اعلام کرد که این ویژگی‌ها اواخر سال جاری وارد بازار خواهند شد. ما انتظار داریم که آنها به iOS ۱۷ و iPadOS ۱۷ و همچنین برخی از برنامه ها در MacOS نسل بعدی راه پیدا کنند.
روز گذشته فوتبال ایران لحظاتی را سپری کرد که می تواند نقطه عطفی در تاریخ باشگاه داری ما باشد.
طبق گزارش ارائه شده متاسفانه تعداد زیادی از مدارس ما درگیر مسمومیت شده‌اند که آمار ارائه شده تا دیروز درگیری ۲۵ استان کشور شامل تقریبا ۲۳۰ مدرسه می‌شود که به دنبال آن بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز دختر و پسر مسموم شده‌اند از این آمار بیشترین مسمومیت مربوط به دختران و کمترین مربوط به پسران بوده است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در این طرح بی حجابی از جرم به تخلف تغییر ماهیت داده و این به معنای بی اهمیت بودن یا کم اهمیت بودن آن نیست بلکه به این معناست که در ابتدای امر، برخورد شدید قضائی با فرد کشف حجاب کننده صورت نگیرد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره ارائه یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو داد.
کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: سازمان ثبت احوال کشور این خدمت را ارائه می‌دهد و اطلاعات متوفیان را به صورت برخط در اختیار دارد.
دیوان عدالت اداری در خصوص دادنامه صادر شده از سوی شعبه در مورد انفصال از خدمت وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی را به جهت روشنگری افکار عمومی ارائه کرد.
دیوان عدالت اداری در خصوص دادنامه صادر شده از سوی شعبه در مورد انفصال از خدمت وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی را به جهت روشنگری افکار عمومی ارائه کرد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به ارائه تخفیف تا ۳۰ درصد، برای پرداخت عوارض شهرسازی گفت: این تخفیفات برای افرادی درنظر گرفته شده که کل بدهی خود را به صورت یک جا تسویه کنند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر به کارگیری تجربه‌های گذشته و دستاوردهای علمی‌ کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین جهت ارائه خدمات کیفی‌تر در مراسم اربعین حسینی در سال 1402 تاکید کرد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: با توجه به شبکه گسترده بهزیستی، کودکانی که در ردیف معلولان آموزش پذیر قرار می‌گیرند به ما معرفی می‌شوند تا ما خدمات آموزشی را به آنها ارائه دهیم.
مدیرعامل صندوق بیمه‌های اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان، در ارتباط با خدمات بیمه اجتماعی به روستاییان، عشایر و کشاورزان تحت پوشش این صندوق، توضیحاتی ارائه داد.
انتشار فیلم و تصاویری از یک شعبه بانک در استان قم که در حال ارائه خدمات به یک خانم با حجاب نامتعارف است و سپس انتشار خبر برکناری رئیس شعبه بانک از سوی استاندار قم خبرساز شد.
دولت چین از مقامات آمریکایی خواست تا جزئیات مذاکرات پیش رو بین رؤسای جمهور دو کشور را در اختیار تایوان قرار ندهند.
رئیس شورای شهر تهران درباره مبلغ و جزئیات اعمال تخفیف عوارض شهرسازی توضیحاتی داد.
مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت گفت: واردکنندگان خودرو باید برای ارائه خدمات پس از فروش تضامین مالی و تعهدی ارائه دهند و وزارت صمت نیز از طریق سامانه گارانتی بر فرایندها نظارت می کند.
مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تامین، جزییات فعالیتهای این شرکت را تشریح کرد و گفت: برنامه راهبری "پاییز طلایی تامین" در راه است و از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان در ارائه خدمات بهتر استفاده می شود.
براساس آخرین آمارهای رسمی ارائه شده از سوی بانک مرکزی ۱۹۵۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک ها پرداخت شده است و این درحالی است که هم اکنون بازار سرمایه تشنه منابع مالی است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از پرداخت ۷۰ درصد هزینه های درمان سرپایی بیمه شدگان تامین اجتماعی در بخش درمان غیر مستقیم خبر داد.
وزارت امور خارجه آلمان جز اعلام این که این فرد در حال دریافت خدمات کنسولی است، جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرده است.
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی ۱۰۰ دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.
با اعلام کامرانی‌فر، فدراسیون فوتبال نامه فیفا در خصوص نگرانی بابت دخالت خارج از فدراسیون در روند انتخابات را پاسخ داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ