حماس به یورش امروز شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی واکنش نشان داد و آنرا در راستای جنگ دینی علیه مقدسات مسلمانان دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که مقاومت لبنان نخستین، چشم‌گیرترین و بزرگ‌ترین موفقیت در اخراج دشمن صهیونیستی در یک نبرد نظامی شدید و تاثیرگذار را محقق کرد.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اینکه مقاومت توان درهم شکستن اراده دشمن صهیونیست را دارد بر حل مشکل ریاست جمهوری در لبنان از طریق گفتگو هم تاکید کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد عملیات به اسارت گرفتن نظامی صهیونیست، بیانیه‌ای صادر کرد.
تحلیلگر مطرح جهان عرب به آغاز مرحله جدیدی از مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی که باعث افزایش مهاجرت معکوس میان شهرک نشینان صهیونیست شده، اشاره کرد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین اعلام کرد که نیروهای مقاومت سیلی محکمی به دشمن اشغالگر و سرکردگان رژیم صهیونیستی زدند.
عضو شورای مرکزی حزب‌الله طی سخنانی، تأکید کرد: مقاومت بهترین روزها و دشمن صهیونیست بدترین روزهایش را سپری می‌کند.
«ماهر مزهر» تأکید کرد که مقاومت تنها راه مؤثر و اثبات شده برای پس گرفتن حقوق ملت فلسطین از دشمن صهیونیستی و مقابله با جنگ تمام‌عیار این دشمن علیه مردم و مقدسات فلسطین است.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در زمینه عادی‌سازی روابط بین تل آویو و ریاض فقط مسأله زمان مطرح است،مدعی شد که ایران دشمن شماره یک عربستان و توافق ریاض- تهران فقط مسأله ای ظاهری است.
منابع عبری جزییاتی تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
منابع عبری جزییات تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبتی برای ابراز همبستگی دنیا با فلسطین و ملت مظلوم آن است.
حزب الله لبنان ترور ناجوانمردانه شهید علی رمزی الاسود از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در سوریه را به شدت محکوم کرد.
عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه، جنایت دشمن صهیونیست در نابلس را تلاشی شکست خورده دانست.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگر دشمن صهیونیستی علیه ما تبلیغ می‌کند ما باید پاسخ بدهیم و تبیین کنیم که اهل جنگ نیستیم، نباید بر آتش «ایران‌هراسی» دشمن بنزین ریخت.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به دشمنی دشمنان امت اسلامی با قرآن کریم از لابی صهیونیست به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین نام برد.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به دشمنی دشمنان امت اسلامی با قرآن کریم از لابی صهیونیست به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین نام برد.
حماس به شهادت شماری از فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در کرانه باختری واکنش نشان داد و اعلام کرد که دشمن صهیونیستی دست به جنایتی آشکار علیه ملت فلسطین زده است.
وزیر اطلاعات گفت: در شرایطی مهیای برگزاری یوم‌الله ۹ دی می‌شویم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با شکستی مفتضحانه مواجه شده است.
مقامات حزب الله لبنان و حماس طی دیداری مسئله فلسطین، مسائل مربوط به اردوگاه های آوارگان در لبنان و تعرضات مکرر صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
رئیس قوه قضاییه گفت: بدون‌تردید عوامل جنایت رخ داده در زندان اوین، زمینه را برای مراکز و دفاتر جنگ‌افروزی و اغتشاش‌آفرینی صهیونیستی و آمریکایی و انگلیسی فراهم آوردند و همگان مشاهده کردند که در همان شب وقوع این جنایت، صدای آمریکا و صدای انگلیس و سایر مراکز و دفاتر ضدایرانی همچون ایام اغتشاشات، همچون اتاق جنگ عمل کردند.
بعد از اینکه رژیم صهیونیستی در ۱۹ سپتامبر ۲۰۰۷ غزه را به عنوان سرزمین دشمن و متخاصم شناخت، وحشی گری های خود را علیه این منطقه چند برابر کرد.
بعد از اینکه رژیم صهیونیستی در ۱۹ سپتامبر ۲۰۰۷ غزه را به عنوان سرزمین دشمن و متخاصم شناخت، وحشی گری های خود را علیه این منطقه چند برابر کرد.
سخنگوی موسسه مهجه القدس فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در جنگ اخیر به دنبال انتقام از اسرای فلسطینی است.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در فلسطین؛ تجاوز دشمن صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ