لوئیس دلافوئنته، مربی جدید تیم ملی اسپانیا، اولین فهرست خود برای دو بازی پیش رو در مقدماتی یورو 2024 را اعلام کرد و در آن چند نام جدید از جمله ناچو فرناندز دیده می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماموران نادو با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی تست دوپینگ گرفتند.
المیادین در گزارشی تحولات قطب شمال و رقابت موجود میان شرق و غرب جهت حضور نظامی و اقتصادی در این منطقه را مورد بررسی قرار داد.
یک مقام گروه واگنر اعلام کرد که حضور این گروه در بلاروس موجب نگرانی ناتو شده است.
صبح امروز، یک فروند ناو موشک انداز کشور روسیه با حضور در منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش (انزلی) در بندر شماره ۱۳ اداره بندر و کشتیرانی استان گیلان، واقع در بندرانزلی پهلو گرفت.
سخنگوی کرملین تأکید کرد که ناتو صلح و ثبات را به ارمغان نمی‌آورد بلکه وضعیت را در هر جایی که حضور می‌یابد، بی‌ثبات می‌کند.
بزرگترین ناو جنگی جهان روز چهارشنبه در بندر اسلو پهلو گرفت. ناو آمریکایی یو اس اس جرالد فورد برای شرکت در رزمایشی در اقیانوس منجمد شمالی وارد آبهای نروژ شده است. نروژ عضو ناتو و همسایه روسیه است. تیمور چکانوف، سفیر روسیه در نروژ حضور ناو آمریکایی را «غیرمنطقی» خواند. این ناو جنگی که ۳۳۵ متر طول دارد می‌تواند تا ۹۰ بالگرد و جنگنده را حمل کند. یو اس اس جرالد فورد نخستین نمونه ناوهای جنگی هسته‌ای جدید آمریکاست و صدهزار تن وزن دارد./یورونیوز
فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا هنوز به دنبال سلطه و هژمونی خودش است، ولی دوران تهدید برای کشور‌هایی مثل آمریکا گذشته است. سفر ناو گروه ارتش هم نشان داد که کشور‌ها خیلی به حرف آمریکایی‌ها گوش نمی‌کنند. ما در هر کجای جهان که لازم باشد حضور پیدا میکنیم و با تمام قدرت از منافع خودمان دفاع خواهیم کرد.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه تأکید کرد غرب به صورت مداوم در پی افزایش فشارهای سیاسی و اقتصادی علیه مسکو و افزایش حضور نظامی خود در مرزهای روسیه است.
سازمان پیمان امنیت جمعی نسبت به تبعات گسترش حضور نظامی ناتو در منطقه بالتیک هشدار داد.
صنعت دفاعی در سال ۱۴۰۱ شاهد پیشرفت های بسیای از جمله الحاق ناو اقیانوس پیمای شهید مهدوی و دست یابی به موشک هایپرسونیک بود.
دهمین آیین الحاق تجهیزات جدید شناوری از جمله ناو اقیانوس پیمای شهید نادر مهدوی و ۹۵ شناور موشک انداز سبک و نیز مجموعه دیگری از شناورهای امدادی و ... دیروز با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه و سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.
افزون بر پهپادها، آنادولو میزبان هلیکوپترها از جمله مدل تی129 آتاک (T129 ATAK) خواهد بود. همچنین، نیروی دریایی ترکیه رزمایش هایی را با حضور هلیکوپترهای تهاجمی ای‌اچ-1دبلیو سوپر کبرا و هلیکوپترهای اس‌اچ-70بی روی عرشه آنادولو انجام داده است.
رئیس جمهور اوکراین بار دیگر بر اهمیت عضویت این کشور در ناتو و اتحادیه اروپا تاکید کرد.
برخی منابع آگاه می‌گویند بررسی حضور یک ناو هواپیمابر هسته‌ای در رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی در دستور کار دو کشور قرار گرفته است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از رونمایی ناو شهید بهمن باقری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این شناور یک ناو پهپادبر با باند ۱۸۰ متری است که هواپیما با چرخ برای آن فرود می آید.
دبیر کل ناتو معتقد است حضور بالون چینی در آسمان آمریکا موید افزایش توان اطلاعاتی چین و روسیه است.
وزیر دفاع آمریکا برای حضور در جمع همتایان خود از کشورهای عضو ناتو و بررسی بحران اوکراین راهی آلمان شد.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در مقر وزارت دفاع این کشور ضمن اشاره به حضور تمام کشورهای ناتو در جنگ اوکراین، بر نوسازی تجهیزات و سازمان اداری نیروهای نظامی تأکید کرد.
رزمایش نیروهای استراتژیک هسته ای روسیه با حضور  پوتین و همزمان با رزمایش هسته ای ناتو برگزار شد.
این شاید آخرین فصل حضور ناچو فرناندز در رئال باشد و او هنوز پاسخی به پیشنهاد تمدیدش نداده است. قرارداد ناچو در پایان فصل به اتمام می رسد.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو از محصولات به نمایش درآمده در این نمایشگاه بازید کرد.
دبیر نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ از حضور تجار و سرمایه گذاران خارجی ۱۰ کشور در سیزدهمین دوره‌ نمایشگاه نانو خبر داد و گفت:امسال بیش از ۱۰۰ محصول جدید نانویی تایید شده ارائه می شوند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۴۰۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۲ هزار و ۳۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
در این دیدار که رئیس‌جمهور کشورمان نیز حضور داشت، آقای قاسم ژورمات توکایف، رئیس‌جمهور قزاقستان گفت: مذاکرات بسیار خوبی با جناب آقای رئیسی داشتیم و اسنادی که به امضای دو طرف رسید، می تواند زمینه‌ساز گسترش بیش از پیش روابط دو کشور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ