فلنج اسلیپون استیل یکی از پرفروش ترین انواع فلنج در بازار ایران می باشد با توجه به مشخصات و کاربرد آن در بسیاری از صنایع من جمله نفت و گاز از این نوع فلنج استفاده می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: معتقدم که طرح ملّی فیبرنوری منازل و کسب و کارها زیرساخت لازم برای توسعه کشور در دهه‌های آینده را فراهم خواهد کرد
انبوهی از سردرگمی‌ها و اطلاعات نادرست در مورد هزینه‌های سرویس و تعمیر هایپرکارهایی مانند بوگاتی شیرون و استون مارتین والکری منتشر شده است.اما یک چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم، این است که هر زمانی که نیاز به انجام کاری با یکی از این خودروها داشته باشید، صورت‌حساب‌هایی را به همراه خواهد داشت که چشمان مردم را خیره خواهد کرد!
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن انتشار جزئیات جدید در مورد ابعاد هتاکی به قرآن، تاکید کرد: آمران و عاملان این جنایت سازمان‌یافته نیز بنا بر سنت محتوم الهی، تاوان عمل خود را خواهند پرداخت.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن انتشار جزئیات جدید در مورد ابعاد هتاکی به قرآن، تاکید کرد: آمران و عاملان این جنایت سازمان‌یافته نیز بنا بر سنت محتوم الهی، تاوان عمل خود را خواهند پرداخت.
در قانون نظارت بر رفتار نمایندگان آمده است : کلیه امور مربوط به حقوق نمایندگی ملت که در قانون اساسی به آن تصریح شده است اعم از اظهارنظر و اعلام مواضع در مسائل داخلی و خارجی کشور و آزادی در انجام وظایف قانونی و اعمال رأی خود و کسب اخبار و اطلاعات مورد نیاز وظایف نمایندگی و قانونگذاری ...... از شمول مجازات موضوع این قانون مستثنی است.
جمع ازدواج‌های زیر ۱۵ سال در ۴ فصل منتهی به ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که در این یک سال ۲۷ هزار و ۴۴۸ دختر زیر ۱۵ سال در ایران ازدواج کرده‌اند. براساس اطلاعات این جدول آمار ازدواج دختران زیر ۱۵ سال در پاییز ۱۴۰۱ نسبت به تابستان همان سال ۹۳۳ مورد افزایش یافته است. همچنین در بازه سنی ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ دختر بیشتر نسبت به فصل گذشته یعنی تابستان ۱۴۰۱ ازدواج کرده‌اند.
فلنج اسلیپون استیل یکی از پرفروش ترین انواع فلنج در بازار ایران می باشد با توجه به مشخصات و کاربرد آن در بسیاری از صنایع من جمله نفت و گاز از این نوع فلنج استفاده می شود.
در مورد قابلیت‌های روسیه برای بازیابی در آب‌های عمیق اطلاعات کمی وجود دارد. هر مأموریتی برای انجام این کار احتمالاً شامل بالا کشیدن هواپیمای ۱۱ متری به وزن تقریبی۲۲۰۰ کیلوگرمی از اعماق آب‌های دریا است؛ و این در صورتی است که این پهپاد هنوز سالم و یکپارچه باشد. اما اگر پهپاد در هنگام برخورد با آب شکسته باشد، برای یافتن آن نیاز است تا چندین کیلومتر مربع از بستر دریا بررسی شود تا بتوان قطعات آن را پیدا کرد؛ و این کار برای هیچ کس آسان نیست.
مجاهدین گمنام و فداکار ایران و اسلام و امت اسلامی پیش از این با چالش‌ها و پرونده‌ها پیچیده‌ فراوانی مواجه بوده‌اند و با عنایات الهی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و با جان فشانی‌های خویش، بر چالش‌ها و موضوعات ضد امنیتی غلبه کرده‌اند و اطمینان دارند که در این مورد نیز با برخورداری از ادعیه‌ ملت شریف ایران، موفق خواهند بود، ان‌شاءالله.
امروز نیز عیسی زارع‌پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - درباره اینکه اینترنت بدون فیلتر برای اساتید دانشگاه‌ها چه زمانی فعال می‌شود؟ گفت: اینترنت بدون فیلتر به اساتید، مانند اینترنت خبرنگاری است که وزارت ارتباطات به برخی خبرنگاران داده است. این اینترنت برای دسترسی اساتید به سایت‌هایی که تحریم شده‌اند و برخی از سایت‌هایی که کاربرد چندگانه دارند و احیاناً مورد پالایش (فیلتر) قرار گرفته‌اند، ارائه می‌شود.
طبق اطلاعات رسمی سامسونگ، انرژی مورد نیاز گلکسی اس ۲۳ استاندارد را باتری لیتوم-یونی با ظرفیت اسمی ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعت تأمین می‌کند؛ درحالی که مدل پلاس در بطن خود باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی را حمل می‌کند. درواقع ظرفیت باتری هر دو گوشی ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت در مقایسه با نسل قبل افزایش یافته است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مسئول فیلترینگ است که شش عضو از ۱۳ عضو آن از دولت هستند اظهار کرد: تلاش ما این است که سرویس‌هایی که مورد نیاز مردم است که مشکل ویژه‌ای ندارند مثل گوگل پلی که تا شهریور ماه باز بود و استفاده می‌شد و با توجه به شرایط امنیتی کشور و بنا به نظر مراجع امنیتی، محدودیت‌هایی روی آن اعمال شد، باز شود.
امسال Zhuhaiyun برای چندین کار نظارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ازجمله نقشه‌برداری دریایی و نظارت. هوش مصنوعی مورد استفاده در کشتی با اطلاعات سنسور‌ها و ماهواره‌ها می‌تواند در دریا حرکت کند و البته اپراتور‌ها آن را از راه دور زیرنظر دارند تا در صورت نیاز، کنترل آن را در اختیار بگیرند.
وزارت اطلاعات: جاسوس شناسایی شده به نام علیرضا اکبری دارای دسترسی هایی به برخی دستگاه های حساس کشور بود و در همان حد نیز اطلاعات مکتسبه را به صورت کاملا آگاهانه و به دفعات متعدد در اختیار سرویس جاسوسی دشمن قرار داده بود. این جاسوس در جریان اخذ ویزا از سفارت انگلیس در تهران توسط مامورین اطلاعاتی مستقر در آن سفارت، نشان شده و مورد مصاحبه قرار می گیرد.
این روز‌ها اتفاق‌های حیرت‌آوری در دنیای هوش‌مصنوعی در جریان است که البته همه آن‌ها خوب نیستند. حالا همه در مورد سیستم‌هایی مثل ChatGPT صحبت می‌کنند؛ سیستمی که می‌تواند متنی را تولید کنند که گویا یک انسان آن را خلق کرده. شاید استفاده از این سیستم، سرگرم‌کننده و بامزه به نظر برسد؛ ولی جوانب منفی متعددی نیز دارد؛ چرا که در شرایطی که این سیستم در تقلید سبک کاری انسان‌ها بسیار خوب است، اما از نکات منفی آن نیز نباید غافل شد که از این جمله می‌توان به احتمال استفاده از چت‌بات‌ها برای تولید انبوهی از اطلاعات نادرست اشاره کرد.
مدیر عامل شرکت ملی نفت با اعلام اینکه تیم فنی شرکت روس در تهران مستقر شده است تاکید کرد: در نوامبر سال جاری تیم راهبری پروژه‌های مربوطه جهت ادامه مذاکرات فنی، مخزنی و زمین شناسی به تهران خواهند آمد. اما آنچه در مورد قرارداد و حضور شرکت‌های خارجی در میادین نفت و گازی ایران همواره نگران‌کننده و بحث‌برانگیز بوده، موضوع افشای اطلاعات مخازن به خصوص میادین مشترک به کشور همجوار و همسایه بوده است. کما اینکه در مورد قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال نیز مباحثی از این قبیل مطرح شد.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تاکید می‌شود، خبرنگاران شرق و هم‌میهن، به عنوان آموزش‌دیدگان سازمان سیا و دارای ماموریت خاص برای تحریک اطرافیان مرحومه مهسا امینی، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار معرفی می‌شوند. همین بیانیه کافی بود که دو روزنامه شرق و هم‌میهن به گونه‌ای جدی واکنش نشان دهند و در مقابل روزنامه کیهان نیز به شدت آن‌ها را مورد حمله قرار بدهد
رئیس دفتر فرمانده کل قوا گفت: با اطلاعاتی که دارم در حوزه هوایی بزودی به وضعیتی خواهیم رسید که تمام تجهیزات مورد نیاز خود را نه تنها می‌توانیم تولید کنید بلکه قادریم به مرحله صادرات برسیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش می کنیم اینترنت مورد نیاز زائران عزیز را در مسیر حرکت زوار در داخل کشور و مخصوصاً در مرزها با استفاده از سایت‌های سیار و تقویت‌کننده‌ها تأمین کنیم.
سازمان اطلاعات سپاه از شناسایی باندی خبر داد که یک سوم جیوه مورد نیاز کارخانه پتروشیمی آبادان را به سرقت می‌بردند.
وزارت تعاون با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هموطنانی که قبلا درخواست بررسی مجدد دهک‌بندی خود را ثبت کرده‌اند اکنون می‌توانند درخواست بررسی مجدد اطلاعات هر کدام از زیربخش‌ها را نیز ثبت کنند.
وزارت تعاون با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هموطنانی که قبلا درخواست بررسی مجدد دهک‌بندی خود را ثبت کرده‌اند اکنون می‌توانند درخواست بررسی مجدد اطلاعات هر کدام از زیربخش‌ها را نیز ثبت کنند.
کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در اطلاعیه شماره ۳ خود، از انتشار «راهنمای سامانه رتبه‌بندی» ویژه بارگذاری مدارک و محتواهای موردنیاز طرح رتبه‌بندی خبر داد.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ