رای جوانان در انتخابات ترکیه تاثیرگذار خواهد بود چرا که بیش از ۶ میلیون جوان برای اولین بار رای می دهند. فرض غالب این استکه رای دادن جوانان در خدمت اردوغان نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال خواهان خروج جعفر سلمانی از جمع نفرات هجومی این تیم خواهیم بود.
منچستریونایتد آماده است تا با جدایی اریک بایی، مدافع این تیم، به صورت رایگان در این تابستان موافقت کند.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری شروری که در محله سرآسیاب اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت کرده بود، خبر داد. (عکس آرشیوی است.)
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، لایحه حمایت از خانواده از طریق‌ ترویج‌ فرهنگ‌ عفاف‌ و حجاب‌ طبق اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی بررسی می‌شود.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، لایحه حمایت از خانواده از طریق‌ ترویج‌ فرهنگ‌ عفاف‌ و حجاب‌ طبق اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی بررسی می‌شود.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت ۸۵ روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران را داد.
مهدی قائدی با وجود درخشش فوق‌تصور در ترکیب استقلال طی سال‌های اخیر هیچ جامی نگرفته و از این لحاظ یکی از ناکامان بزرگ فوتبال ایران محسوب می‌شود.
برخلاف تصورات ناظران و تحلیلگران سیاسی، سینان اوغان صاحب جایگاهی شد که می تواند او را به یک بازیگر سیاسی قدرتمند تبدیل کند.
سرنوشت انتخابات ترکیه از آن جهت که این کشور همسایه شمالی ایران است و روابط نزدیکی با کشورمان دارد در روزنامه‌های امروز کشور مورد توجه تحلیلگران قرار گرفته است.
در تاریخ ۱۰۰ ساله جمهوری ترکیه، تنها ۲ بار میزان مشارکت مردم ترکیه از ۷۰ درصد پایین آمده و روی عدد ۶۴ درصد ایستاده است.
رأی‌دهندگان در روز ۱۴ مه پای صندوق‌های رأی می‌روند تا در کمتر از سه ماه پس از زلزله ۶ فوریه که بیش از ۵۰ هزار نفر را کشت و بیش از ۵.۹ میلیون نفر را در جنوب ترکیه و شمال سوریه آواره کرد، سرنوشت دموکراسی ترکیه را تعیین کنند. تحلیلگران معتقدند، رأی‌دهندگان به افرادی که توانایی بیشتری در مدیریت پیامد‌های زلزله همچنین محافظت از کشور در برابر بلایای آینده دارند، رأی می‌دهند به اضافه اینکه محبوبیت اردوغان تاثیر سیاسی مورد انتظار را نداشته است.
رای جوانان در انتخابات ترکیه تاثیرگذار خواهد بود چرا که بیش از ۶ میلیون جوان برای اولین بار رای می دهند. فرض غالب این است که رای دادن جوانان در خدمت اردوغان نخواهد بود.
در آستانه انتخابات سرنوشت ساز در ترکیه، اردوغان برای افزایش شانس پیروزی خود در انتخابات مدعی شد سرکرده «داعش» در سوریه پس از مدت‌ها تعقیب و گریز توسط عوامل اطلاعاتی ترکیه به هلاکت رسید.
یکی از دلخراش‌ترین مرگ‌هایی که به‌واسطه زلزله ترکیه شنیده شد فوت کریستین آتسو ۳۱ ساله ستاره تیم هاتای اسپور ترکیه بود. روز گذشته رسانه‌های غنایی اعلام کردند که پیکر بی‌جان این بازیکن هم از زیر آوار خارج شده است. این وینگر ۳۱ ساله غنایی سابقه بازی در پورتو، چلسی، نیوکاسل و مالاگا را دارد و در هاتای اسپور نیز فقط سه بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند تا دوران فوتبالی او به تراژیک‌ترین حالت ممکن خاتمه یابد.
در شهر زلزله زده قهرمان‌مرعش ترکیه، خانواده ای که زیر آوار مانده و امیدی به نجات نداشتند، ویدیو خداحافظی خود را ضبط کرده و به بستگان خود فرستادند. از سرنوشت این خانواده اطلاعی در دست نیست.
درحالی که گروه‎های امدادرسان در حال جستجو برای نجات مردم بودند، ناگهان بقایای آوار یکی از منازل ویران شده بر سرشان ریخت و از سرنوشت امدادرسانی که زیر آوار گرفتار شدند، اطلاعی در دست نیست.
اینکه سرنوشت سد‌های ترکیه و سوریه چه خواهد شد، هنوز مشخص نیست؛ اما با توجه به سوابق قبلی کشور‌ها در کنترل سد‌های آسیب‌دیده به نظر می‌رسد امکان حفظ و نگهداری آن‌ها وجود داشته باشد تا از بروز فاجعه‌ای دیگر جلوگیری شود، اما باید گفت که شکستن سد هم تا حدودی شبیه به زلزله غیر قابل پیش‌بینی است و برای مشاهده سرنوشت این سد‌ها باید منتظر بمانیم.
بعد از نیم فصل نیمکت نشینی اکنون شرایط به سود احمد گوهری است تا بار دیگر شانس خود را در ترکیب سرخپوشان امتحان کند.
چند تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران که در باشگاه‌های ترکیه مشغول فعالیت بودند، در زلزله این کشور سرنوشت تلخی پیدا کردند.
چند تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران که در باشگاههای ترکیه مشغول فعالیت بودند، در زلزله این کشور سرنوشت تلخی پیدا کردند.
سفیر اسبق ایران در فرانسه می‌گوید: سیاست همسایگی ما چه در ارتباط با شورای همکاری با خلیج فارس و چه در خصوص روابط با عربستان و ترکیه، هیچکدام آنچه را که می‌بایست به عنوان یک دستاورد بزرگ در روابط تنظیم می‌شد را نشان نداده است. بر این اساس همچنان در تدارک این هستیم که یک راهی پیدا کنیم تا با کشور‌های منطقه تنها صحبت کنیم، دیگر پیشرفت روابط که به کنار.
بدترین اتفاق دربی نود و نهم برای ریکاردو ساپینتو، مصدومیت آرش رضاوند در دقایق پایانی بود.
نیمار شب گذشته با بهبودی مصدومیتش به ترکیب برزیل برگشت و بار دیگر نشان داد که تا چه اندازه برای تیمش مهره ای سرنوشت ساز است.
امروز مطالبی همچون این صنایع متوسط و کوچک مناسب برای سرمایه گذاری است، دلار توافقی در آخرین روز هفته، ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟، سکه ارزان شد، تصمیم مهم بانک مرکزی انگلیس چه بود؟، سرنوشت «میرکارت» ترکیه چه شد؟، مجمع کویر ۱۴۰۱ | چقدر افزایش سرمایه تصویب شد!، امیر مهدی صبایی کیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ