شهرک نشینان صهیونیست امروز یکشنبه نیز با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم موقت صهیونیستی در ادامه اقدامات ضد انسانی خود روز چهارشنبه یک مدرسه را در کرانه باختری اشغالی تخریب کرد.
نظامیان صهیونیست در یورش گسترده امروز به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (شمال کرانه باختری)، دو جوان فلسطینی را به شهادت رساند.
امروز نیز، نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری را ادامه دادند و به چندین منطقه در کرانه باختری یورش بردند.
تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی ادامه دارد و امروز نیز ۲۶۸ شهرک‌نشین صهیونیست این مکان مقدس را مورد تعرض قرار دادند.
فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به جنجال‌های فینال رقابتهای زیر 21 سال اروپا واکنش تندی نشان داد و انگلیس را به رفتار نامناسب و زشت متهم کرد.
حماس به یورش امروز شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی واکنش نشان داد و آنرا در راستای جنگ دینی علیه مقدسات مسلمانان دانست.
شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری، تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، به منطقه کفر الدیک یورش بردند.
شهرک‎نشینان صهیونیست در ادامه جنایات خود، با حمایت نظامیان اشغالگر صهیونیست به شکلی وحشیانه، روستای ام‌صفا در رام‌الله را مورد یورش قرار دادند.
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در واکنش به پاسخ مقاومت به یورش امروز نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری، خواستار تداوم سیاست ترور فرماندهان مقاومت در نوار غزه شد.
در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری،یک جوان فلسطینی در طولکرم زخمی و چند جوان دیگر در الخلیل بازداشت شدند و محاصره شهرک المغیر در رام الله برای هفتمین روز ادامه یافت.
همزمان با یورش صدها شهرک‎‌نشین صهیونیست در مسجدالاقصی، منابع محلی از ادامه حضور مسلمانان در این مکان مقدس اسلامی خبر می‎‌دهند.
نظامیان صهیونیست در یورش های امروز به کرانه باختری چندین فلسطینی از جمله یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی را بازداشت کردند.
منابع فلسطینی با انتشار گزارش هایی از تداوم یورش های نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری طی بامداد و صبح امروز یکشنبه خبر دادند.
پلیس فدرال برزیل در ادامه تحقیقات مرتبط با شورش هشتم ژانویه در این کشور، به منزل خواهرزاده رئیس جمهور سابق این کشور یورش برد.
بازار جاسوس افزار‌های تجاری که به دولت‌ها اجازه می‌دهد به گوشی‌های تلفن همراه حمله کرده و داده‌های آن را اصطلاحا جارو زده و استخراج نماید در حال رونق است. حتی دولت ایالات متحده نیز از جاسوس افزار‌ها استفاده می‌کند.
درگیری ها در کرانه باختری با حملات و یورش صهیونیست در شامگاه دوشنبه و بامداد سه شنبه در محلات و مناطق مختلف فلسطینی نشین ادامه داشته است.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
تحرکات سریالی سپرده گذاران در لبنان برای گرفتن سپرده های خود ادامه دارد و امروز نیز یک مورد جدید در این باره رخ داد.
رحمتیان ادامه داد: یورش معارضین و خسارت به این معدن به مراجع قضایی، استانداری، فرماندار، معاونت ‏اقتصادی، دادستان خاش و نیروی انتظامی اطلاع داده شد، معتمدین محلی و نماینده ها باید فکر اساسی کنند‎. ‎
رحمتیان ادامه داد: یورش معارضین و خسارت به این معدن به مراجع قضایی، استانداری، فرماندار، معاونت ‏اقتصادی، دادستان خاش و نیروی انتظامی اطلاع داده شد، معتمدین محلی و نماینده ها باید فکر اساسی کنند‎. ‎
شهرک نشینان متعصب یهودی با همراهی پلیس اسرائیل همزمان با جشن‌های یهودیان موسوم به عید العرش به مسجد الاقصی یورش بردند. اداره بنیاد‌های اسلامی بیت المقدس در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: ۳۳۱ شهرک نشین از ساعات صبح به صورت گروهی و تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که از صبح امروز ۳۷۷ شهرک نشین صهیونیست با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان جهان، یورش برده اند.
منابع فلسطینی از ادامه هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی شهرک نشینان صهیونیست خبر دادند.
تروریست‌های تکفیری «جبهه النصره» همچنان به نقض آتش بس در مناطق کاهش تنش واقع در «ادلب» سوریه ادامه می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ