نامه‌ای که دختربچه بسیجی از بخش اسماعیلی جیرفت به رئیس جمهور داد، عملی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکری درباره مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: در صورت لغو نشدن این مصوبه، طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور هفته آینده در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد.
رهبر انقلاب فرموده‌اند: به راه انداختن دسته های عزاداری برای سیدالشهداء و اصحاب او علیهم السلام و شرکت در امثال این مراسم امری بسیار پسندیده و مطلوب است و از بزرگترین اعمالی است که انسان را به خداوند نزدیک می کند، ولی باید از هر عملی که باعث اذیّت دیگران شود و یا فی نفسه از نظر شرعی حرام باشد، پرهیز شود.
مشاور علی لاریجانی ادعای ابراهیم رییسی مبنی بر تلاش او برای تاییدصلاحت رییس پیشین مجلس را رد کرد.
اگر دولت افغانستان پاسخ مثبت به اخطار رئیس‌جمهور ندهد و نظر ایران را تامین نکند، عکس‌العمل ایران چه خواهد بود؟ آیا اصولاً راهکار عملی جز اعمال فشار برای نظام جمهوری اسلامی باقی می‌ماند؟
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن از ائتلاف عربی خواست تا با اجرای عملی شروط صنعا، حسن نیت خود را ثابت کند.
ناصر کنعانی گفت: چندی پیش نیز شاهد دعوت پادشاه عربستان از آقای رئیس‌جمهور برای سفر به این کشور بودیم که آقای رئیس جمهور به صورت مکتوب پاسخ این دعوت را دادند و آقای رئیسی نیز از پادشاه عربستان برای سفر به تهران دعوت به عمل آوردند.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت چک هایی از علی فتح‌الله‌زاده وجود دارد که تا 10 برابر مبلغ خود پاس شده اند.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نادران اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام در حوزه بودجه دخالت ندارد، تصمیمات هیات عالی نظارت هم براساس بند ۲ اصل ۱۱۰ است که نباید مصوبات مجلس شورای اسلامی مغایرتی با سیاست‌های کلان داشته باشد و آن هم از طریق شورای نگهبان ارسال می‌شود یعنی ارتباطی با مجمع تشخیص ندارد و حتما شورا باید به مجلس ارائه دهد.
روزی که رییسی جلوی دوربین هیجانی شد و گفت ما اقتصاد را به برجام گره نمی‌زنیم، در جایی نوشتیم کسی که چنین ادعایی می‌کند نگاه علمی به اقتصاد ندارد و بدتر از آن مناسبات حاکم بر نظام بین‌الملل در جهان امروز را نمی‌شناسد و امروز رییسی مواجه است با این نقد که قیمت گوجه و خیار چه ربطی به برجام دارد، اما چه پاسخی می‌تواند به منتقدان بدهد؟
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ریشه ماجرای مسمویت عمدی دانش آموزان قم را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم، گفت: وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و اطلاعات باید به ما پاسخ دهند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات شهادت طلبانه دوشنبه در قدس اشغالی را پاسخ عملی به تجاوزات و جنایات اشغالگران علیه فلسطینی ها برشمرد.
در چهارمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «چرا گریه نمی‌کنی» به تهیه کنندگی سیدرضا محقق و کارگردانی علیرضا معتمدی، «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمد جواد جنتی و «هوک» به تهیه کنندگی علی آشتیانی پور و کارگردانی حسین ریگی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در چهارمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «چرا گریه نمی‌کنی» به تهیه کنندگی سیدرضا محقق و کارگردانی علیرضا معتمدی، «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمد جواد جنتی و «هوک» به تهیه کنندگی علی آشتیانی پور و کارگردانی حسین ریگی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره مصوبه اخیر هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: تا به امروز هیئت محترم عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نمی‌تواند مستقیم به مصوبات مجلس ورود کند هر نظری که دارد باید در اختیار شورای نگهبان قرار دهد و مجلس نیز مصوبات خود را به شورای نگهبان ارسال می‌کند و فقط نظر شورای نگهبان برای مجلس لازم‌الاجرا است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: مسکو گام های عملی پاسخ به مشارکت لندن در اقدام تروریستی دریای سیاه را بررسی می کند.
یک مقام ناتو می‌گوید حمله اتمی روسیه احتمالاً با پاسخ فیزیکی ناتو روبرو خواهد شد.
رئیس جمهور در پاسخ به قدردانی دبیرکل سازمان ملل متحد از حسن نیت و عمل ایران در آزادی دو تن از محکومان امنیتی زندانی در کشورمان، گفت: این اقدام گواه حسن نظر و رویکرد تعاملی جمهوری اسلامی ایران برای حل مسائل و مشکلات است.
رئیس جمهور در پاسخ به قدردانی دبیرکل سازمان ملل متحد از حسن نیت و عمل ایران در آزادی دو تن از محکومان امنیتی زندانی در کشورمان، گفت: این اقدام گواه حسن نظر جمهوری اسلامی است.
رئیس جمهور اوکراین گفت که اگر روسیه به وعده خود برای الحاق جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک و مناطق زاپروژیا و خرسون به مسکو عمل کند، با پاسخ «بسیار شدید» کی‌یف روبرو خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: وقتی تلفن همراه زنگ می‌خورد حواس راننده پرت شده و به سمت گوشی برای پاسخ می‌رود تا بررسی کند چه کسی زنگ زده است؛ در این بین راننده تلاش می‌کند قفل تلفن همراه را باز کند و تلفن را پاسخ دهد؛ همه این فرآیند چقدر زمان می‌برد؟ ۳ ثانیه؟ در این سه ثانیه اگر خودرو ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد خودرو به ازای هر ثانیه مسافتی حدود ۳۰ متر حرکت می‌کند که این ۳۰ متر در ۳ ثانیه می‌شود ۹۰ متر؛ عملا با پاسخ به یک زنگ تلفن همراه خودرو ۱۰۰ متر حرکت کرده و در این مدت خودرو از کنترل راننده خارج شده است.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
مصوبه کمیته فنی این بود که علی دایی به جای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شود. به همین خاطر میرشاد ماجدی با علی دایی وارد مذاکره شد و زمانی که علی دایی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد طبیعی بود که هیات رئیسه تصمیم کمیته فنی را وتو کند.
سازمان سینمایی: فعالیت شورای عالی سینِما در دولت‌های یازدهم و دوازدهم منحل و تعطیل شده بود. نخستین بار در دولت دهم شورای عالی سینما تشکیل شد که پس از مدتی در دولت‌های یازدهم منحل و موجودیت و مصوبه آن ملغی و باطل شده بود... هیچ مستنداتی در مصوبات دولت پیشین مبنی بر تصویب انحلال شورای عالی سینما نیست و اگر چنین مصوباتی که قاعدتاً باید به تایید رئیس جمهور وقت به عنوان رئیس شورای عالی سینما می‌رسیده، وجود دارد، «تابناک» امیدوار است این مستندات منتشر شود.
البته مسئولان سینمایی در چند دهه اخیر نشان داده‌اند، می‌توانند جلوی کار بازیگران، کارگردان‌ها و دیگر عوامل سینما را بگیرند، اما این اقدام چه در گذشته و چه در حال، مبنای قانونی نداشته و ندارد و به همین دلیل، هیچ گاه این اقدام مکتوب رخ نداده و همواره جنبه شفاهی داشته است، چون مسئولان می‌دانستند در حال انجام عملی غیرقانونی هستند و نباید ردی گذاشت که بتوان در محاکم قضایی اثباتش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ