ایران ۶ آمریکا ۴ ؛ برتری فوتبال ساحلی قبل از جام‌جهانی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا شاکری نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در یک مبارزه سخت مقابل حریف آمریکایی به برتری رسید و صاحب مدال طلای جوانان جهان شد.
چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با چهار دیدار پیگیری و تیم‌های آرژانتین، آمریکا، ایتالیا و فرانسه مقابل حریفان به برتری رسیدند.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
دومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، آمریکا، اسلوونی، لهستان و آرژانتین مقابل حریفان به برتری رسیدند.
برتری شیرین تیم ملی ایران مقابل آمریکا
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران یکی از پنج قدرت پهپادی جهان محسوب می‌شود، گفت:نیروهای مسلح کشور به رشد و توسعه پهپادی خود ادامه خواهند داد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران یکی از پنج قدرت پهپادی جهان محسوب می‌شود، گفت:نیروهای مسلح کشور به رشد و توسعه پهپادی خود ادامه خواهند داد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با برتری ۶ بر ۴ مقابل تیم منتخب جهان، حریف آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد شد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با برتری ۶ بر ۴ مقابل تیم منتخب جهان، حریف آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد شد.
محمد مومنی، پیشکسوت فوتبال ایران و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، به انتقاد از تصمیم کارلوس کی‌روش در بازی با آمریکا پرداخت.
برخلاف انتظار با توجه به بازی تماشایی ایران مقابل ولز این آمریکا بود که بعد از میدان‌داری در نیمه اول، گل برتری را به ثمر رساند.
تیم ملی فوتبال آمریکا در نیمه نخست ارایه گر بازی بهتری نسبت به تیم ملی فوتبال کشورمان بود و با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.
یکی از حسن های دیدار ایران – ولز این بود که تیم ملی با ضربات بازیکنانی غیر از سردار آزمون و مهدی طارمی و حتی وینگر ها به برتری رسید.
در نظر سنجی های صورت گرفته از اهالی فوتبال بیشتر به برتری ایران در برابر آمریکا و صعود تیم های انگلیس و ایران از گروه B رای داده اند.
مهاجم تیم ملی ابراز امیدواری کرد با حمایت مردم ایران مقابل آمریکا به برتری برسند.
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس از آرزوی قلبی‌اش برای برتری شاگردان کارلوس کی‌روش مقابل آمریکا و انگلیس می‌گوید.
علی روشنی‌کیا اسنوکرباز ایران در مسابقات قهرمانی جهان حریفی از آمریکا را شکست داد و به جمع ۳۲ بازیکن برتر این رقابت‌ها راه یافت.
تیم ملی ایران فقط در یک صورت صعود نمی‌کند؛ اگر ایران در جریان معمول بازی مقابل ژاپن شکست بخورد و در آن سمت هم پاراگوئه با اختلاف خوب آمریکا را شکست دهد.
امیرعلی آذرپیرا کشتی‌گیر شایسته وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر تانر اسلوان از آمریکا با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید و اولین طلایی کشتی آزاد ایران در این رقابت ها نام گرفت.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای که با حضور 8 تیم برتر دنیا برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره ای که با حضور 8 تیم برتر دنیا برگزار می شود، شرکت می کند.
وزیر امور خارجه ایران، درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام، گفت: فکر می‌کنم اقداماتی که برای لغو تحریم‌ها از مسیر مذاکرات و تبادل پیام در حال انجام است، در مجموع در مسیر درست خودش قرار دارد.
سرمربی تیم فوتبال دانشجویان می گوید لیگ برتر از نظر کیفیت سخت افزاری، دانش مربیان و استراتژی بازی رشد کرده ولی کیفیت تکنیکی بازیکنان را ضعف فوتبال ایران توصیف می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ