ویدیوی جالب از پسر جوان دستفروشی که در مورد اطلاعات فنی خودرو بیش از حد می‌داند را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس خطاب به نوری قزلجه، نماینده مردم بستان آباد گفت: اطلاعات شما کاملا غلط است. در مواد لایحه حجاب و عفاف هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نمی‌شود و به کلانتری برده نمی‌شود. اینکه می‌گویید بردن به کلانتری را جمع کنید کاملا دروغ محض است.
انبوهی از سردرگمی‌ها و اطلاعات نادرست در مورد هزینه‌های سرویس و تعمیر هایپرکارهایی مانند بوگاتی شیرون و استون مارتین والکری منتشر شده است.اما یک چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم، این است که هر زمانی که نیاز به انجام کاری با یکی از این خودروها داشته باشید، صورت‌حساب‌هایی را به همراه خواهد داشت که چشمان مردم را خیره خواهد کرد!
ب ام و موتورراد به تازگی عینک هوشمندی را برای موتورسواران معرفی کرده است. تمام اطلاعات ضروری را بدون هیچ وقفه ای در میدان دید موتورسوار قرار می دهد.
ساعاتی قبل، وزارت اطلاعات از متلاشی‌شدن هسته عملیاتی منافقین در رشت خبر داده بود.
دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اقدامات حقوقی برای استرداد منافقین به ایران در جریان است که متولی این امر قوه قضائیه و وزارت اطلاعات هستند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با رفع فیلتر گوگل پلی اظهار کرد: از کارگروه خود در حال پیگیری این موضوع هستیم. این مسدودیت در دستور کار، کارگروه تعیین مصادیق انجام شده که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور است. نظر تخصصی ما در وزارت ارتباطات آن است که در بحث مسدودیت گوگل پلی باید تجدید نظر شود و این موضوع را نیز دنبال خواهیم کرد.
وزیر ارتباطات در آیین افتتاح ۶ پروژه مهم ارتباطی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اینترنت فیبر نوری تست سرعت گرفت. منبع: ایرنا
اسب‌های دریایی جزء بامزه‌ترین و خاص‌ترین مخلوقات اقیانوس هستند. حالا دانشمندان درباره‌ی روش هوشمندانه و غیرعادی غذا خوردن آن‌ها اطلاعات تازه‌ای به دست آورده‌اند.
جوانی ۲۱ ساله که در استخدام گارد ملی نیروی هوایی ماساچوست اقدام به انتشار اطلاعات محرمانه نظامی پنتاگون کرده بود دستگیر شد.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: مرگ بر آمریکا برای این است که آمریکا اموال ایران را به غارت برده و به دنبال براندازی است. هر کسی که می‌خواهد براندازی کند مرگ بر او می‌گوییم این دستور قرآن است.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران: چند روز پیش ۲ گروه اراذل و اوباش در کافه‌ای در جردن قرار دعوا می‌گذارند. بعد از زد و خورد و تخریب کافه در کمتر از یک روز عوامل اصلی این دعوا شناسایی و دستگیر شدند.
حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: شخصی که پول کلان می‌گرفت و برای محکومان گواهی عدم تحمل حبس صادر می‌کرد را بازداشت کردیم
اپراتور تلفن همراه تی موبایل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور‌های تلفن همراه در آمریکا هدف حمله هکر‌های ناشناس قرار گرفت و اطلاعات شخصی دستکم ۳۷ میلیون آمریکایی به سرقت رفت. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
سال ۱۳۵۰ به مدت دوهفته برفی بارید که روزنامه اطلاعات تیتر زد: خدایا برف بس است. تعداد کشته‌ها در برف و بوران در آن سال بیشتر از ۴ هزار نفر بود. اوضاع در تهران بحرانی اعلام شد و مسیر بسیاری از روستا‌ها قطع شد. پر تلفات‌ترین سرما و بوران جهان که در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شد متعلق به ایران در سال ۱۳۵۰ بود.
معاون سازمان ثبت احوال گفت: یک رمز پشت کارت ملی است. با این رمز امکان ورود به سیستم ثبت احوال وجود دارد.
رئیس سابق اطلاعات سپاه در خصوص جنجال سفر خانواده محمدباقر قالیباف، رییس مجلس به ترکیه گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است. خانواده اش به ترکیه رفته. نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات پاویون و نه از امکانات سفارتخانه در ترکیه استفاده کرده است.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه درباره بوللتن محرمانه خبرگزاری فارس گفت: این شخص انشای خبر می‌کرده است.
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.» سردار حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ناآرامی های کشور گفت: «بیش از ٣٠٠ نفر جانباخته و شهید دادیم.»
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.»
حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: سرویس‌های غربی-عبری می‌خواستند در انتخابات سال۹۲ با حذف یک فرد ۲ تابعیتی در داخل؛ مثل سال ۸۸ اغتشاش بپا کنند، که پیشگیری شد.
یک فروند جنگنده سوخو ۳۴ روسیه در مناطق مسکونی شهر ییسم سقوط کرد. طبق اولین اطلاعات منتشر شده توسط خبرگزاری اینترفکس این جنگنده از نوع سوخو۳۴ بوده است. جنگنده روسی روی مناطق مسکونی شهر سقوط کرده و گفته می‌شود خلبان روسی از این حادثه جان سالم به در برده است. هنوز اطلاعاتی از میزان تلفات جانی این حادثه منتشر نشده است.
سازمان اطلاعات سپاه از شناسایی باندی خبر داد که یک سوم جیوه مورد نیاز کارخانه پتروشیمی آبادان را به سرقت می‌بردند.
معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۸ اراذل و اوباش خطرناک جنوب تهران خبر داد.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‎ای از دستگیری ۱۰ تروریست تکفیری – صهیونیستی که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شده بودند، خبر داد. صداوسیما گزارشی منتشر کرده که حاوی بخش هایی از اعترافات این گره است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ