احمدعلیرضا بیگی، نماینده مجلس، درباره واگذاری شاسی بلند‌ها و ادعای واگذاری خودرو‌ها به نهاد ریاست جمهوری گفت: هر مال ناحقی که گرفته شده باشد باید به بیت المال برگردد و این اتفاق عجیب نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است.
در پی اعلام ممنوعیت نطق نماینده تبریز توسط رئیس مجلس از سوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، احمد علیرضا بیگی در واکنش به این موضوع واکنش نشان داد.
احمد علیرضا بیگی در توییتی نوشته است که امروز ساعت دوازده «در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت وزیر سابق صمت که دایر بر نشر اکاذیب مطرح گردیده، در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت حاضر خواهد شد.»
احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: میکروفن من بسته شده و اجازه نطق به من داده نمی‌شود. در این شرایط انتظار داریم که مجلس و هیات رئیسه در دفاع از حقوق نماینده ملت ایران ورود پیدا کند.
بیگی: همان جلسه از من تحقیق شد. مدارک  و مستندات ارائه دادم. همان جلسه تفهیم اتهام شدم و در همان جلسه اول آخرین دفاعیات را از من گرفتند.
«احمد علیرضا بیگی»، نماینده مجلس در دادسرا تفهیم اتهام و آخرین دفاعیات از وی اخذ و قرار تامین کیفری از آن صادر شده است.
احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس تفهیم اتهام آخرین دفاعیات از وی اخذ و قرار تامین کیفری در این خصوص صادر شد
نماینده خلخال گفت: تنها نماینده‌ای که با احمدی‌نژاد نشست و برخاست داشت همین آقا (احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز) بود که مساله خودرو‌ها را مطرح کرد. تحرکات این جریان، عقبه سیاسی دارد.
دادستان تهران از احضار احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی به دادستانی تهران خبر داد.
دادستان کل کشور گفت: براساس گزارش هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ادعای آقای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک مثبته است.
بیگی، نماینده تبریز و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرکت واگذارکننده‌ی شاسی‌بلند به نمایندگان تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد!
بیگی، نماینده تبریز گفت: با شرکت ثبت شده برای واگذاری خودرو تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد!
جزییات ماجرای ادعای دریافت خودرو‌های شاسی‌بلند توسط کارکنان و نمایندگان مجلس از زبان احمد علیرضا بیگی، نماینده افشاگر را می‌بینید.
علیرضا بیگی نوشت: به فضل الهی ۱۰:۳۰ صبح در دادستانی کل و ساعت ۱۲:۳۰ در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پاسخگو خواهم بود. می‌دانم پیمودن مسیر حق و عدالت پر مخاطره و آکنده از مشقت خواهد بود.
اخیرا احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز مدعی شده بود در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ خودرو شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است و هیات رئیسه باید ارتباط این مساله با موضوع استیضاح را مشخص کند.
نماینده مجلس گفت: صندوق تثبیت بازار سرمایه، برای ایجاد ثبات در بورس، زمانی که بازار رو به بالاست، فروشنده است و در زمانی که بازار رو به پایین است، خریدار. این صندوق طی این مدت نقش خوبی را داشته، اما به طور کل عملکردش ضعیف است.
احمد علیرضا بیگی گفت: از دهه هفتاد تا به امروز قریب به ۲۸۰ میلیارد دلار ثروت این کشور را به بهانه کنترل قیمت ارز به این بازار ریخته‌اند. امروز هم اگر ریختن ارز در بازار اتفاق نیفتد باز هم قیمت سرکش دلار اقتصاد ما را از خودش متاثر خواهد کرد و این هم تمامی ندارد، در صورتی که تنها راه این است که ما ارزش پایه پولی کشور را تقویت کنیم.
علیرضا بیگی تاکید کرد: بایستی درصدد اصلاح شرایط مدیریت داخلی کشور باشیم که اگر ان شرایط را اصلاح نکنیم نه در روابط و ارتباطات بین‌الملل توفقیاتی به دست خواهیم آورد و نه در حوزه اقتصاد موفیقتی خواهیم داشت.
قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه مناظره پایش با بیگی نماینده مردم تبریز پیرامون موضوع مولدسازی از پاسخگویی به انتقادات این نماینده طفره رفت ترجیح داد و برنامه را ترک کرد.
قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه مناظره پایش با بیگی نماینده مردم تبریز پیرامون موضوع مولدسازی از پاسخگویی به انتقادات این نماینده طفره رفت ترجیح داد و برنامه را ترک کرد.
نماینده مجلس: ‏ستاد بحرانی که نتواند بحران را پیش بینی کند خودش یک بحران است / چطور سرمای زمستان را پیش بینی نکرده؟ / گاز ۱۶ هزار مشترک گاز در تربت جام قطع شده / شرایط سختی داریم و کسی پاسخگو نیست / من با وزیر خارجه درباره قطعی گاز ترکمنستان صحبت کردم؛ نمی‌شود که ترکمنستان در اوج سرما به یکباره گاز خود را قطع کند
علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز گفت: به‌رغم درخواست برخی نمایندگان کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی برای برگزاری نشست ویژه بررسی حوادث اخیر کشور، برخی نمایندگان به لیدری اعضای جبهه پایداری در برابر این درخواست مانع‌تراشی کرده و اجازه برگزاری نشست بررسی حوادث اخیر را نداده‌اند.
احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس یازدهم گفت: ما باید فاصله بین مردم و حاکمیت را به حداقل برسانیم زیرا نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم هستیم. تغییرات در کابینه، یکی از اقدامات این است که مردم حس کنند، منابع و امکانات حاکمیت در مسیر خواست مردم و در راستای تحصیل رضایت مردم صرف می‌شود.
احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس یازدهم گفت: ما باید فاصله بین مردم و حاکمیت را به حداقل برسانیم زیرا نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم هستیم. تغییرات در کابینه، یکی از اقدامات این است که مردم حس کنند، منابع و امکانات حاکمیت در مسیر خواست مردم و در راستای تحصیل رضایت مردم صرف می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ