عضو شورای شهر تهران گفت: امیدواریم بتوانیم تهران را از مبدأ به مقصد گردشگری تغییر دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
در روز‌های اخیر ماجرای واگذاری موقوفه امینی‌ها در قزوین به عروس حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف در سرخط خبر‌های ایران قرار گرفته. موقوفه‌ای با ۱۵۰ هکتار زمین و یک دادمداری هزار رأسی که قیمت اجاره ماهانه آن تنها یک میلیون تومان تعیین شده است.
منتفی شدن ارگ راین، اجرای برنامه های متعدد در هفته میراث فرهنگی، پیگیری برای حریم تئاترشهر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
ماجرای واگذاری ماشین‌های شاسی‌بلند به قیمت کارخانه و بدون نوبت به برخی از نمایندگان مجلس که انتظار می‌رفت به شفافیت و اعلام اسامی نمایندگانی که از چنین موقعیت‌هایی استفاده کرده‌اند ختم شود، فعلا به صدور کیفرخواست برای افشاگر این پرونده منجر شده است.
گشت ارشاد مدیران -که وعده رییس جمهور بود- چرا برای بررسی موضوع شاسی‌بلند‌ها مسکوت ماند و به موضوع واگذاری اتومبیل‌ها به برخی نمایندگان مجلس ورود نکرد؟؟! چرا نهی از منکر فقط شامل مردم و موضوع حجاب می‌شود و تاکنون کدام آمر به معروف در منکر‌های دیگر، چون فساد و رانت و زد و بند -که از برخی مسئولان سر می‌زند- اعلام بی‌زاری کرده است؟
احمدعلیرضا بیگی، نماینده مجلس، درباره واگذاری شاسی بلند‌ها و ادعای واگذاری خودرو‌ها به نهاد ریاست جمهوری گفت: هر مال ناحقی که گرفته شده باشد باید به بیت المال برگردد و این اتفاق عجیب نیست.
اظهارات درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد نسبت به ادعای واگذاری رانتی خودرو به برخی از نمایندگان مجلس جو کاملا تبلیغاتی علیه قوه مقننه است؛ وی باید سریع‌تر اسناد و مدارکش را ارائه کند و اگر اسنادی وجود نداشته باشد ما نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پرونده خودرو‌های شاسی بلند داده شده به نمایندگان در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و ما در حال بررسی موضوع هستیم نتایج کار متعاقباً اعلام خواهد شد.
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
مناقشات واگذاری جزیره آشوراده به بخش خصوصی از حدود دو دهه پیش در دولت‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا در جریان است و فعالیت حامیان محیط‌زیست تاکنون مقیاس این طرح را از ۳۸۰ هکتار به ۲۲ هکتار رسانده است. در این راه نه تنها گروه ستاد مردمی حامیان آشوراده از عیسی کلانتری، رییس وقت سازمان محیط‌زیست در دولت گذشته شکایت کرده‌اند که حتی موفق شدند که اجرای آن را لغو کنند اگرچه این پایان ماجرا نبود.
استانداری کرمان با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل شرکت آرمان گهر سیرجان خواستار لغو قرار داد واگذاری امتیاز تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان شد.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ماجرای توافق برای واگذاری 400 هکتار زمین جهت ساخت استادیوم اختصاصی استقلال را تأیید کرد.
شهرداری تهران به‌تازگی و البته بدون اطلاع پارلمان شهری دریاچه چیتگر واقع در منطقه ۲۲ را که یکی از اصلی‌‌‌ترین مراکز گردشگری پایتخت به شمار می‌‌‌آید، به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران واگذار کرده است.
مرادی با اشاره به این‌که پیش از تحقیق و تفحص در جلسه‌ای تمامی موارد به مدیرعامل وقت منطقه آزاد قشم مطرح، اما گوش شنوایی نبود، عنوان کرد: در زمان مسئولیتش در قشم در بحث واگذاری زمین یک اسم از مردمان عادی قشم نبود، اما تا دلتان بخواهد اسامی افراد ذی نفع دیده می‌شد. در این تخلفات ردپای برادر رئیس جمهور وقت به وضوح دیده می‌شود و همان زمان هم این موضوع را به وی اعلام، اما ایشان تمامی موارد را رد کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به سیستان و بلوچستان و خراسان خبر داد و گفت: اقدامات جهت بهبود وضعیت تالاب انزلی در حال انجام است.
عضو شورای شهر تهران گفت: ساختمان‌هایی که در منطقه ۵ پیش از این بدون مصوبه شورای شهر در اختیار مجموعه‌هایی قرار گرفته است بیش از ۲۰ ملک بوده و در ۳ مورد آنها اشخاص زندگی می‌کنند.
محرم سال ١٢٨٢خورشیدی امتیاز تلفن ایران به مدت ٦٠ سال به داماد ناصرالدین شاه «دوست‌محمدخان معیرالممالک» واگذار شد تا در طول ٣ سال در تهران و ١٠ سال در سایر شهر‌های ایران تلفن را با هزینه شخصی راه‌اندازی کند.
تقی آزاد ارمکی با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند دانشجویان منحرف شده‌اند و با گفتگو می‌توانند آن‌ها را به راه بازگردانند، اظهار کرد: آن‌ها برای تغییر آمده‌اند، خواسته‌های عقلانی آن‌ها را باید محقق کرد و مابقی را به گفتگو واگذار کرد. اگر این کار انجام نشود و دانشجویان سرکوب شوند، سرکوبگری آن‌ها به یک نقطه عطف برای حوادث بعدی تبدیل می‌شود. اگر این موضوع رها شود، این احتمال وجود دارد که ماجرا دوباره شکل بگیرد و گرفتاری درست شود.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان این‌که مدیرعامل و دیگر مدیران کانون، فرزندان این مجموعه هستند و خاطرات نسل‌های مختلف در کتابخانه‌های کانون رقم خورده است تصریح کرد: آشیانه مرغک کانون، کتابخانه‌های کانون است و پرنده، هرگز از آشیانه جدا نخواهد شد.
ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در راستای شناسایی گلوگاه‌های فساد متوجه شدیم در برخی شهرداری‌ها بدون برگزاری مناقصه، پیمانکاری پروژه‌ها با رانت به شرکت‌هایی واگذار میشد.
آجورلو مدیرعامل استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس درخواست خود جهت واگذاری دو معدن در کشور به این دو باشگاه را به رئیس جمهور ارائه کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ