ناچو فرناندز پس از شکست رئال برابر مایورکا از حملات بازیکنان و هواداران حریف علیه وینیسیوس انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ با انتشار پیامی ویدیویی با حمله به بی‌کفایتی جو بایدن، به اروپا هشدار داد که در صورت پیروزی در انتخابات، کشورهای اروپایی باید هزینه نظامی واشنگتن به اوکراین را پرداخت کنند.
رئیس‌جمهور آمریکا هم‌اکنون وارد شهر ویلنیوس پایتخت لیتوانی شد تا فردا در نشست دو روزه سران کشورهای عضو ناتو شرکت کند.
در مارکا معتقدند در شرایط کنونی ناچو نمی تواند رهبر مناسبی برای رئال باشد و بهتر این بود باشگاه سرخیو راموس را بر می گرداند.
کاخ سفید امروز در یانیه‌ای اعلام کرد که «جو بایدن» چهارشنبه هفته جاری با نخست‌وزیر سوئد دیدار و درباره عضویت استکهلم در ناتو و نیز جنگ در اوکراین گفتگو خواهد کرد.
باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش رسما خبر از تمدید قرارداد ناچو فرناندز داد.
طبق اطلاعیه کاخ سفید، جو بایدن پس از دندان‌درد و نیاز فوری و ناگهانی به عصب‌کشی دندان، قرار ملاقاتش با دبیرکل ناتو را به امروز (سه‌شنبه) موکول کرد.
طبق ادعای مارکا، نماینده‌های اینتر دو ماه پیش در پایتخت اسپانیا بودند تا برای انتقال ناچو با باشگاه رئال مادرید مذاکره کنند.
ناچو فعلا در مورد تمدید با رئال مادرید به جمع بندی نهایی نرسیده و وعده داد پس از دو بازی حساس پیش رو برابر سیتی تصمیم قطعی را خواهد گرفت.
گروشکو گفت، اگر «نیرو‌ها و منابع دیگر اعضای ناتو در فنلاند مستقر شوند، ما گام‌های بیشتری برای تضمین امنیت نظامی روسیه» با «تقویت پتانسیل نظامی خود در غرب و شمال غرب» برمی داریم. بااین حال، مقام‌ها مایلند که سوئد را قبل از دیدار جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و دیگر رهبران ائتلاف در ویلنیوس، پایتخت لیتوانی، در ۱۱ و ۱۲ژوئیه وارد ائتلاف کنند.
رئیس جمهور آمریکا امروز از پیوستن فنلاند به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) استقبال کرد.
ناچو فرناندز، مدافع رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، از غیبت ارلینگ هالند در ترکیب تیم ملی نروژ ابراز ناراحتی کرد.
ناچو معتقد است پیروزی برابر لیورپول به رئال اعتماد به نفس بالایی برای ال‌کلاسیکو داده است.
لوئیس دلافوئنته، مربی جدید تیم ملی اسپانیا، اولین فهرست خود برای دو بازی پیش رو در مقدماتی یورو 2024 را اعلام کرد و در آن چند نام جدید از جمله ناچو فرناندز دیده می شود.
ناچو فرناندز، مدافع رئال مادرید، دیروز برابر اسپانیول درخشان کار کرد و یک پاس گل نیز داد. او از تشویق شدن توسط هواداران در برنابئو به وجد آمده بود.
جو بایدن پس از دیدار با رهبران ۹ کشور جناح شرقی ناتو در ورشو پایتخت لهستان، هنگامی که قصد سوار شدن به هواپیما را داشت روی پله‌ها افتاد.
رونالد آرائوخو، ستاره بارسا، که دیشب در جریان دیدار رئال مادرید و لیورپول توییتی انتقادی علیه ناجو منتشر کرده بود مدعی شد حساب توییتری او هک شده بود.
ناچو، مدافع باتعصب و وفادار رئال مادرید، فاش ساخت که از شرایطش در این باشگاه چندان راضی نیست.
ناچو فرناندز روز گذشته به خاطر تولد فرزندش و با جت شخصی فلورتنینو پرز به پایتخت اسپانیا برگشت.
ناچو، مدافع وفادار رئال مادرید، ممکن است در پایان فصل از این باشگاه جدا شود.
ناچو فرناندز، مدافع رئال مادرید، می‌گوید پیروزی برابر اتلتیک بیلبائو به اندازه پیروزی در یک فینال برای این تیم ارزشمند بوده است.
«جو بایدن» روز جمعه در واکنش به تأکید برخی از جمهوری‌خواهان بر لزوم توقف حمایت از اوکراین عنوان کرد که حمایت از اوکراین حمایت از اروپا و ناتو است.
این شاید آخرین فصل حضور ناچو فرناندز در رئال باشد و او هنوز پاسخی به پیشنهاد تمدیدش نداده است. قرارداد ناچو در پایان فصل به اتمام می رسد.
ریابکوف: رویارویی آشکار با آمریکا و ناتو به نفع روسیه نیست و مسکو امیدوار است که دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا خطرات تشدید تنش بر سر اوکراین را درک کند.
«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا اسناد و پروتکل‌های الحاق فنلاند و سوئد به ناتو را امضا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ